Hei olen Sirkka

Anonyymi

Uskon jeesuksen. Olen tullut uskoon herran armosta. Jeesus on jumala ja herra, siunausta ja aamen

34

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiva että tykkäät.
      T: Jeesus

• Anonyymi

Kiva juttu.

T. Sinikka

• Anonyymi

Mä olen taas tullut järkeen omasta tahdostani.

• Anonyymi

Jeesus ei ole JUmala!

Älä mitätöi uskoasi, uskomalla Raamatunvastaisesti.

Älä ole lahkojen vietävissä!

• Anonyymi

Heijsan, olen Minttu-Einari, enkä usko jeesukseen, enkä ole tullut uskoon vieläkään herran armosta.

• Anonyymi

Sulla menee sitten jo aika hyvin

• Anonyymi

Onnea, olet yksi harvoista fiksuista täällä uskonhörhöjen seassa.

• Olen kookoo2. Minä en usko satuolentoihin. YHWH-setä, jessulit sun muut aaprabamit ovat satuolentoja. Siionin Suolikaasua isolla äänellä toivottaen ja aamen.

• Anonyymi

Remmillä sinusta tulee mies JT joukkoon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkos sinä vartiotorniremmittäjä?
        Minua kiinnostaa tavata. Otako vartiokornivaltakunnankansliassa vastaan?
        Puenko päälleni nahka asun? Puetko sinäkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kannatat väkivaltaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska hän on jehovantodistaja.
        Etkö tiedä että kohta 99,99% maapallon asukkaista tapetaan. Etunenässä listiöiden joukossa on Anthony Morrismini III.
        Ei siis ihme että täälläkin JT edustaja on väkivallan kannattaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska hän on jehovantodistaja.
        Etkö tiedä että kohta 99,99% maapallon asukkaista tapetaan. Etunenässä listiöiden joukossa on Anthony Morrismini III.
        Ei siis ihme että täälläkin JT edustaja on väkivallan kannattaja.

Ai niin joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkos sinä vartiotorniremmittäjä?
        Minua kiinnostaa tavata. Otako vartiokornivaltakunnankansliassa vastaan?
        Puenko päälleni nahka asun? Puetko sinäkin?

No tavallaan olen, koska olen valtakunnankansliassamme olevan remminantokoneen vanhempi valvoja. Asuna on harmaa puku ja siihen sointuva solmio, jalkineina nappasnahkakengät, lisäksi vielä mustat pukinnahkaiset sormikkaat. Remmitettäviltä ei vaaditä pukukoodia, voivat tulla vaikka ilman vaatetustakin. Tosiasiassa olenkin remmittänyt koneellani joitakin pahimmin katuvia alastomia masokisteja, jolloin koneesta putkahtaa ulos hieman normaalia enemmän punaisenkirjavammaksi muuttunut, sekä syntinsä anteeksi saanut remmitetty seurakuntamme jäsen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnon piiskaus on rakkaudellinen järjestely, jota Jehova Jumala suosittelee ongelmaan jos toiseenkin. Piiskaamalla järki lisääntyy.

Viisaus on arvostelukykyisen huulilla, mutta keppi* on sen selkää varten, jolta puuttuu tervettä järkeä.*

Ruoska on hevosta, suitset aasia ja keppi* typerien selkää varten.

• Anonyymi

Henget puhuu.

• Anonyymi

Hei, olen Taneli! Olen tullut Buddhalaiseksi ihan omasta tahdostani ja silmieni avauduttua.

• Anonyymi

Kuulostaa jo paremmalta

• Anonyymi

Hieno Sirkka kun uskot Jeesukseen, siitä se uskosi alkaa kehittymään, jatkat vain uskoasi ja Raamatun tutkimista niin ymmärrät aikoinasi että Jeesuksen isä on Jehova,

mutta sen aika ei sinulla vielä ole, sillä sinun ei vielä ole aikasi ymmärtää näin syvällisiä asioita, kaikkea hyvää tulee tavoitella uutterasti ja olla armollinen itselleeni, aikanaan Pyhähenki valaisee sinut ymmärtämään.

Muistathan iltarukoukset jne.

terveisin Pirjoriitta

• Anonyymi

Jeesuksen Isä on Isä Jumala.
        Jehova on epänimi.
        Juutalaiset käyttivät Jumalasta nimeä JHVH jonka lausumistapaa emme tiedä.

Jos Jehova olisi Isän nimi, eikö Hän pystyisi ilmoittamaan meille miten nimi lausutaan, jos se olisi huippu tärkeä?

Siksi toisaalta Jehovan todistajat on häpäisseet tuon nimen niin moneen kertaan, että on parasta olla sekoittamatta itseään tuohon nimeen.
        Jos nimittäin olisikin niin että tuo nimi on sittenkin tärkeä Jumalalle, niin kohta tulee aika jolloin Jehova saa tarpeekseen nimeään häpäisevästä lahkosta. Silloin on parasta olla eri leirissä.
        Silloin on parasta että sinut tunnetaan Jeesuksen todistajana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jehova on epänimi.

Jos Jehova olisi Isän nimi, eikö Hän pystyisi ilmoittamaan meille miten nimi lausutaan, jos se olisi huippu tärkeä?

Siksi toisaalta Jehovan todistajat on häpäisseet tuon nimen niin moneen kertaan, että on parasta olla sekoittamatta itseään tuohon nimeen.
        Jos nimittäin olisikin niin että tuo nimi on sittenkin tärkeä Jumalalle, niin kohta tulee aika jolloin Jehova saa tarpeekseen nimeään häpäisevästä lahkosta. Silloin on parasta olla eri leirissä.

Älä huoli ymmärryksesi tulee sinulle aikanaan, jatka vain rukoilemista, me rakastamme sinua
        Terveisin Pirjoriitta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jehova on epänimi.

Ole jo hiljaa. Ei ole mitään isää jos ei ole äitiäkään. Ääliö

• Anonyymi

Parane pian, Sirkka.

• Anonyymi

Pitää tehdä Jumalan tahto ja hyviä tekoja. Pelkkä usko on yhtä tyhjän kanssa. Ei riitä.

• Anonyymi

Kyllä Sirkka on varmaan hyvä ihminen. Toisille ei sitten mikään riitä, jättäkää ihmiset rauhaan vaatimuksiltanne ja antakaa heidän olla sellaisia kuin ovat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Sirkka on varmaan hyvä ihminen. Toisille ei sitten mikään riitä, jättäkää ihmiset rauhaan vaatimuksiltanne ja antakaa heidän olla sellaisia kuin ovat!

Vaikka haluaisikin jättää joitakin ihmisiä rauhaan, niin joskus tulee tämä harmittava terveydenhoitolaki kaikkine kiemuroineen mukaan, ja vie näitä ihmisiä toisinaan jopa Niuvanniemeen hoidettaviksi. Uskon vakaasti, että Sirkka aikanaan tulee taas keskuuteemme täysin parantuneena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka haluaisikin jättää joitakin ihmisiä rauhaan, niin joskus tulee tämä harmittava terveydenhoitolaki kaikkine kiemuroineen mukaan, ja vie näitä ihmisiä toisinaan jopa Niuvanniemeen hoidettaviksi. Uskon vakaasti, että Sirkka aikanaan tulee taas keskuuteemme täysin parantuneena.

Kunnes sitten sairastuu uudestaan, kun ei tajunnut pysyä erossa teistä.

• Anonyymi

Siunausta ja Herra johdattakoon jokaista joka on hänen omansa...

• Anonyymi

Kiitos samoin.
        On meitä tälläkin pyrkien herättelemään jehovantodistajia tekemään parannuksen.

• Anonyymi

Parane pian. Jumalattoman hyvää kesää sinullekin.

• Anonyymi

Niin minullekin

• Anonyymi

Ootko Samu? Loiki takas heinikkoon......

• Anonyymi

Loiki itse pilkkaaja

• Anonyymi

Jeesus ei ole Jumala ja turha muutenkaan uskoa olemattomaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4230
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2383
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      34
      2368
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2134
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1895
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1560
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1558
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76