Säästäminen

Anonyymi

Kuinka moni säästää pahanpäivän varalle? Itse olen nyt säästänyt 2.5 vuotta ja 9400€ on säästötilillä. Vielä toiset 2.5 vuotta kun säästää niin 20 000€ on käsissä! Aika menee kuin siivillä, joten ihan realistinen skennaario tämä on.

Sohvasänky pitäisi jossain vaiheessa ostaa ja keittiön pöytä uusia, mutta ei ole kiire. Tarjoukset pitää seurata. 2000€ nämä kustantaa, joten ei paljon.

https://www.asko.fi/tuotteet/tuote/128/28465/lennu-sohvasanky-210-cm-patjasarjalla-valkoinenharmaa

Säästämisen helppous yllätti, kun irroittaa sopivan summan per kuukausi. 300€\kk minulla. Pienilläkin summilla saa ihmeitä aikaan, kunhan jaksaa vaan ventata. 100-300€\kk niin säästöjä tulee. En meinaa tuhlata nyt yhtään mihinkään, mutta näillä summillahan saisi jo hyvän auton ostettua. En kuitenkaan osta.

Olen niin perso rahalle, että kaikki kuntouttavat sun muut harjoittelut käy, kunhan saa sen noin 180€\kk rahaa. Kuntouttavassa olin ja sain ilmaisen linja-autokortin, neljältä päivältä ylläpitokorvauksia 144€\kk ja jonkun indeksin 4€ per päivä. Sossun rahoihin nämä ei vaikuttanut. 4h. per päivä! Ehdothan ovat loistavat, jos vertaa kokopäivä duuniin.

Ai niin, Sveitsiläisen kellon pitäisi ostaa, laatua, kunhan rahoitun! Kiire ei tässäkään ostoksessa ole, kunhan ennen viisikymppisiä ostaa. 1000-3000€ nämä kustantaa, eli hyvän älykännykän tai tatuoinnin verran. Kumpaakaan minulla ei ole. Rumia.
Näppäin noksuja on kolme kpl.

Säästäminen avaa mahdollisuuksia! Mitä varten sinä säästät?

38

1164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen säästänyt kohta 2 ja puoli vuotta. Otin silloin, kun se oli mahdollista 61 vuotta täytettyäni varhennetun työeläkkeen (25 %). Eihän se kovin suuri ole, mutta 235 euroa on mennyt joka kuukausi säästötilille. Tuo kaikkineen tekee reilut 7000 euroa. Samoin pienestä palkastani olen pihistänyt suunnilleen samankokoisen summan säästöön. Olen osan sijoittanut asunto- ja metsärahastoon ja ainakin vielä ne ovat tuottaneet ihan kohtuudella. Paljon enempi, mitä tuottotilillä makuuttaminen. Mä pääsen eläkkeelle kesällä, mutta jatkan sijaisuuksien tekemistä ja silleen multa jää vieläkin enemmän säästöön.

Mulla on tatuointi. Oikeestaan tuohon tatuointiin säästäminen sysäsi mut ajattelemaan säästämistä. Mulla oli rintasyöpä muuutama vuosi sitten. Nyt olen estolääkityksellä. Multa leikattiin toinen rinta kokonaan pois. Ne arvet muistutti mua aina niistä kamalista hetkistä. Aina, kun katsoin peiliin, niin se peilikuva muistutti mua syövästä ja omasta vajavaisuudesta. Se peili näytti aina, että sä olet arpinen ja sulta puuttuu rinta. Korjausleikkaukseen en halunnut. Päätinpä sitten ottaa tatuoinnin niitä arpia kaunistamaan. Olen oikein tyytyväinen ja tulen aina hyvälle tuulelle, kun näen taideteoksen peiliin katsoessani. Tatuointi on maisemakuva mun lapsuudestani. Tatuoinnin on tehnyt ammattilainen onkologin luvalla.

• Anonyymi

Olen säästänyt pahan päivän varalle, hieman hajauttanut sijoituksia, muutamia osakkeita olen hankkinut, niistä tulee osinkoja mukavasti. Muutaman sadan euron sijoitukset ovat tuottaneet tosi hyvin osinkoja viime vuosina (Php-holding). Muutama sijoitusasunto on myös, niistä vuokratuloa, että vuokratuloilla lyhennän lainoja. Taidetta olen ostanut ulkomaanmatkoilta, niitä voin joskus realisoida verottomasti. Olen kerännyt vanhoja rahoja ja kunniamerkkejä, niitä voin myydä tarvittaessa.
      Omaa rahaa näihin ei ole mennyt paljoakaan vuosien varrella, vähemmän mitä tupakkaan olisi mennyt, jos olisin polttanut. Tupakoitsijana minulta olisi hävinnyt paljon enempi rahaa.
      Rahaa minulla ei ole kovin paljoa säästössä, kun pankit ei maksa talletuksille juuri mitään korkoa.

• Anonyymi

Ei voi säästää ku ei pääse töihin.

• Anonyymi

Monissa menoissa voi säästää työttömänäkin ja työtön voi kyllä tehdä sijoituksiakin.

• Anonyymi

Poikamiehenä en säästänyt ja sen vuoksi jouduin joskus elämään muutaman päivän pelkällä vesijohtovedellä.
      Perheellisenä tunsin vastuuni perheen turvallisuudesta ja toimeen tulosta joten asenteeni muuttui täysin. Onnekseni vaimokseni sattui saman henkinen ihminen ja olemme eläneet nämä vuosikymmenet periaatteella, että kulutamme omien tarpeidemme mukaan piittamatta mistää trendeistä yms.
      Tällä periaatteella eläen pienistäkin tuloista jäi säästämättä säästöön, milloin enemmän, milloin vahemmän.
      Ok:n rakentaminen oli yleinen pakkosäästäminen jolloin anus oli muutaman vuoden auki kuin se tuuran putki.

Elämäntapamme ansiosta voimme lopettaa työssä käymisen 50v pinnassa ja nyt, 70v ja 80v välillä voimme toteuttaa kohtuullisia mielitekojamme.
      Missään vaiheessa ei ole ollut tunnetta, että "hei, me säästetään"!

• Anonyymi

Pelkä säästäminen ei minun mielestäni riitä, rahat kannattaa sijoittaa johonkin, kuten osakkeisiin tai vuokra asuntoon (jos rahaa on paljon).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkä säästäminen ei minun mielestäni riitä, rahat kannattaa sijoittaa johonkin, kuten osakkeisiin tai vuokra asuntoon (jos rahaa on paljon).

Ei sitä rahaa tarvitse olla edes paljon, kun voi sijoittaa osakkeisiin tai vuokra-asuntoihin. Ostin jo nuorena muutamia osakkeita vähillä rahoilla, sekä myöhemmin asuntoja vuokrattavaksi ihan pankkilainalla. Asunnot on kelvanneet lainan vakuudeksi ja vuokralaiset lyhentää lainat.
        Paljon säästää, jos ei polta tupakkaa, siitäkin kertyy iso summa vuosien mittaan, joten työtönkin voi säästää, kun lopettaa tupakanpolton.

• Anonyymi

Säästän ainakin 10-20 euroa joka rahapäivänä.

• Anonyymi

Säästänyt aina, tyttärelle opettanut jo lapsena rahan arvon. Nyt on rahat korkoa maksavassa pankissa, vaikka veroa menee saaduista koroista. Nuukailupäivät on ihania, kirpputoreilta ostan vaatteeni, alusvaatteet kaupoista, mistä saan bonusta. Autosta luopunut, asun kaupungissa, julkinen liikenne toimii hyvin. Onnibus myös kuljettaa, kun ajoissa liput ostaa, saa edullisesti. Eläkeläisenä saan alennusta lipuista. Teatterit ja taidenäyttelyt vie rahaa.

• Anonyymi

Kumman tutulta tuntui tämä ap kirjoitus. Tajusin että itse olen sen kirjoittanut. Nyt on mennyt noin 5 vuotta aikaa ja säästötilillä on 12 000. Pieniä nostoja olen tehnyt koko ajan.

Jos lopettaa nostot ja paisutaa tiliä, niin kahden vuoden päästä on 18000 tilillä ja auton osto aiheellinen. 8000€ auto mielessä. Silloin jää vielä 10 000€ säästötilille.

Laitetaan vielä vähän autolinkejä.

https://www.nettiauto.com/toyota/aygo/14185562

Mb_76

• Anonyymi

Hyvä muistella vanhoja viestejä. Sohvasänky on hommattu, ei kuitenkaan mikään sohvasänky vaan vaan SENIORI-sänky 80 x 200 Iskulta. Makkarissa on myös Lundian kirjoituspöytä ja Artekin tuoli. Olen sisustus intoilija. Kelloa en ole vieläkään hommannut vaikka ikää on sen 50v. Hyvä jo nuoruus vuosina hommaattu laatukello toimii hyvin. Ostos listalle pitää laittaa juhlakello. Sillä vanhalla kellolla parjää arjessa.

Auton osto on myös ostos listalla.

Mb_76

• Anonyymi

noin 6000 on kotona säästölippaassa. En mitenkään erityisemmin pyri säästämään joinakin kuukausina jää ylimääräistä tulonsiirroista joinakin ei. Isompia ostoksia ei horisontissa ole paitsi uusi tv ja UHD soitin on harkinnassa.

Perinteiset vuosittaiset phuketin matkatkin jäivät koronan ilmaannuttua ja nyt vaikka tautirajoituikset ovat poissa ei tee mieli enää sinne koska tiemmä venäläisiä hemmetisti/liikaa.

• Anonyymi

Koska on se paha päivä? Millon se tulee?

Suomessa on paha päivä joka pivä, varsinkin kun Orpopetteri tuli hallitukseen ja purra niin paha päivä on aina.

Nyt ne leikkaa lapsilta ja ospikelijoilta, sairilta ja vanhuksilta.
      Nyt eläkeleiset, säästöt ja talletukset on menossa verolle.

MUTTA, EDUSKUNTALAISISTA EI PUHUTA MITÄÄN. Ei ministerin palkoista ei kansanedustajien palkoista ei sopeutumisrahoista ei heidän etuuksista.... sieltä ei leikata ikinä...

Minä säästän sillä että OSTAN VAIN ULKOLAISTA RUOKAA JA TILAAN ULKMAILTA TAVARAT, VAATTEET JA HUONEKALUT JA MITÄ TAHANSA.
      Suomalaista en osta.

Minä säästän sillä etten käy töistä, ei mene työmaksuihin mitään.
      Minä säästän kaikki tukirahat ja tt tuet ottamalla pois tililtä ja näin saan aina uusia.

MInä olen pakotettu siihen koska taloustilanteeni on huono, aivan kuin Orpolla, on pakko säästää ja leikata.
      Minä syön kaupassa ja maistijaisissa vatsani täyteen, ja käytän kaikkea hyväksi.

• Anonyymi

Mä kanssa säästän ja on mullakin useampi tonni jo kasassa.

• Anonyymi

Itsellä jää säästöön 300€/kk. 125€/kk menee joulu, kesäloma, poikien synttäri rahastoon, 1500€ per vuosi. 175€/kk jää siis selvää säästöä ja tälläkin summalla saa mittavia saastöjä aikaiseksi. Minulla on vielä mahdollisuus säästää enemmän, mutta en näe sitä tarpeelliseksi. Se olisi sitten jouluna köyhempää. Säästämisen pitää olla mykavaa, ei pakkopullaa.

Mb_76

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä jää säästöön 300€/kk. 125€/kk menee joulu, kesäloma, poikien synttäri rahastoon, 1500€ per vuosi. 175€/kk jää siis selvää säästöä ja tälläkin summalla saa mittavia saastöjä aikaiseksi. Minulla on vielä mahdollisuus säästää enemmän, mutta en näe sitä tarpeelliseksi. Se olisi sitten jouluna köyhempää. Säästämisen pitää olla mykavaa, ei pakkopullaa.

Mb_76

Sinä toistat samaa kuin pomppiva vinyylilevy

• Anonyymi

Sen verran olis hyvä olla sivussa jos joku vehje hajoo niin on raha,pesukone,läppäri,telkkari.Älykännyllä toki pärjäis tiukan paikan tullen ilman läppäriäkin.

• Anonyymi

En paljoa säästele, enkä vähääkään kun jää vain 630 e vuokran jälkeen.
      Autoon menisi ja tupakkiin mutta en tarvi autoa, enkä tupakkia.

• Anonyymi

Tupakki on kyllä törkeän kallista. Tämän kun pelkästään laittaa saastötilille niin tulosta tulee. Minulla on kaljaharrastus, niin jotain puutteita on minullakin. Kalja on vain niin pirun hyvää. Tämän ja ruoat joutuu kustantamaan kuukausitaisella 480€ summalla. 300€/kk menee säästöön.

Mb_76

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tupakki on kyllä törkeän kallista. Tämän kun pelkästään laittaa saastötilille niin tulosta tulee. Minulla on kaljaharrastus, niin jotain puutteita on minullakin. Kalja on vain niin pirun hyvää. Tämän ja ruoat joutuu kustantamaan kuukausitaisella 480€ summalla. 300€/kk menee säästöön.

Mb_76

Tuttu sano kun lopetti tupakan polton ettei hänelle kauheen äkkiä niin isoa palkankorotusta tule mikä tupakkiin meni.Itse ny vielä käryytän sätkää ni prkl toppa on sen 11eur.Sais loppuun käryyttämisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuttu sano kun lopetti tupakan polton ettei hänelle kauheen äkkiä niin isoa palkankorotusta tule mikä tupakkiin meni.Itse ny vielä käryytän sätkää ni prkl toppa on sen 11eur.Sais loppuun käryyttämisen.

Nikotinell purukumi auttaa paljon lopettamiseen. Siitä voi vaihtaa normaaliin purukumiin. Airwaves Extreme purukumi pitää hyvin makunsa ja tulee edullisemmaksi. 1,5€ maksaa 21 kpl erä. Hyödyt on mojovat kunhan pääsee irti tästä riippuvuudesta. Itse kun lopetin, niin tuli uusia harrastuksia. Pääsin vihdoin rullaluistelemaan. Nytkin odotan vesikielellä että pääsee rullaluistelemaan. Pienenä ihmeenä pääsin myös punttisalille. Tupakoidessa ei vain ollut virtaa näille asioille.

Mb_76

• Anonyymi

Ei köyhällä mitään jää säästöön kun kaikki rahat menee toimeentulotuesta viimeistä centtiä myöden jos toimeentulotuella ja mukamas säästää niin vähennetään seuraavan kuun tuesta.Hän nostaa käteisenä niin toi tukien väärinkäyttöä.

• Anonyymi

Laitan naisiin ja Olvin osakesalkkuihin, joita raahaan lähikaupasta tuskanhiessä, sätkätoppia ostelen (taukoamatonta sätkien lussuttamista koko ajan), makaronia josta teen putkivelliä.
      loput tuhlaan.

• Anonyymi

Sijoitan rahat makarooniin jotka laitan jemmaan

• Anonyymi

OOneks en ole käyhä, kurjaa lukea teidän juttuja kun rahaa ei ole. Onneksi olen rikas ja voin ostaa mitä tahansa. Olisi kauheeta jos palkka olisi 9 e kuussa... miten työ tosiaan selviitte. Mulla on rahaa ja ostan mitä haluan ja menen minne haluun, koskaan ei ole ollut niin ettei olisi ollut rahaa.... huh huh... syökää makaroonia.

• Anonyymi

Hulluthan ahmivat puuroa jopa tykkäävät siitä. Kuten sinä.

• Anonyymi

Oletko lääkkeet muistanu ottaa.

• Anonyymi

Miten, mikä homma olisi alkaa sijoittajaneuvojaksi mb76.?

T. Työläinen

• Anonyymi

Helppoa kuin heinän teko. Luopuu vain päihteistä. Tupakki on överihintaista. Samoiten olut. Ilmaisjakeluja kannattaa myös suosia, leipäjonoja. 100€/kk saa näin säästöön helposti. Ei minullakaan paljon tuon yli mene säästöön, 175€/kk. Kuitenkin kuudessa vuodessa tästä on kertynyt mojova säästö.

Kokkikoulutuksesta olisi kanssa hyötyä, jos haluaa edullisia ruoka-annoksia. Jos jollakin ammatinvalinta edessä. Taitaa olla muotiala vain. Burgerimiehet on tosi hyvä ohjelma. Kokkia on minussakin sen verran, että kerään Iittalalta kaikkea ruoan laittoon liittyvää, veitsiä ja pannuja ja kattiloita. Vuosien mittaan näitäkin on kertynyt paljon, Muurikan kesäkeittiö löytyy.

Säntillisesti elää niin saa sen satkun säästöön. Vuodessa jää sen 1200€ ja viidessä vuodessa 6000€.

Aika menee kuin siivillä joten kannatan säästämistä. Jos tulee hyviä tarjouksia niin rahoja on helppo irroittaa säästötililtä.

Mb_76

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helppoa kuin heinän teko. Luopuu vain päihteistä. Tupakki on överihintaista. Samoiten olut. Ilmaisjakeluja kannattaa myös suosia, leipäjonoja. 100€/kk saa näin säästöön helposti. Ei minullakaan paljon tuon yli mene säästöön, 175€/kk. Kuitenkin kuudessa vuodessa tästä on kertynyt mojova säästö.

Kokkikoulutuksesta olisi kanssa hyötyä, jos haluaa edullisia ruoka-annoksia. Jos jollakin ammatinvalinta edessä. Taitaa olla muotiala vain. Burgerimiehet on tosi hyvä ohjelma. Kokkia on minussakin sen verran, että kerään Iittalalta kaikkea ruoan laittoon liittyvää, veitsiä ja pannuja ja kattiloita. Vuosien mittaan näitäkin on kertynyt paljon, Muurikan kesäkeittiö löytyy.

Säntillisesti elää niin saa sen satkun säästöön. Vuodessa jää sen 1200€ ja viidessä vuodessa 6000€.

Aika menee kuin siivillä joten kannatan säästämistä. Jos tulee hyviä tarjouksia niin rahoja on helppo irroittaa säästötililtä.

Mb_76

Monivammainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mb_76

Oivallinen keino on tuo vähäinen eli satkun säästäminen. Sitä ei edes itse huomaa, kun
        laittaa heti tilin tultua sen satasen sivuun, niin kertyy pienoinen potti ihan itsestään.
        Mullakin on mennyt toiselle tilille se satanen jo 15 vuotta ja sieltä on sitten hyvä
        ottaa vaikka kodinkone, huonekalu tai autonrengasrahat. Helppoa kuin heinänteko
        on myös lomareissun rahoittaminen , sillä silloin on niitä ylimääräisiä kuluja.
        Etikäteen säästämisessä on se etu, että voi ostaa kaiken ilman mitään osmaksua
        tai muuta ylimääräistä kulua ja voi keskittää isot ostokset tarjousten aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oivallinen keino on tuo vähäinen eli satkun säästäminen. Sitä ei edes itse huomaa, kun
        laittaa heti tilin tultua sen satasen sivuun, niin kertyy pienoinen potti ihan itsestään.
        Mullakin on mennyt toiselle tilille se satanen jo 15 vuotta ja sieltä on sitten hyvä
        ottaa vaikka kodinkone, huonekalu tai autonrengasrahat. Helppoa kuin heinänteko
        on myös lomareissun rahoittaminen , sillä silloin on niitä ylimääräisiä kuluja.
        Etikäteen säästämisessä on se etu, että voi ostaa kaiken ilman mitään osmaksua
        tai muuta ylimääräistä kulua ja voi keskittää isot ostokset tarjousten aikaan.

Aloittavalle säästäjälle se satku on hyvä säästösumma kuukaudessa. Menot kyllä pitää olla minimissä. Näin kun elää niin mitään pakkopullaa tästä ei tule. Kulutuksessa ei tapahdu mitään. Tupakki on yksi rahanreikä ja tiedä vaikka se satku menee kuukaudessa tupakkiin.

En pidä olutta niin vaarallisena ja itsekkin sorrun viikonlopuksi ostamaan "mäyräkoiran".

Minulla menee sen 300€/kk säästöön mutta juhlapyhinä nostan 1500€ juhliin, näitä on kolme kappaletta. Eli 175€/kk jää varsinaista säästöä ja 125€/kk menee juhlapyhiin.

Pelivara on merkittävä ja jos haluaa jotain, niin sen kyllä saa.

Mb_76

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittavalle säästäjälle se satku on hyvä säästösumma kuukaudessa. Menot kyllä pitää olla minimissä. Näin kun elää niin mitään pakkopullaa tästä ei tule. Kulutuksessa ei tapahdu mitään. Tupakki on yksi rahanreikä ja tiedä vaikka se satku menee kuukaudessa tupakkiin.

En pidä olutta niin vaarallisena ja itsekkin sorrun viikonlopuksi ostamaan "mäyräkoiran".

Minulla menee sen 300€/kk säästöön mutta juhlapyhinä nostan 1500€ juhliin, näitä on kolme kappaletta. Eli 175€/kk jää varsinaista säästöä ja 125€/kk menee juhlapyhiin.

Pelivara on merkittävä ja jos haluaa jotain, niin sen kyllä saa.

Mb_76

Ei ole tarvetta säästää enempää. Näin on ihan hyvä, ja sillä 1500€ saa kuitattua jotain mielihaluja. Arkirahat menee kyllä täysin elämiseen ja näistä ei jää mitään säästöön. Kevein rantein olen mukana tässä säästötalkoissa.

Mb_76

• Anonyymi

Säästäminen on tavattoman helppoa. Laittaa vain kuukauden ansioista sopivan summan sivuun säästöön ja sitten jakaa loput rahat tasaisesti kuukaudella.
      Aina on riittävästi rahaa ja kuukauden vaihtuessakaan ei tili ole koskaan tyhjä.
      Jotkut eivät vaan osaa näinkään yksinkertaista peliä.

• Anonyymi

Vaihdoin pankkia 3 vuotta sitten kun palvelumaksut 7eur kk, s-tiliin kun on ilmainen vielä.Niin 3 vuodessa vuodessa ei ole mennyt 252euroa. Tuolla rahalla sais älykännyn jos sikseen tulee.

• Anonyymi

Verkkopankkiin suoraveloitus joka kk säästötilille, mulla säästötili 1.5 e kk.
      Menee käyttötililtä suoraan automaattisesti.
      En kyllä ole saanut yhtään säästöön, sen verran laitan sinne että on 1.5 e vähintään aina.

• Anonyymi

Kyllä kunnon ohminen saa tuohon summaan laitettua 2-3 nollaa lisää helposti.
        Pitää olla luonteen lujuutta ettei koske niihin säästettyihin rahoihin heti vaan
        vasta äärimmäisessä hädässä. Vaikka säästöön tulee välillä notkahduksia niin
        kyllä se saldo kuitenkin pitkällä juoksulla on nousemaan päin.

• Anonyymi

Sijoittaminen on mukavaa näin mi nimaalisestikin. Sain 14 e osinkoa ja ensi viikolla lisää. Köyhän ei kannata vajota toivottomuuteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      49
      3202
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      2919
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2336
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1442
    5. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1346
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1088
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe