Kun mikään ei kiinnosta

Anonyymi

Kun täytin 17 rupesin seurustelemaan ja olen harrastanut seksiä ihan siinä missä muutkin. Nyt muutama vuosi sen jälkeen 21-vuoden iässä olen huomannut, että seksi ei enää kiinnosta. Lähden kyllä seksiin mukaan kumppanini vuoksi, mutta se ei tunnu mitenkään erityiseltä. En ole uskaltanut vielä kertoa mun poikaystävälle tästä, kun en tiedä miten suhtautuisi asiaan.

Tarkennan, että poikaystävässäni ei ole mitään vikaa ja koen kyllä rakastavani häntä, mutta en koe haluavani mitään seksuaalista toimintaa missään määrin. Jo pelkkä esileikki ahdistaa, kun menee tarpeeksi pitkälle. En ole myöskään kiinnostunut kenestäkään muusta tai katsonut ketään sillä silmällä.

Mistä tämä johtuu? Olen normaalipainoinen (170cm/63kg) ja urheilen säännöllisesti. Ruokailutavat ovat kunnossa, en käytä huumeita ja alkoholin nauttiminen sijoittuu lähinnä viikonloppuihin jos silloinkaan. En koe olevani mitenkään masentunut tai että elämässäni olisi tapahtunut mitään poikkeavaa.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Masennusta ei kyllä itse huomaa pitkään aikaan, ennen kuin se iskee oikein kunnolla.

    • Anonyymi

      Helou! Onko kyse seksistä yleensäkkin vai tuntuuko sinusta että haluat kokeilla jotain uutta? Olen itse saman ikäinen ja haluttomuus on ihan normaali juttu, väkisin ei kannata alkaa tai tekee vain hallaa itselleen. :)
      Minulla ja monella muulla on välillä pitkäaikaistakin haluttomuutta, en siis lähtisi sitä huolehtimaan.
      -Suski

      • Anonyymi

        Trololoo trallallaa 🤪


    • Anonyymi

      Itse olen mies. Meitä miehiä haluttaa joka päivä ja se on normaalia. Naisia ja nuoria naisia ei yleisesti haluta joka päivä ja sekin on normaalia. Voi siis olla pitkiäkin taukoja, että koko aihe ei kiinnosta ollenkaan. On myös olemassa hyvinkin aktiivisia naisia, joilla tämä on joka päivä mielessä. Kerro tästä poikaystävällesi ja voit halutessasi vaikka auttaa häntä välillä purkamaan paineita käsipelillä, tai suulla. Tuo ei paljoa vaadi ja jokaisen toista rakastavan tulisi sen verran toisesta huolehtia. Jos mies ei saa purettua paineita (käsin, tai seksillä) , niin hän helposti ärtyy, tai on aggressiivisempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe