Kaikesta aina Juutalaisia syytetään
Uusi Oxford University University -tutkimus havaitsi lähes 20% britteistä uskovan juutalaisia koronaviruspandemian takana
https://www.algemeiner.com/2020/05/24/new-oxford-university-study-finds-almost-20-of-britons-believe-jews-behind-coronavirus-pandemic/
Lähes 20% britteistä uskoi, että “juutalaiset” ovat takana koronaviruspandemiassa, Oxfordin yliopiston uusi tutkimus paljasti.
Yliopiston lausunnon mukaan tutkimuksella pyrittiin testaamaan kansalaisten asenteita erilaisiin koronaviruksen salaliitoteorioihin. Yksi annettu lausunto oli: "Juutalaiset ovat luoneet viruksen romahtamaan talouden taloudellisen hyödyn saamiseksi."
5,5% kyselyyn vastanneista ilmoitti olevansa "hiukan" samaa mieltä tämän lausunnon kanssa, 6,8% "maltillisesti" ja 4,6% "paljon" ja 2,4% "täysin".
Yhdessä 19,3% kaikista vastaajista oli jossain määrin samaa mieltä antisemitisen teorian kanssa.
...
Koko 80,7% sanoi, että "eivät ole samaa mieltä" ajatuksesta, että juutalaiset ovat pandemian takana.
Luvut olivat samanlaiset suhteessa muihin salaliitoteorioihin, jotka syyttivät muslimeja, Bill Gatesia, Maailman terveysjärjestöä ja poliitikkoja puhkeamisesta.
Kaikkein suosituin salaliitoteoria oli, että koronavirus on ”Kiinan kehittämä bioase, joka tuhoaa lännen”, ja lähes puolet tutkituista oli jossain määrin samaa mieltä.
Tutkimusta suorittaneen ryhmän vetänyt Oxfordin kliinisen psykologian professori Daniel Freeman sanoi: "Epidemialla on kaikki tarvittavat aineosat salaliitoteorioiden kasvattamiseksi, mukaan lukien jatkuva uhka, alttius haavoittuvuuksille ja pakotettu muutos."
"Uudet salaliittoideat ovat suurelta osin perustuneet aiempiin ennakkoluuloihin ja salaliitoteorioihin", hän totesi. ”Uskomukset näyttävät olevan syövyttäviä välttämättömälle kollektiiviselle vastauksellemme kriisiin. Epidemian seurauksena epäluottamus näyttää tulleen valtavirtaan. ”
Kliinisen psykologin tohtori Sinéad Lambe viittasi sosiaaliseen mediaan tärkeänä tekijänä koronaviruksen salaliitoteorioiden suosiossa, sanoen: ”Salaliitto-uskomukset kulkevat väitetysti pidemmälle ja nopeammin kuin koskaan ennen. Kyselymme osoittaa, että ihmiset, joilla on tällainen uskomus, jakavat ne; sosiaalinen media on valmis alusta. ”
Aina Juutalaisia syytetään
18
136
Vastaukset
- Anonyymi
KR 1933/-38, Sakarja: 12:1-9
Ennustus,
Herran sana Israelista.
Näin sanoo Herra,
joka on jännittänyt taivaan
ja perustanut maan
ja joka on luonut ihmisen hengen hänen sisimpäänsä:
Katso,
minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri,
ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.
Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille:
kaikki,
jotka sitä nostavat,
repivät pahoin itsensä;
ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan.
Sinä päivänä,
sanoo Herra,
minä lyön kaikki hevoset vauhkoudella
ja niiden ratsastajat hulluudella.
Mutta Juudan heimoa kohti minä avaan silmäni,
ja kaikki kansojen hevoset minä lyön sokeudella.
Silloin Juudan sukuruhtinaat sanovat sydämessään:
"Minun väkevyyteni ovat Jerusalemin asukkaat Herrassa Sebaotissa,
heidän Jumalassansa."
Sinä päivänä minä teen Juudan sukuruhtinaat ikäänkuin tulipannuksi puitten sekaan
ja ikäänkuin tulisoihduksi lyhteitten sekaan,
ja he kuluttavat oikealta
ja vasemmalta,
kuluttavat kaikki kansat yltympäri.
Ja Jerusalem saa yhäti asua paikoillansa
- Jerusalemissa.
Ja Herra on ensiksi vapauttava Juudan majat,
ettei Daavidin suvun kunnia
ja Jerusalemin asukasten kunnia ylvästelisi Juudaa vastaan.
Sinä päivänä on Herra suojaava Jerusalemin asukkaita;
ja kompastuvainen heidän seassansa on sinä päivänä oleva niinkuin Daavid,
ja Daavidin suku on oleva niinkuin jumal'olento,
niinkuin Herran enkeli heidän edessänsä.
Mutta sinä päivänä minä tahdon hävittää kaikki pakanakansat,
jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaa
Biblia (1776), Sak. 12:3
Ja sillä ajalla tahdon minä Jerusalemin tehdä kaikille kansoille kuormakiveksi;
niin monta kuin häntä siirtää tahtovat,
pitää itsensä siihen rikki repimän;
sillä kaikki pakanat maan päällä kokoontuvat häntä vastaan.Kreivi Bernadotte pelasti keskitysleirivankeja (myös juutalaisia) sodan aikaan.
Kiitokseksi juutalaiset terroristit ampuivat hänet joten se tuosta sinun paskaloitsustasi. Sillä ei ole minkäänlaista arvoa.- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Kreivi Bernadotte pelasti keskitysleirivankeja (myös juutalaisia) sodan aikaan.
Kiitokseksi juutalaiset terroristit ampuivat hänet joten se tuosta sinun paskaloitsustasi. Sillä ei ole minkäänlaista arvoa.Sujuvasti kytket yhteen Bernadotteen ja tuhansia vuosia sitteen kirjoitetut tekstit, vaikka asioilla ei ole mitään yhteyttä. Itse siteeraat Raamattua silloin kun kuvittet sen sopivan tarkoitusperiisi. Kun ei, niin kyseessä on paskaloitsu.
- Anonyymi
Ja VÄLILLÄ syytä onkin.
- Anonyymi
en silti lähtisi ghettoihin laittamaan enkä syyttämään kaikesta tästä paskasta.
- Anonyymi
koska SUOMI on perkele oikeasti vapaa maa.
- Anonyymi
Aivan varmasti, kun presidentti pyörii kippa päässä juutalaisten juhlissa. Suomi on oikeasti globalistien käsissä.
- Anonyymi
älkää tehkö tyhmyyksiä.
teitä ennen tekivät monet bobrikovet noita halloja tälle maan.
eikä mitään suurtakaan.
saatanan mortit pitää pitää portit tai pysyy tämä maa huojuen
Iljalle waan...
100 vuotta täällä on oltu.
ketä kiinnostaa tämä sointu kalpeakun on hanki pellon pääl se on sentään sillä älä minua kiellä, tein minkä voin.
En sentään lypsävää lehmää myynyt pois. - Anonyymi
Älkää tehkö vääriä päätöksiä.
5.Mooseksen kirja: 32:10
Erämaasta hän löysi hänet,
autiosta,
ulvovasta korvesta;
hän otti hänet suojaansa
ja hoitoonsa,
varjeli häntä kuin silmäteräänsä.
Sakarja: 2:8
Sillä näin sanoo Herra Sebaot:
Kunniaksensa hän on lähettänyt minut pakanakansojen luokse,
jotka ovat teitä saalistaneet.
Sillä joka teihin koskee,
se koskee
hänen
silmäteräänsä
Katso,
minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri,
ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.
Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille:
kaikki,
jotka sitä nostavat,
repivät pahoin itsensä;
ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan.
Sinä päivänä,
sanoo Herra,
minä lyön kaikki hevoset vauhkoudella
ja niiden ratsastajat hulluudella. - Anonyymi
Vuosisatojen aikana kirkolliskokoukset säätivät juutalaisvastaisia lakeja, jotka muodostivat keskiajalla melko yhtenäisen "kansainvälisen juutalaisoikeuden". Esimerkiksi vuoden 306 synodissa juutalaisten ja kristittyjen väliset avioliitot ja sukupuolisuhteet kiellettiin. Sen jälkeen mm. evättiin juutalaisilta oikeus päästä julkisiin virkoihin (535), kiellettiin kristittyjä kääntymästä juutalaisten lääkärien puoleen (692), pakotettiin juutalaisten kantamaan vaatteissaan erottavia tunnuksia (1215) ja sallittiin heidän asuvan ainoastaan juutalaisille tarkoitetuissa asuinkortteleissa (1267). Niistä tuli myös valtiollisten toimenpiteiden ohjenuora. Amerikkalainen tutkija Hilberg on todennut, että katolisen kirkon juutalaisvastaiset hallinnolliset toimenpiteet olivat niin kattavat, että Hitlerin Saksan byrokratian säätämä juutalaisvastainen lainsäädäntö ei luonut sen suhteen mitään uutta.
- Anonyymi
Kiinassa ei ainuttakaan juutalaista, siellä on kinkku laboratorio jossa kehitellään viruksia maailmaan!
- Anonyymi
Kiinassa on ollut jatkuvaa juutalaista asutusta 1400 vuotta ja taitaa olla pari julkkistakin.
- Anonyymi
Suurin osa kiinanjuutalaisista on sefardi alkuperää, vaikka Kaifengin juutalaiset ovat asuneet Kiinassa yli tuhat vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa kiinanjuutalaisista on sefardi alkuperää, vaikka Kaifengin juutalaiset ovat asuneet Kiinassa yli tuhat vuotta.
Aivan kiinalaisen näköisiä ovat he. Joten...
- Anonyymi
Joo, 20 % "briteistä".
- Anonyymi
Aina he ovat syyllisiä olleet
- Anonyymi
Nykypäivinä pahinta on muslimien kohdistama rasismi juutalaisia kohtaan, jopa länsi-euroopan kaupunkien kaduilla.Juutalaisten koulut, päiväkodit ym. ovat tiukasti vartioituja juuri muslimien ja natsimielisten tähden. Nämä kaksi ryhmää löytävät yhteisiä vihollisia. Tekivät yhteistyötä jo toisessa maailmansodassa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752