Sähkö stimulaatio kokemuksia.

Anonyymi

Peniksen Sähkö stimulaatio kokemuksia. Ostin mystin tension lover laitteen ja mystin rodeo ropin penis renkaat. Olen kokeillut muutaman kerran. En ole vielä saanut lastia lentämään, olisiko teillä hyviä vinkkejä miten se onnistuu ?

12

774

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      laita töpseli seinään ja virrat täpöille

    • Anonyymi

      Olen jatkanut kokeilua, kävin läpi kaikki ohjelmat pientä virtaa käyttäen tunninkin ja toistakin tuntia en voinut lopettaa tuntui niin hyvältä. En ole vielä saanut lastia lentämään peniksen päästä tuli kirkasta eritettä paljon.

    • Anonyymi

      Olen kokeillut sähköstimulaatiota. Pienellä teholla ei tunnu oikein miltään ja tehoja lisäämällä pistelee, ei tunnu hyvältä eikä kiihota tuo pistely.

      • Anonyymi

        Ei pistely tunnu hyvältä se johtuu siitä kun sähköä johtava rengas ei saa hyvää iho kosketusta ei ole tiiviisti ihoa vasten ja voi olla myös karvoja välissä, riippuu tietysti laiteitteestakin millaisia tuntemuksia saa. Itsellä toimii pienellä virralla parhaiten, ei se alussa tunnu juuri miltään, tunne kasvaa vähitellen kannattaa odottaa antaa sähkön vaikuttaa lopulta tunne uskomaton.


      • Anonyymi

        Pistely tarkoittaa ettei johda riittävän hyvin - jotain vesiliukoista liukkaria?
        Mulla myös auttaa että vääntää volaa vähän isommalle.
        Kirkasta nestettä alkaa sykkiä mullakin aika pitkän ajan kuluttua ja se onkin jo järisyttävä kokemus mulle koska tavallisesti kiimalimaa ei tule kuin tippa jos sitäkään, nyt tuntuu että sänky tulee ihan märäksi :-)
        Varsinainen lasti ei aina lennä mutta noi "kiimalimaorgasmit" kyllä riittää usein mulle koska siinäkin väsyy kun tarpeeksi antaa roiskia ja on niin 10x saanut olo.


    • Anonyymi

      Olen saanut mukavia orgasmeja kun olen tyttöillyt ja e stim on on ollut liivien alla.Sähkö pulssit saavat kalun nytkähtelemään ja jos on muutakin kiihoketta siinä mukana orgasmikin tulee.Jos vaikka polvillaan ottaa suuhun toiselta...

    • Anonyymi

      Ei oo juuri tuosta laitteesta kokemuksia.
      Rodeo Robin renkaat toimii tosi hyvin ja vehjettä säädellessä saa vaikka mitä lentään tykin piipusta.
      Kiihottavinta on katsoa kun molo turpoaa räjähdyspisteeseen ja laukee käsin auttamatta. Jos sessio kestää kauan sitä tavaraa tulee kyllä aika paljo ja monessa nykäyksessä.

      • Anonyymi

        Renkaat toimii hyvin, olen nauttinut paljon enemmän pitkistä sessioista kun on aivan rajoilla voin pitkittää nautintoa mahdollisimman pitkään tunne on kokemuksen arvoinen 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Renkaat toimii hyvin, olen nauttinut paljon enemmän pitkistä sessioista kun on aivan rajoilla voin pitkittää nautintoa mahdollisimman pitkään tunne on kokemuksen arvoinen 😀

        Toimii työmatkoilla ollessa. Ehkä liiankin hyvin.


    • Anonyymi

      Eikö toi oo vaarallista?

      • Anonyymi

        En käytä kyseessä olevia renkaita autolla ajaessa, ehkä tuossa ylemmässä kommentissa oli kyseessä aivan muut renkaat.


    • Anonyymi

      Tänään onnistu viimein, tunne oli järisyttävä nautin siitä todella paljon. Olin pitkään aivan rajoilla lopulta laukesisin, vaatii paljon oppettelua ja kärsivällisyyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe