Missä te ootte..

te pienet leidit: samaatietä ja LS, kun minen kuule teistä, piupalipaupali piupalipaupali kumminen kuule teistä. Ootteko menneet ootteko menneet kenkiänne hakemahan, piupalipaupali piupalipaupali kenkiänne hakemahan..

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuliko ikävä. ;)

      LS

      • Jo vain tuli ikävä ;))
        Joka johtuu siitä, kun teillä on niin suorat ja mutkattomat mielipiteet asioista, liittyypä ne sitten uskontoon tai kotioloihin, mutta yleensä elämään arjenharmaudessa ja juhlassakin..


      • Anonyymi
        Steyr kirjoitti:

        Jo vain tuli ikävä ;))
        Joka johtuu siitä, kun teillä on niin suorat ja mutkattomat mielipiteet asioista, liittyypä ne sitten uskontoon tai kotioloihin, mutta yleensä elämään arjenharmaudessa ja juhlassakin..

        Steyr, tsekkaapa, sulle tuli viesti joka on uudeksi postaukseksi ja se koskee vain sinua.


      • Anonyymi
        Steyr kirjoitti:

        Jo vain tuli ikävä ;))
        Joka johtuu siitä, kun teillä on niin suorat ja mutkattomat mielipiteet asioista, liittyypä ne sitten uskontoon tai kotioloihin, mutta yleensä elämään arjenharmaudessa ja juhlassakin..

        Steys voisitko vastata tähän postaukseen:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16419487/steyr-kysymys-sinulle


      • Anonyymi
        Steyr kirjoitti:

        Jo vain tuli ikävä ;))
        Joka johtuu siitä, kun teillä on niin suorat ja mutkattomat mielipiteet asioista, liittyypä ne sitten uskontoon tai kotioloihin, mutta yleensä elämään arjenharmaudessa ja juhlassakin..

        Niin kiva, että niistä jutuista voi tykätäkin, monia tieten häiritsee ne jutustelut :)

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kiva, että niistä jutuista voi tykätäkin, monia tieten häiritsee ne jutustelut :)

        LS

        Tuossa joku trolli yrittää sönkätä väliin jotain, mutta ei anneta sen häiritä meiän jutskaamistamme, sillä mehän voimme vaikka piirakanteko-ohjeita kertoa toisillemme illan ratoksi ;))


    • Anonyymi

      Nyt lätty lätisee. Oo hiljaa ja halaa vaimoa.

      • Anonyymi

        T. ST


      • Paistatsie lättyjä.

        Näin konona-aikanakinko halailtaisiin, vaikka olisi pidettävä se parin metrin hajurako kaikkiin ja kaikkialla. Siitähän se hallituksen Marin vasta riemastuisi, jos kuulisi, ettei olla hänen ohjeilleen kuuliaisia. Saattaisi repiä kiivastuksissaan vaikka pelihoususa ;))


      • Anonyymi
        Steyr kirjoitti:

        Paistatsie lättyjä.

        Näin konona-aikanakinko halailtaisiin, vaikka olisi pidettävä se parin metrin hajurako kaikkiin ja kaikkialla. Siitähän se hallituksen Marin vasta riemastuisi, jos kuulisi, ettei olla hänen ohjeilleen kuuliaisia. Saattaisi repiä kiivastuksissaan vaikka pelihoususa ;))

        Ihan oikeasti Steyr, sinun vaimosi ei varmasti tykkää, että teet tällaisia aloituksia.
        Eikö hänelle tule pahamieli?
        Ja eikö sinulla käy omantunnon päälle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeasti Steyr, sinun vaimosi ei varmasti tykkää, että teet tällaisia aloituksia.
        Eikö hänelle tule pahamieli?
        Ja eikö sinulla käy omantunnon päälle?

        Onko sillä väliä, että ST ja LS on naisia? Entä jos olisi mukava jutella miesten kesken? Tämähän on varsin viatonta juttelua. Tietenkin naisille ja miehille voisi perustaa omat palstansa, muslimimaissakin naiset ja miehet rukoilevat eri osastossa, eivätkä näe tai pysty keskustelemaan keskenään. Miksi kaikkeen liitetään seksuaalisuus ja sukupuoli.

        T. LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sillä väliä, että ST ja LS on naisia? Entä jos olisi mukava jutella miesten kesken? Tämähän on varsin viatonta juttelua. Tietenkin naisille ja miehille voisi perustaa omat palstansa, muslimimaissakin naiset ja miehet rukoilevat eri osastossa, eivätkä näe tai pysty keskustelemaan keskenään. Miksi kaikkeen liitetään seksuaalisuus ja sukupuoli.

        T. LS

        Tekisikö Steyr kyseisenlaisen aloituksen miehille?
        Keskustelkaa te, minä aion nyt olla niinouto, etten koe tätä hyväksi.
        Mutta jos sinä osaat janäet eri näkökulmastasta tämän niin ilman muuta sinä ja muut naiset voivat Jutskaillaan niin etten pidä sitä pahana. Jokainen tekee niinkuin haluaa jahyväksi kokee.
        En vain näe tätä nyt hyväksi niin että itse osallistuisin tällaiseen aloitukseen. Mietin SteyrIn vaimoa.
        Jutskaillaan te ja mukavia juttutuokioita kaikille 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sillä väliä, että ST ja LS on naisia? Entä jos olisi mukava jutella miesten kesken? Tämähän on varsin viatonta juttelua. Tietenkin naisille ja miehille voisi perustaa omat palstansa, muslimimaissakin naiset ja miehet rukoilevat eri osastossa, eivätkä näe tai pysty keskustelemaan keskenään. Miksi kaikkeen liitetään seksuaalisuus ja sukupuoli.

        T. LS

        Ja kun nämä kyseiset leidit, ST ja LS ovat jo tulleet ikäänkuin 'sinuiksi' minun kanssani, niin meiän jutskaaminen pysyy meitä kaikkia miellyttävällä asialinjalla noin pääosiltaan.. ;))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeasti Steyr, sinun vaimosi ei varmasti tykkää, että teet tällaisia aloituksia.
        Eikö hänelle tule pahamieli?
        Ja eikö sinulla käy omantunnon päälle?

        Vaimolle ei tule pahamieli, koska minä en tee mitään sellaista, joka loukkaisi häntä tai omaatuntoani. Jutskaan palstalla sekä kartsalla kenen kanssa tahdon ja olen jutskaamatta sellaisten kanssa, jotka ahdistelevat ja joitten kanssa jutskaamisesta tulee ahdistus.


      • Anonyymi
        Steyr kirjoitti:

        Vaimolle ei tule pahamieli, koska minä en tee mitään sellaista, joka loukkaisi häntä tai omaatuntoani. Jutskaan palstalla sekä kartsalla kenen kanssa tahdon ja olen jutskaamatta sellaisten kanssa, jotka ahdistelevat ja joitten kanssa jutskaamisesta tulee ahdistus.

        Niin se on uskovana ikävä tosiasia, että aina joutuu kokemaan syyllisyyttä jostain ja kuin tekisi syntiä kaikessa. Minusta tuntuu, että minua jo syyllistettiin ja se aiheutti minussa ahdistusta jollain tavalla kuin tekisin väärin, vaikka en tosiasiassa ole tehnyt mitään väärää ja tiedän sen. Jatkamalla keskusteluja, minä leimaan palstalla itseäni portoksi, mies ei saa mitään leimaa otsaansa. Se on hassua, mutta niin uskonnot toimivat, ei olekaan enää Jumalan lapsia, vaan hormonaalisia ja irstaita sukupuolisia ihmisiä, jotka ovat vaaraksi toisilleen vaan sanomalla moi.

        Ehkä on parempi ettei keskustella.

        LS


      • Anonyymi
        Steyr kirjoitti:

        Vaimolle ei tule pahamieli, koska minä en tee mitään sellaista, joka loukkaisi häntä tai omaatuntoani. Jutskaan palstalla sekä kartsalla kenen kanssa tahdon ja olen jutskaamatta sellaisten kanssa, jotka ahdistelevat ja joitten kanssa jutskaamisesta tulee ahdistus.

        Niin mutta steyr, uskotko että Jeesus on Jumala?


      • Anonyymi
        Steyr kirjoitti:

        Vaimolle ei tule pahamieli, koska minä en tee mitään sellaista, joka loukkaisi häntä tai omaatuntoani. Jutskaan palstalla sekä kartsalla kenen kanssa tahdon ja olen jutskaamatta sellaisten kanssa, jotka ahdistelevat ja joitten kanssa jutskaamisesta tulee ahdistus.

        Minulle tulisi pahamieli, jos minulla olisi sellainen mies, joka tekisi kyseisenlaisen aloituksen palstalle.
        En halua olla osallisena sellaiseen.
        Olen pahoillani, jos aiheutin syyllisyyttä.
        Näen vain tämän nyt SteyrIn vaimon näkökulmasta.
        L_S et ole huonossa maineessa täällä, vaikka kirjoittelisitkin SteyrIn kanssa.
        Te saatte jokainen kirjoitella mitä haluatte ja ke en kanssa haluatte, eikä se kuulu muille.
        Minä myös saan kirjoittaa tai olla kirjoittamatta.
        Jokainen päättää itse.
        T. ST


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta steyr, uskotko että Jeesus on Jumala?

        Jeesus on Herramme ja Vapahtajamme. Isä Jumala on Jumala, joka on kaiken A ja O.


      • Anonyymi
        Steyr kirjoitti:

        Jeesus on Herramme ja Vapahtajamme. Isä Jumala on Jumala, joka on kaiken A ja O.

        Nyt sanot sen niin Hänen tähden ja uskon mukaan tulee vaeltaa niinkuin Jumalan lapsen kuuluu vaeltaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeasti Steyr, sinun vaimosi ei varmasti tykkää, että teet tällaisia aloituksia.
        Eikö hänelle tule pahamieli?
        Ja eikö sinulla käy omantunnon päälle?

        "Ihan oikeasti Steyr, sinun vaimosi ei varmasti tykkää, että teet tällaisia aloituksia."

        Ihan oikeasti täältä sivusta: hanki huumorintaju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekisikö Steyr kyseisenlaisen aloituksen miehille?
        Keskustelkaa te, minä aion nyt olla niinouto, etten koe tätä hyväksi.
        Mutta jos sinä osaat janäet eri näkökulmastasta tämän niin ilman muuta sinä ja muut naiset voivat Jutskaillaan niin etten pidä sitä pahana. Jokainen tekee niinkuin haluaa jahyväksi kokee.
        En vain näe tätä nyt hyväksi niin että itse osallistuisin tällaiseen aloitukseen. Mietin SteyrIn vaimoa.
        Jutskaillaan te ja mukavia juttutuokioita kaikille 😊

        Mitä kyseenalaista tässä leikkisässä aloituksessa on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tulisi pahamieli, jos minulla olisi sellainen mies, joka tekisi kyseisenlaisen aloituksen palstalle.
        En halua olla osallisena sellaiseen.
        Olen pahoillani, jos aiheutin syyllisyyttä.
        Näen vain tämän nyt SteyrIn vaimon näkökulmasta.
        L_S et ole huonossa maineessa täällä, vaikka kirjoittelisitkin SteyrIn kanssa.
        Te saatte jokainen kirjoitella mitä haluatte ja ke en kanssa haluatte, eikä se kuulu muille.
        Minä myös saan kirjoittaa tai olla kirjoittamatta.
        Jokainen päättää itse.
        T. ST

        Steyrin ja hänen vaimonsa väliset asiat eivät kuulu meille. Ei pidä yrittää omia itselleen tuntemattomien tunteita. Jos sinä koet normaalin leikinlaskun ongelmaksi, niin ei se tarkoita, että suurin osa ihmisistä tekisi samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Steyrin ja hänen vaimonsa väliset asiat eivät kuulu meille. Ei pidä yrittää omia itselleen tuntemattomien tunteita. Jos sinä koet normaalin leikinlaskun ongelmaksi, niin ei se tarkoita, että suurin osa ihmisistä tekisi samoin.

        Olet oikeassa. Kirjoitit totta. Te muut voitte tehdä miten parhaaksi koette, minä teen samoin.
        Minulla on oikeus tehdä miten parhaaksi koen ja niin on myös muilla.
        Nukkukaa hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kyseenalaista tässä leikkisässä aloituksessa on?

        Koen, että jos olisin vaimo ja mieheni kirjoittaisi kyseisenlaisen aloituksen palstalle, en tykkäisi.
        Joku toinen kokee ja näkee toisin.
        Meillä jokaisella on oikeus toimia niinkuin hyväksi kokee näkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ihan oikeasti Steyr, sinun vaimosi ei varmasti tykkää, että teet tällaisia aloituksia."

        Ihan oikeasti täältä sivusta: hanki huumorintaju.

        Tässä menee uskovaisena minun rajani. Se on jokaisella omansa.
        Huumorillakaan en halua rikkoa omaatuntoani vastaan nyt.


    • Anonyymi

      Hyvää ja siunattua yötä. Jeesus on tie, totuus ja elämä.


      15:16 Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi. > Jakeen lisätiedot
      15:17 Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne. > Jakeen lisätiedot
      15:18 Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä. > Jakeen lisätiedot
      15:19 Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa. > Jakeen lisätiedot
      15:20 Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi.' Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne. > Jakeen lisätiedot
      15:21 Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt. > Jakeen lisätiedot
      15:22 Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat. > Jakeen lisätiedot
      15:23 Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni. > Jakeen lisätiedot
      15:24 Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni. > Jakeen lisätiedot
      15:25 Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä.' > Jakeen lisätiedot
      15:26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta. > Jakeen lisätiedot
      15:27 Ja te myös todistatte, sillä te olette alusta asti olleet minun kanssani."

      T. ST

      • Anonyymi

        Ja siihempä sanomme isosti AAMEN! Ja ei kun vaan hyvvää yötä ja Jeesus myötä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siihempä sanomme isosti AAMEN! Ja ei kun vaan hyvvää yötä ja Jeesus myötä!

        Hei te kärkkäät kommentoijat, ota mallin tästä uskovasta. Hän osaa kommentoida asiallisesti eikä herjaa eikä syyllistä osoittamalla sormea eikä etsi toisten vikoja. Hyvää yötä Jeesus myötä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei te kärkkäät kommentoijat, ota mallin tästä uskovasta. Hän osaa kommentoida asiallisesti eikä herjaa eikä syyllistä osoittamalla sormea eikä etsi toisten vikoja. Hyvää yötä Jeesus myötä!

        Uskovaisena täytyy itse ajatella lähimmäistään positiivisesti, niin sillä asenteella se aurinko paistaa itsekunkin risukasaan, ettei aina ole päivä pilvessä ja itse synkkyyteen vaipumassa. Ja kielenkäyttöään on itsekunkin syytä itse kontrolloida sen suhteen, millä nimillä nimittää lähimmäisiään, vaikka emme muutoin ole mitään kontrollifriikkejä..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      80
      1595
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      70
      1278
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1218
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      178
      1008
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      988
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      984
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      872
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      834
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      816
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      774
    Aihe