Puhelintyön harjoittelua arkipäivän kokouksissa

Jehovan todistajat eivät ole viime kuukausien aikana voineet tehdä perinteistä ovelta ovelle -saarnaamistyötä koronapandemian takia. Myöskään kärrytyö ei ole ollut mahdollista. Niinpä on otettu käyttöön vaihtoehtoiset menetelmät, kuten esimerkiksi puhelimen avulla saarnaaminen ja kirjeiden kirjoittaminen.

Kaikki eivät ole luonnostaan "puhelinmyyjiä". Niinpä tähän työmuotoon tarvitaan harjoittelemista.

Toukokuun kokouksissa on harjoiteltu puhelintyötä. Tällä sivulla on neljä aitoa esimerkkiä siitä, miten puhelintyötä tehdään. Nämä esimerkit on otettu JW Stream -palvelun kokousvideoilta.

https://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_s1219.html

18

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jopo kieroilevat kettu, itse entisenä todistajana tiedät että todistaminen ei ole puhelinmyyntiä, eikö toimittajan etiikka kiellä valehtelun?

Luopio valehtelee aina, sinäkin jopo poika, mikä pettymys.

• Anonyymi

Myös Jehovan todistajien pitäisi pidättäytyä valehtelusta.
        Ja sitäpuoleen JoPo ei valehtele.
        Teidän myyntityönne on pyramidihuijaus.
        Pohjat siihen antoi pyramidifriikki Russell.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös Jehovan todistajien pitäisi pidättäytyä valehtelusta.
        Ja sitäpuoleen JoPo ei valehtele.
        Teidän myyntityönne on pyramidihuijaus.
        Pohjat siihen antoi pyramidifriikki Russell.

Mitä ilmeisimmin ”luopio” = Jehovan todistajista erotettu tai itse eronnut, eli luopunut Jehovan todistajien totuudesta ja koska olemme palstalla joka käsittelee Jehovan todistajia, niin heidän kannalta katsottuna tällaista henkilöä sanotaan luopioksi, eli siinä ei ole mitään palkallista huom ylläpito. Eli tällainen henkilö ei nyt puhu totta koska Jehovan todistajat ei ole mikään pyramidihuijaus

Ylläpito ???????????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ilmeisimmin ”luopio” = Jehovan todistajista erotettu tai itse eronnut, eli luopunut Jehovan todistajien totuudesta ja koska olemme palstalla joka käsittelee Jehovan todistajia, niin heidän kannalta katsottuna tällaista henkilöä sanotaan luopioksi, eli siinä ei ole mitään palkallista huom ylläpito. Eli tällainen henkilö ei nyt puhu totta koska Jehovan todistajat ei ole mikään pyramidihuijaus

Ylläpito ???????????

Pilkallista

• Anonyymi

Kuten huomasit puhelinmyyjiä sana oli lainausmerkeissä. Se ei siis tarkoita varsinaista myyntityötä, vaan enemmänkin sitä ettei ole välttämättä taitoa tuoda edustamaansa asiaa puhelimitse toisille tuntemattomille ihmisille.
        Palstan Jehoville pitää joka asia vääntää rautalangasta, mitään ei osata ajatella itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito ???????????

Jehovan todistajat on sekä pyramidihuijaus, että kultti.
        Toimintaperiaatteet on samat.
        Ja muuten: voi, voi, ottiko vartiotornilahkolainen nokkiinsa?
        Eikö taaskaan kehuttu? Ihanko itkettää reppanaa?
        No.Sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi

No voi nyt prkl. Johan me jo hengellistä kättä väännettiin taannoin siitä, kun Jopo sivuillaan kirjoitti Jehovien ajavan toimintansa alas.

Väärä sana voi saatana sentään kun väärä sana.

Ja nyt VTT stn prkl hlvtt taas!

Väärä sana väärä sana helevetti!

Ja kun on Jehovien mielestä väärä sana, niin koko homma on sitten valetta alusta loppuun.

Just joo sanon mä.

Miten hitossa se on voinukki olla niin, että sen kymmenen vuotta kuuluin tuohon jahvetti lafkaan... Ja olin vieläpä hyvä siinä.

Näköjään se arvostelukyvyn auringonpimennys voi sattua kelle vaan.

Mutta summa summaarumi.

Me käytetään justiinsa ja tasan niitä sanoja ja käsitteitä, että asia tulee selväksi. Tykkäs jehovalahk.... Anteeksi kulttilaiset siitä tai ei.

Veeteeseuralla voi olla jotain valtaa kirjoilla oleviin kulttilaisiinsa, mutta se ei jumankauta päde kultin ulkopuolella.

Tuliks sillee niinku selväksi jehovat HÄ?

• Anonyymi

Jos soittelevat, kysykää mistä he voisivat tietää, mikäli Vartiotorni valehtelisi heille.

• Anonyymi

No niinkö pitää kysyä voi että

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinkö pitää kysyä voi että

Minä voin sanoa, jos soittavat, että olen lukenut entisten todistajien sivuja 15 vuotta, että ei tuhlata kummankaan aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä voin sanoa, jos soittavat, että olen lukenut entisten todistajien sivuja 15 vuotta, että ei tuhlata kummankaan aikaa.

No ei sullakaan kovin hyvin ole viimeiset 15v mennyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei sullakaan kovin hyvin ole viimeiset 15v mennyt.

Äläs nyt, rikasta elämää viettänyt on hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin juuri.
        Entisten todistajien sivuilla viisastuu, vartiotornin sivuilla hypnotisoituu.
        " järjestö . . .järjestö . . .ooom"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai. Ex jt sivuja on mukava käydä lukemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai. Ex jt sivuja on mukava käydä lukemassa.

Siellähän se Vexikin käy. Ja Palonen ja moni muu "isokenkäinen".
        Kadehdivat sitä yksimielisyyttä jota siellä on. "Olisipa meilläkin" tuumaavat.
        Mutta sanokaa mun sanoneeni, että jos että heitä sitä nykyjohtoanne siellä ameerikoissa ulos, käy porukkaa entistä enemmän pihalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellähän se Vexikin käy. Ja Palonen ja moni muu "isokenkäinen".
        Kadehdivat sitä yksimielisyyttä jota siellä on. "Olisipa meilläkin" tuumaavat.
        Mutta sanokaa mun sanoneeni, että jos että heitä sitä nykyjohtoanne siellä ameerikoissa ulos, käy porukkaa entistä enemmän pihalle.

Hahah yksimielisyys joopa joo, märissä unissa kuvittelette, että viemärissänne todistajat käyvät, hah hah, voi luopio raukkoja ihan sääliksi, valehtelunne käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahah yksimielisyys joopa joo, märissä unissa kuvittelette, että viemärissänne todistajat käyvät, hah hah, voi luopio raukkoja ihan sääliksi, valehtelunne käy.

Olemme oppineet teokraattisen sodankäynnin TEILTÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ne ole itse nimenomaan myöntäneet asian.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      149
      3233
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      109
      2644
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2601
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2268
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      490
      2159
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      111
      1930
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      253
      1913
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1754
    9. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1702
    10. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1657
    Aihe