Pääsetkö taivaaseen? Jehovantodistajat eivät pääse.

Anonyymi

Raamattu puhuu monin paikoin ihmisen pelastumisesta. Mutta kaikki eivät ymmärrä, MISTÄ ja MIHIN Jeesus meidät pelastaa. Raamattu selventää asiaa:
”Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.” Mark. 16:16. Jeesus sanoo siinä, että uskoon tullut pelastuu kadotustuomiolta uskoessaan pelastussanoman ja korjatessaan suhteensa Jeesukseen ja ristintyöhön sekä ottaessaan raamatullisen upotuskasteen vedessä Jeesuksen nimeen. Synti-ihminen haudataan kasteen hautaan (Room. 6:4) ja kastevedestä nousee ylös Jeesuksen ylösnousemuselämässä sisällä oleva ihminen, jonka elämä on ”kätkettynä Kristuksen kanssa Jumalassa”. Kol. 3:3,4. Pelastuneen arvoasema on siis olla ”Kristuksessa”, kun taas kadotukseen matkalla oleva ihminen on ”Aadamissa”. Room. 5:18,19. ja 6. luku. Ym.
”Kaikki te, jotka olette Kristukseen kastetut, olette pukeneet Kristuksen päällenne. … te olette yhtä Kristuksessa Jeesuksessa.” Gal. 3:27-29. Muut ihmiset ovat kuoleman tilassa, ”Aadamissa” (1 Kor. 15:22,45. Efes. 2:1-8) matkalla kadotukseen.
Jeesus pelastaa ihmisen kadotustuomiolta, ”uskon kautta Hänen vereensä” (Room. 3:23-25), liittämällä meidät itseensä. Hän kärsi sijaisuhrillaan meille kuuluvan syntiemme rangaistuksen. Jes. 53:5. Kiitos Herralle! Pian Hän tulee hakemaan omansa taivaaseen. Apt. 2:41-47. Joh. 14:1,2.
Jumalan armon vastaan ottaneet eli uudestisyntyneet ja raamatullisella kasteella käyneet pääsevät siis taivaaseen. Joh. 3:3-7.
Jeesus meni ristintyönsä jälkeen ”itse taivaaseen, ilmestyäkseen Jumalan kasvojen eteen meidän hyväksemme”. Hebr. 9:24. Meille on Hänen kauttansa avattu tie Jumalan yhteyteen: ”Jeesuksen veren kautta meillä on pääsy kaikkeinpyhimpään.” Hebr. 10:19. Apt. 22:16. "Kaikkeinpyhin" on taivaassa.
Perintömme on ”talletettuna taivaissa” (Kol. 1:5), jonne Jeesus meni valmistamaan meille sijaa, josta Hän tulee hakemaan meidät sinne, missä Hän nyt on, eli siis taivaaseen. ”Että tekin olisitte siellä, jossa minä olen.” Joh. 14:3. Kol. 3:3,4. – Missä Jeesus on, siellä on uskoon tulleiden päämärä! ”Ja niin me saamme aina olla Herran kanssa!” 1 Tess. 4:16-18.

Meidät on asetettu ”taivaallisiin Kristuksessa Jeesuksessa”. Efes. 1:6. Ja ”meillä on yhdyskuntamme taivaissa”. Filip. 3:20.

Mutta taivas on Raamatussa myös monimerkityksinen käsite, avaruus- yms. taivaineen. Paavalikin kävi ”kolmannessa taivaassa”, paratiisissa… 2 Kor. 12.
Raamatun lopussa puhutaan myös, että Jumala luo ”uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet”. Ilm. 21:1.
Näin tiedämme, että pääsemme taivaaseen, jonne Jumala luo kokonaan uuden maailman, pelastettujen ikuisen kotimaan.

USKOON TULLEINA ODOTAMME UUSIA TAIVAITA JA UUTTA MAATA:
”Mutta Herran päivä on tuleva niin kuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat. Kun siis nämä kaikki näin hajoavat, millaisia tuleekaan teidän olla pyhässä vaelluksessa ja jumalisuudessa, teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat! Mutta Hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu. Sen tähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, Hänen edessänsä.” 2 Piet. 3:10-14.

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus on Hyvä Paimen, joka tahtoo ottaa sinut armoonsa.

      ”Sillä minä tunnen ajatukseni, joita minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra. Ne ovat rauhan eivätkä tuhon ajatuksia – minä annan teille tulevaisuuden ja toivon. Silloin te huudatte minua avuksenne, tulette minun luokseni ja rukoilette minua, ja minä kuulen teitä. Silloin te etsitte minua ja löydätte minut, kun etsitte minua kaikesta sydämestänne.” Jer. 29:11-13.
      ”Jumalan työtovereina me kehotamme teitä ottamaan vastaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi. Sanoohan Hän: ”Sopivalla ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut.” Nyt on sopiva aika, nyt on pelastuksen päivä.” 2 Kor. 6:1,2.

      • Anonyymi

        Hyvä paimen lopulta myy karjansa eniten tarjoavalle teurastajalle. Ja se on aamen se.


    • Anonyymi

      Jehovantodistajatko eivät pääse taivaaseen? Miten sen perustelet?

      • Anonyymi

        Olisi mukava se kuulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mukava se kuulla.

        Jehovat uskovat, että 144 000 jehovantodistajaa pääsee taivaaseen. Luku on jo täynnä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jehovat uskovat, että 144 000 jehovantodistajaa pääsee taivaaseen. Luku on jo täynnä.

        Höpsis.niiden opin mukaan taivaaseen ei oteta uskoontulojärjestyksen mukaan. Ja he uskovat että suurin osa päätyy takaisin maan päälle joka on nyt vain muutettu paratiisiksi. Taivaassa on hallitus.
        Siis he uskovat.minä en usko siihen mutta en myöskään helluntailaisten päärlyportteihin ja kultakatuihin.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Höpsis.niiden opin mukaan taivaaseen ei oteta uskoontulojärjestyksen mukaan. Ja he uskovat että suurin osa päätyy takaisin maan päälle joka on nyt vain muutettu paratiisiksi. Taivaassa on hallitus.
        Siis he uskovat.minä en usko siihen mutta en myöskään helluntailaisten päärlyportteihin ja kultakatuihin.

        He uskovat, että melkein kaikki jehovat jäävät maan päälle paratiisiinsa. Kaikki muut kuin jehovat, häipyvät olemattomiin. Melko lähellä advareita. Se taivaisiin menijöiden luku on taatusti jo täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mukava se kuulla.

        Jokaisen on tunnustettava Jeesus Kristus on Jehova. Sitä ei Jehovan todistajat tee, joten he eivät pelastu.

        Fil 2:
        10 Jeesuksen nimeä kunnioittaen on kaikkien polvistuttava, kaikkien niin taivaassa kuin maan päällä ja maan alla,
        11 ja jokaisen kielen on tunnustettava Isän Jumalan kunniaksi: "Jeesus Kristus on Herra."


      • Anonyymi

        Apostoli Tuomas tunnusti Jeesuksen Jehovaksi ja Jumalaksi, minkä takia hän on autuas. Jehovan todistajat eivät tunnusta Jeesusta Jehovaksi ja Jumalaksi, joten Jehovan todistajat eivät pelastu.

        Joh 20
        28 Silloin Tuomas sanoi: "Minun Herrani ja Jumalani!"
        29 Jeesus sanoi hänelle: "Sinä uskot, koska sait nähdä minut. Autuaita ne, jotka uskovat, vaikka eivät näe."


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Höpsis.niiden opin mukaan taivaaseen ei oteta uskoontulojärjestyksen mukaan. Ja he uskovat että suurin osa päätyy takaisin maan päälle joka on nyt vain muutettu paratiisiksi. Taivaassa on hallitus.
        Siis he uskovat.minä en usko siihen mutta en myöskään helluntailaisten päärlyportteihin ja kultakatuihin.

        Selviääkö auroralle tämän elon aikana mihin mahdat uskoa?

        pullossako ainut uskosi helluu edestakaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He uskovat, että melkein kaikki jehovat jäävät maan päälle paratiisiinsa. Kaikki muut kuin jehovat, häipyvät olemattomiin. Melko lähellä advareita. Se taivaisiin menijöiden luku on taatusti jo täynnä.

        Suuri joukko on opetustensa mukaa muutaman vuoden taivaassa, oliko se nyt seitsemänvuotta häissä.
        Senjälkeen he tulevat viettämään 1000 vuotista rauhanvaltakuntaa maan päällä, jossa nuorin kuolee 100-vuotiaana ja 100-vuotiaana SYNNINTEKIJÄ JOUTUU KIROUKSEEN. Myöskin Jehovantodistajat ovat 1000 vuotta heidän kanssaan maanpäällä.

        Adventistit eroavat heistä kaikista, sillä he ovat 1000-vuotta taivaassa, ei vain muutamia vuosia, VAAN 1000-VUOTTA TAIVAASSA.

        Jehovan todistajille ei käy Jumalan antama sapatti pyhäpäiväksi, niinkuin ei monille muillekaan, että niin lähellä advareita he ovat, mutta kuitenkin niin kaukana.

        1234567---


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selviääkö auroralle tämän elon aikana mihin mahdat uskoa?

        pullossako ainut uskosi helluu edestakaisin.

        Kyllähän minä uskon!ja olen uskossa. Mutta ei sitä taida kukaan tietää tämän elon aikana mikä rajan takana odottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jehovat uskovat, että 144 000 jehovantodistajaa pääsee taivaaseen. Luku on jo täynnä.

        Sulla on vanha tietoa. Jt ovat muuttaneet opetuksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He uskovat, että melkein kaikki jehovat jäävät maan päälle paratiisiinsa. Kaikki muut kuin jehovat, häipyvät olemattomiin. Melko lähellä advareita. Se taivaisiin menijöiden luku on taatusti jo täynnä.

        Edelleen: et tunne jehovantodistajien opetusta. Vielä vähemmän näköjään adventistien.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Höpsis.niiden opin mukaan taivaaseen ei oteta uskoontulojärjestyksen mukaan. Ja he uskovat että suurin osa päätyy takaisin maan päälle joka on nyt vain muutettu paratiisiksi. Taivaassa on hallitus.
        Siis he uskovat.minä en usko siihen mutta en myöskään helluntailaisten päärlyportteihin ja kultakatuihin.

        Maanpäälle ei palaa,seurakunta joka on otettu ylös,Jeesuksen toisessa tulemisessa.
        Tulee uudet taivaat ja uusi maa jossa pyhyys ja vanhurskaus asuu. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
        Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää. Ilm 21:1


    • Anonyymi

      Kukaan ei pääse taivaaseen koska taivasta ei ole. Jumalaa ei ole eikä helvettiä. Kristinusko on pelkkää satua johon uskoo aikuiset ihmiset. Onneksi suomessa ateismi voittaa. Se on jo voittanut koska joka vuosi kirkosta eroaa 50 000 ihmistä. Vapaista suunnista erotaan myös huimaa vauhtia. Järki ja rationalismi on voittanut ja suomesta tulee pian uskonnoton valtio. Lippu vaihdetaan, koska tämä ei pian ole enää kristillinen valtio. Silloin me ilakoimme ja nauramme teille saastaisille surkimuksille

      • Anonyymi

        Mihinh atte pääsee uskonsa mukaan?

        nauramaanko vain, jopas onkin kannatettava aate.


      • Anonyymi

        Et oikein ole jyvällä edes helvetistä.
        Maailmassa on ollut suuriakin sotia, mielettömästi vainajia, sekä haavottunteita.
        Heille ainkain on helvetti todellisuus.
        Monelle nälkäiselle on helvetti täällä todellisuus, kun ihminen riistää toistaan, eli oletko sinä pöheli noin pahasti, ettet usko helvettiin?
        Jos ihmisen mieli muuttuu jumalalliseksi, niin hän tavallaan on muuttunut.
        Hänen kauttaanhan silloin on se taivas- todellisuutta, hän ruokkii nälkäistä.
        Eli taivaskin on todellisuutta, ymmmärrätkö sinä pöheli asioita, vai oletko aina noin uuno- turhapuro, että aivosi ei toimi mitenkään? Mieti vähän.
        Ei kirkoista eroaminen tai liittämin muuta sitä helvetin ja taivaan merkitystä, koska se on JO näkyvillä ympärillämme.
        Sinä ole se surkimus elämälle, kun virität lähimmäisille ansan ja vielä kehtaat naureskella.
        Jos olis pyssy, alkaisin suoltaa ja opettaa helvetin olemassaoloa.
        Japanissakin sodassa haavoittuneet ja kuolemassaolevat huusivat äitiä avuksi.
        Siksi olet itse se saastainen ja surkimys tyhmä ja aivoton toljake

        Katso leipäjonoja ja ajattele helvettiä, toivotaan, että nälkä tulisi opettamaan sinulle oman helvettisi läsnäolon tähän aikaan ja ojanpohja, että kauhu nousee mieleesi. Tunnet maailman ja helvettisi aivan kongreettisesti.


    • Anonyymi

      Kukaan ei ns. pelastu mutta taivaalle kaikki vielä päästään, hiilidioksidina.
      Aamen. Case closed.

      • Anonyymi

        Ei aivan näin,koska ainakin Jehova ottaa luokseen jokaisen kaikkine karvoineen, tietysti sillä pienellä edellytyksellä, että tämä ylöstempaisujonossa oleva on ollut ahkera lahjalaatikon täyttäjä eläessään.


    • Anonyymi

      Jehovantodistajat uskovat, että kaikki vauvat eivät pääse taivaaseen. Tuo on minusta sellainen asia, jota minun on hyvin vaikea hyväksyä.

      • Anonyymi

        Oli niin tai näin, niin kaikki pitää pystyä perustelemaan Raamatulla. Ihmisen lihalliset fiilikset eivät voi olla kristinuskon lähde.

        Kun Daavidin poika oli kuollut 7 päivän ikäisenä, niin Daavid tiesiä, että hän tulee vielä näkemään pojan paikassa, jonne hän ei voinut sinne vielä mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli niin tai näin, niin kaikki pitää pystyä perustelemaan Raamatulla. Ihmisen lihalliset fiilikset eivät voi olla kristinuskon lähde.

        Kun Daavidin poika oli kuollut 7 päivän ikäisenä, niin Daavid tiesiä, että hän tulee vielä näkemään pojan paikassa, jonne hän ei voinut sinne vielä mennä.

        Jutskaillaan kerran Jehovantodistajat kanssa. Hän kertoi, että kaikki vauvat eivät pääse taivaaseen.
        Kysyin millä perusteella vauvat valitaan taivaaseen niin hän vastasi, että se on Jumalan asia, johon ihmisen on vain luotettava.
        Jumala valitsee ne vauvat taivaaseen.
        Minun oli hyvin vaikea ymmärtää heidän näkemystään tuossa asiassa.
        Ne vauvat jotka eivät pääse taivaaseen, lakkaavat olemasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutskaillaan kerran Jehovantodistajat kanssa. Hän kertoi, että kaikki vauvat eivät pääse taivaaseen.
        Kysyin millä perusteella vauvat valitaan taivaaseen niin hän vastasi, että se on Jumalan asia, johon ihmisen on vain luotettava.
        Jumala valitsee ne vauvat taivaaseen.
        Minun oli hyvin vaikea ymmärtää heidän näkemystään tuossa asiassa.
        Ne vauvat jotka eivät pääse taivaaseen, lakkaavat olemasta.

        Sorry, mutta en ole Jehovan todistaja.

        Huomautin vain sen, ettei fiiliksen perusteella voi perustella sitä, että pääseekö kaikki vauvat taivaaseen vai ei. Pitää löytää tieto Raamatusta. Jos sellaista ei ole, niin ei voi sanoaa asiaan se enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry, mutta en ole Jehovan todistaja.

        Huomautin vain sen, ettei fiiliksen perusteella voi perustella sitä, että pääseekö kaikki vauvat taivaaseen vai ei. Pitää löytää tieto Raamatusta. Jos sellaista ei ole, niin ei voi sanoaa asiaan se enempää.

        Juu, ei käynyt mielessä tuo, oletko jehovantodistaja vai et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutskaillaan kerran Jehovantodistajat kanssa. Hän kertoi, että kaikki vauvat eivät pääse taivaaseen.
        Kysyin millä perusteella vauvat valitaan taivaaseen niin hän vastasi, että se on Jumalan asia, johon ihmisen on vain luotettava.
        Jumala valitsee ne vauvat taivaaseen.
        Minun oli hyvin vaikea ymmärtää heidän näkemystään tuossa asiassa.
        Ne vauvat jotka eivät pääse taivaaseen, lakkaavat olemasta.

        Kun kerran Jumala sen päättää muutenkin, mitä väliä sillä on mitä he uskovat? Ei se ole pelastuskysymys muutenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kerran Jumala sen päättää muutenkin, mitä väliä sillä on mitä he uskovat? Ei se ole pelastuskysymys muutenkaan.

        Niinpä, mitä väliä millään on. Millään ei ole väliä. Kaikelle on aivan sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, mitä väliä millään on. Millään ei ole väliä. Kaikelle on aivan sama.

        Kaikki on kuitenkin yhtä ja samaa kurjuutta. Ah miksi, oi miksi ma riudun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry, mutta en ole Jehovan todistaja.

        Huomautin vain sen, ettei fiiliksen perusteella voi perustella sitä, että pääseekö kaikki vauvat taivaaseen vai ei. Pitää löytää tieto Raamatusta. Jos sellaista ei ole, niin ei voi sanoaa asiaan se enempää.

        Vain Jumala tietää ketkä sinne taivaaseen pääsee 1000 vuodeksi. Ihmisten on turha ketään kuolleita työntää taivaasee.
        Jumalan tuntee jokaisen vauvan ja lapsen, mikä hänestä olisi tullut kasvettuaan. Emme voi vauvoja ja lapsiakaan taivaaseen ihmisvoimin tyrkätä. Jumala on kaikkitietäväinen alun ja lopun.
        Kuitenkin jälleennäkemisen toivossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain Jumala tietää ketkä sinne taivaaseen pääsee 1000 vuodeksi. Ihmisten on turha ketään kuolleita työntää taivaasee.
        Jumalan tuntee jokaisen vauvan ja lapsen, mikä hänestä olisi tullut kasvettuaan. Emme voi vauvoja ja lapsiakaan taivaaseen ihmisvoimin tyrkätä. Jumala on kaikkitietäväinen alun ja lopun.
        Kuitenkin jälleennäkemisen toivossa.

        Laitan nimimerkkinä näin jäljestä päin 1234567--- oli kirjoitukseni: Vain Jumala tietää

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain Jumala tietää ketkä sinne taivaaseen pääsee 1000 vuodeksi. Ihmisten on turha ketään kuolleita työntää taivaasee.
        Jumalan tuntee jokaisen vauvan ja lapsen, mikä hänestä olisi tullut kasvettuaan. Emme voi vauvoja ja lapsiakaan taivaaseen ihmisvoimin tyrkätä. Jumala on kaikkitietäväinen alun ja lopun.
        Kuitenkin jälleennäkemisen toivossa.

        Tuo näkemys toteutuu, jos ei usko kadotukseen.?
        Koska vauvoja ei voi tuomita ymmärtämättöminä ja viattomina ennalta kadotukseen.


    • Anonyymi

      En. Enkä halua sinne jos siellä on kaikki tyhjäntoimittajat.
      Minulle riittää mullan alla olo.
      Terveisin Tampereen mies 45v.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Jos taivaassa joutuu olemaan tälläisten uskovaisten kanssa, niin se on yhtä helvettiä se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Jos taivaassa joutuu olemaan tälläisten uskovaisten kanssa, niin se on yhtä helvettiä se.

        No löytyihän sinullekin helvetti. Eli kerrot elämäsi olevan täyttä paskaa ja hyvän kanssa eläminen on helvetillistä. Suusihan jo todistaa tämän maailman hekisen sisällön.
        Ihminen luo itse oman helvettinsä, itselle ja lähimmäiselle.
        Siksihän me hävittäjätkin tarvitaan, että helvetti toimisi


    • Anonyymi

      Hymyilyttää näin huvittuneena kun ajattelee mihin tilanteeseen on johtanut näiden uskonnollisten puolueiden kekisminen ja niistä jaarittelu.
      JUMALA ei edes tunnusta omakseen näitä uskonnollisia puolueita, jotka ovat ihmisen lihallisuudessaan kyhäämiä. Ei JUMALA ajattele, että tämä ja tämä puolue jäsenineen perii iankaikkisen elämän, mutta tämä ja tämä puolue jäsenineen ei peri. Onneksi on edes yksi taho kaikkeudessa, joka on aina puolueeton.

      Ajatellen pelastusta. Uskoa syntien sovitukseen / uudestisytymistä JUMALASTA, niin yhteistä näille ihmisille on mielenlaatu. Omaavat Kristuksen mielenlaadun - rakastaminen lähimmäistään. Tämä on se tekijä tässä ajassa mihin JUMALA silmänsä kohdistaa.
      Jos tutkimalla tutkitte Raamatun opetusta, niin kaikki pelastuksen omaavan ihmisen mieli j akäyttäyytminen kulminoituu lähinnäisen mielen / ahdistuksen huomioimiseen. Auttamiseen kykyjen ja tilanteen mukaan. Tämä on Kristuksen LAKI. Ei Mooseksen laki, vaan Kristuksen LAKI.

      2 Kantakaa toistenne kuormia, ja niin te täytätte Kristuksen LAIN. Gal 6

      Siis pelastuksen / uskon saaneen ihmisen luontainen tila on huomioida ihmisten / lähimmäisten mielisyys / mm ahdistus jne.....
      Tuohon liittyen on jopa helppo havainnoida kuka ihminen on kuorman Kantaja ja kuka taas kuorman Antaja.

      Siis ihminen ei pääse eroon käsitteetä ; Laki, Taas sillä on merkitys mistä laista on kysymys.

      m.l

      • Anonyymi

        Mikä tuossa hymyilyttää?


      • Anonyymi

        lievonen, sinä olet kuorman antaja, ja iankaikkisen tuhon ja vaivan tuoja.


    • Jeesuksen kautta ijankaikkiseen elämään,pääsevät Jeesukseen uskovat.

    • Steyr

      Jehovantodistajat eivät omalla harhaopillaan eikä uskollaan pääse taivaaseen. Mutta sitten, kun jehovantodistajat tekevät parannuksen harhaopistaan ja huutavat avukseen meidän Herraamme Kristusta Jeesusta; ja kun Herra Jeesus Kristus vastaa apua huutavalle parannuksentekijälle, niin tie taivaaseen on näin ollen avoinna ja noin ex-jehovantodistajillekin on Isä Jumalan armo Kristuksessa Jeesuksessa koitunut pelastukseksi.

      Jeesus varoittaa kadotustuomion lausumisesta Raamatussa, ettei sellaisen tuomion antajille se kunnian kukko laula sitten lopullisessa tiliselvityksessä Jumalan kasvojen edessä..

      • Anonyymi

        Oletko Subutexin riskikäyttäjä?
        Vaihda ehtoollisviiniin mieluimmin.


    • Anonyymi

      Kun sinne Taivaaseen jotkut pääsevät, toiset joutuvat, niin miten siellä saa ajan kulumaan?
      Kymmenen tuhannen Maan vuoden kuluttua tutut on jututettu, kaikki tietävät kaiken. Sitten olisi vielä ääretön aika edessä. Välillä ylistetään Herraa ja hänen valkeuttaan... sekin käy pitkän päälle yksitoikkoiseksi.
      Onko Taivaassa muita aktiiviteetteja, raamattu ei mainits?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe