En voi unohtaa vaikka pitäisi
Ne yhteiset hetket
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuumenee hyä jatketaan
Ihmisen elämä on kärsimystä.....
<3- Anonyymi
Ei pidä unhoittaa rakkautta.
- Anonyymi
Miksi pitäisi? Oletko varattu?
- Anonyymi
kärlek!!! jag får aldrig glömmas !!! Jag är alltid din själsfrände !!!! Jag älskar dig verkligen !!! God natt kärlek !!! Jag är ensam hemma på morgonen, om du vill komma på besök !!!! Välkommen !!!!!
- Anonyymi
Sama täällä. Ne yhteiset hetket on vain tuolla pääkopassa ja siellä ne pysyy. m>n
- Anonyymi
Lopeta!!!mä en ymmärrä miksi et voi antaa mitään mahdollisuutta siihen että voidaan jutella??? IRL!!! ja en oikeesti halua täällä palstalla kirjoittaa!!! Tiedän että jos esimerkiksi en kirjoita tänne niin unohdat minut mielummin kuin suostuisit jutella IRL!! Tiedän sen että et edes halua jutella irl!!! mutta tämä palsta on minulle liikaa!!en oikeesti jaksa!!!! odotan ja toivon että IRL voitaisiin jutella!! mutta tiedän että et halua!! nyt olen valmis lopettamaan palstalla kirjoittamisen!!
- Anonyymi
Miksi ne pitäisi unohtaa? Onko niissä jotakin huonoa?
- Anonyymi
Sama täällä, jäät ikuisesti mieleeni nainen.
- Anonyymi
Avatkaa nyt ne mielenne ja tyhjentäkää rojut pusseista.
- Anonyymi
Älä höpäjä siinä, tuntematon nainen ole mielessä eikä sinne jää. Pellekö lienet.
- Anonyymi
Ei unohdu ei, hän kyllä tehnyt kaikkensa että unohtuisi.
- Anonyymi
En voi unohtaa, enkä edes halua. Päivittäin vieläkin mietin sinua, vaikka aikaa jo viime näkemisestä. En oikein vieläkään ymmärrä, miksi kaikki meni niin kuin meni ja miksi edelleen koen sinut niin voimakkaana mielessäni ja sydämessäni. Mielialani vaihtuvat toiveikkaasta mustaan melankoliaan silmänräpäyksessä. Voi kun tietäisin mitä ajattelet ja mitä elämääsi kuuluu. Haluaisin tietää että oletko sinä koskaan kaivannut minua niin kuin minä sinua, hullunlailla kuukausi kuukaudelta. Päiväni ovat niin täynnä kaipausta ja yöni niin levottomia ilman sinua mies.
- Anonyymi
Sama homma mulla, en ymmärrä mitä tapahtui, jotenkin homma vaan räjähti käsiin. Mitä teille sitten tapahtui?
- Anonyymi
Hetki on lyhyt aika, siis kohtaamisenne ovat olleet lyhytkestoisia.
- Anonyymi
On opittava välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041076
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581025Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103591Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528