kuka halusi EUHun

Anonyymi

16

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerroin juuri, etkä Ketä ei halua pois eurosta.
      KUKA OIKEASTI HALUAA POIS EUROSTA !

      Eurofighter

      NÄMÄ EI VARMASTI HALUA POIS EUROSTA !
      Yksikään eläkeläinen ja yksikään eläkkeelle 10 vuoden kuluessa siirtyvä ja
      yksikään, joka ajattelee siirtyvänsä lähitulevaisuudessa työkyvyttömyys
      eläkkeelle. EI VARMASTI HALUA POIS EUROSTA JA DEVALVOIDA OMAA
      ELÄKETTÄÄN SIITÄ OLEN VARMA.

      Yksikään korkeasti koulutettu ei varmasti halua pois Eurosta !
      Lisäksi yksikään edellämainituista ryhmistä ei varmasti halua pois myöskään
      Euroopan unionista ... Siitä olen varma. Ei kukaan näistä halua kaventaa omia
      oikeuksiaan ei kukaan... vaikka se maksaa vidun suomelle vaikka paskaa.

      Sinä voit persu ja ryssän trolli olla varma, että näistä ei yksikään halua pois
      eurosta ja euroopan unionista.

      Mitä jää tämän porukan jälkeen ?
      Sinne ei jäänyt maanomistajia kiinteistönomistajia ja asuntovelallisia.

      Tässä on terveisiä perseestä persuille...

    • Anonyymi

      EU aloittaa valtavan elvytysohjelman,joka on ainoa keino nostaa jäsenmaat koronataantumasta.

      Tietenkin EU-vihaajat vastustavat.

      Suomen on kannettava osuutensa,kuten kaikkien muidenkin.

      Se on ainoa tie nousuun.

      EU-vihaajilla ei ole esittää vaihtoehtoa. Toivomuslistalla on EU:n ja samalla Suomenkin tuho. Siitä riemu nousisi.

      • Anonyymi

        Elvytysrahat on legenda josta ei ole mitään tutkimusta joka osoittaisi sen toimivan hyvin. Kun yrityksille työnnetään ihmisten rahoja tai otetaan lisään velkaa ,niin seurauksena on ostovoiman tuho. Maailmanlaajuiseen konkkaan ei tällainen auta muutakuin negatiivisesti. Se 30-luvun elvytyskin loppui sotaan jossa tuhottiin kaikki. Uskovaiset voivat tietysti taaskin mesoa verotuloilla mutta kansa kärsii . Peli on vaan yksinkertaisesti loppu. Uskokaa nyt siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elvytysrahat on legenda josta ei ole mitään tutkimusta joka osoittaisi sen toimivan hyvin. Kun yrityksille työnnetään ihmisten rahoja tai otetaan lisään velkaa ,niin seurauksena on ostovoiman tuho. Maailmanlaajuiseen konkkaan ei tällainen auta muutakuin negatiivisesti. Se 30-luvun elvytyskin loppui sotaan jossa tuhottiin kaikki. Uskovaiset voivat tietysti taaskin mesoa verotuloilla mutta kansa kärsii . Peli on vaan yksinkertaisesti loppu. Uskokaa nyt siihen.

        Elvytyksellä käynnistetään tuotanto.Kun on tuotteita,on vientiä. Ja vienti tuo rahaa, vaikka EU-vihaajat eivät sitä ymmärrä.
        Vain vienti luo uutta tuloa ja takaa ostovoiman kuluttajille.

        EU-vihaajien tiedoilla söisimme pettuleipää,soittaisimme tuohitorvea ja eläisimme savupirteissä.


    • Pitää muistaa aina se, että kenestä puhutaan tai mistä puhutaan !
      Puhutaanko me valtiosta vai puhutaanko me, vaikka Liitosuomalaiseta
      tai muusta mitä ei voida määritellä. Toki moottorille on hyvä voiteluölljy
      ei sitä kukaan kiellä. Toki valtiolle on hyvä taas olla velaton. Toki yksilölle
      on tietenkin hyvä olla vapaa ja valinnanvapaus.

      Mutta se, että mitä vidun tekemistä sillä on Teidän elämässä ! Ja tästä on
      kait kuitenkin kysymys vai puhutaanko valtion ja Liitosuomalaisen elämästä.

      Kerroin juuri, etkä Ketä ei halua pois eurosta.
      KUKA OIKEASTI HALUAA POIS EUROSTA !

      Eurofighter

      NÄMÄ EI VARMASTI HALUA POIS EUROSTA !
      Yksikään eläkeläinen ja yksikään eläkkeelle 10 vuoden kuluessa siirtyvä ja
      yksikään, joka ajattelee siirtyvänsä lähitulevaisuudessa työkyvyttömyys
      eläkkeelle. EI VARMASTI HALUA POIS EUROSTA JA DEVALVOIDA OMAA
      ELÄKETTÄÄN SIITÄ OLEN VARMA.

      Yksikään korkeasti koulutettu ei varmasti halua pois Eurosta !
      Lisäksi yksikään edellämainituista ryhmistä ei varmasti halua pois myöskään
      Euroopan unionista ... Siitä olen varma. Ei kukaan näistä halua kaventaa omia
      oikeuksiaan ei kukaan... vaikka se maksaa vidun suomelle vaikka paskaa.

      Sinä voit persu ja ryssän trolli olla varma, että näistä ei yksikään halua pois
      eurosta ja euroopan unionista.

      Mitä jää tämän porukan jälkeen ?
      Sinne ei jäänyt maanomistajia kiinteistönomistajia ja asuntovelallisia.

      Tässä on terveisiä perseestä persuille...

    • Anonyymi

      Sama ukko on kirjoittanut melkein kaikki propagandajutut ja kirjoitellut tänne välillä anonyyminä, silloin kun toimii vastaajana.

      Itse äänestän persuja, on ollut kunnia myös auttaa Halla-ahoa vaalirahoituksellani.

      Koittakaa keksiä, minne talletan turvallisesti rahani, olen äskettäin, eli viime syksynä päässyt eläkkeelle. Miten vakaa raha on esim. Vietnamin dong?
      Saisikohan sinne jollain konstin perustettua pankkitiliä?

      • Kyllä Näihin Aasian maihin voi perustaa pankkitilin...
        Mutta on hyvä olla Euroja, että saa niitä Dongeja sitten vaihdettua.

        Juttelin yhden eläkeläisen kanssa joka asuu aasiassa myös ja oli epävarma EU:sta
        ja Eurosta... Kerroin, että sinä saat nyt Euroina eläkkeen ja kuinka paljon dongeja
        luulet saavasi jos Markalla devalvoidaan.... Veti äijän aika kylmäksi, kun asuu nyt
        jo pienellä rahalla Aasiassa. Ei taida enään äänestää persuja jos oli niin tehnyt.


      • Kyllä Näihin Aasian maihin voi perustaa pankkitilin...
        Mutta on hyvä olla Euroja, että saa niitä Dongeja sitten vaihdettua.

        Juttelin yhden eläkeläisen kanssa joka asuu aasiassa myös ja oli epävarma
        EU:sta ja Eurosta... Kerroin, että sinä saat nyt Euroina eläkkeen ja kuinka
        paljon dongeja luulet saavasi jos Markalla devalvoidaan.... Veti äijän aika
        kylmäksi, kun asuu nytjo pienellä rahalla Aasiassa. Ei taida enään äänestää
        persuja jos oli niin tehnyt.


        Ei äänestä enään ... kun kerroin miten käy... Ja todella ymmärsi.
        Ei aio muuttaa pois Aasiasta. Tänne jäisi vaimot ja lapset jos tulisi Markka.
        ha ha ha ha ..... Siis kukaan eläkeläinen tai joka jää eläkkeelle piakkoin ei
        äänestä persuja eikä rahoita niitä... Juttelin myös kaverin verosta ja niin
        niin ... Veti punaseksi, kun ymmärsi tämä EU:n lisäksi.


      • Anonyymi
        Eurofighter kirjoitti:

        Kyllä Näihin Aasian maihin voi perustaa pankkitilin...
        Mutta on hyvä olla Euroja, että saa niitä Dongeja sitten vaihdettua.

        Juttelin yhden eläkeläisen kanssa joka asuu aasiassa myös ja oli epävarma EU:sta
        ja Eurosta... Kerroin, että sinä saat nyt Euroina eläkkeen ja kuinka paljon dongeja
        luulet saavasi jos Markalla devalvoidaan.... Veti äijän aika kylmäksi, kun asuu nyt
        jo pienellä rahalla Aasiassa. Ei taida enään äänestää persuja jos oli niin tehnyt.

        Voisi olla niinkin, että jos nyt veisi paljon euroja Vietnamiin ja vaihtaisi dongeihin, tallettaisi siellä pankkitilille, niin olisiko tavallaan voittanut valuuttakurssissa ja ostovoimassa, jos euron arvo romahtaa myöhemmin.

        Toinen juttu on se, jos Suomen markka otettaisiin taas käyttöön. Se voisi olla heikompi valuutta. Mutta niinhän kävisi muidenkin eurossa olleille maille ja niiden uusille valuutoille. Saksa voisi olla ainoa maa, joka on oikeasti ollut kelvollinen €-valuuttaan liittymään.
        Eläkkeet ja palkat voisvat heikentyä ostovoimaltaan kun joka maalla olisi omat valuutat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisi olla niinkin, että jos nyt veisi paljon euroja Vietnamiin ja vaihtaisi dongeihin, tallettaisi siellä pankkitilille, niin olisiko tavallaan voittanut valuuttakurssissa ja ostovoimassa, jos euron arvo romahtaa myöhemmin.

        Toinen juttu on se, jos Suomen markka otettaisiin taas käyttöön. Se voisi olla heikompi valuutta. Mutta niinhän kävisi muidenkin eurossa olleille maille ja niiden uusille valuutoille. Saksa voisi olla ainoa maa, joka on oikeasti ollut kelvollinen €-valuuttaan liittymään.
        Eläkkeet ja palkat voisvat heikentyä ostovoimaltaan kun joka maalla olisi omat valuutat.

        > olisiko tavallaan voittanut valuuttakurssissa ja ostovoimassa,
        > jos euron arvo romahtaa myöhemmin.

        Jos euron arvo romahtaa suhteessa dongiin JA palaat takaisin euroon sen jälkeen, olet voittanut. Toki vain, jos saat dongisi vaihdettua euroiksi, mikä ei välttämättä ole hirveän helppoa.

        Voiko näin tapahtua? Kyllä, miksipä ei. On tuo kurssi heilahdellut jonkin verran enennkin: https://www.forex.fi/valuutta/vnd


      • TheRat kirjoitti:

        > olisiko tavallaan voittanut valuuttakurssissa ja ostovoimassa,
        > jos euron arvo romahtaa myöhemmin.

        Jos euron arvo romahtaa suhteessa dongiin JA palaat takaisin euroon sen jälkeen, olet voittanut. Toki vain, jos saat dongisi vaihdettua euroiksi, mikä ei välttämättä ole hirveän helppoa.

        Voiko näin tapahtua? Kyllä, miksipä ei. On tuo kurssi heilahdellut jonkin verran enennkin: https://www.forex.fi/valuutta/vnd

        Ai niin, kurssivaihtelun olisi syytä olla vähän kovempaa kuin nyt. Ei ole tainnut dongin ostokurssi käydä huipuissakaan myyntikurssin pohjia...


    • Anonyymi

      Mitä paskaa nämä EUn maksaja kann attajat täällä kehtaavat kirjoittaakaan
      PerusSuomaalaisista ja Suomen kansasta.He haluavat tuhota Suomen ja
      laittaa kansan ikuuiseen orjuuteen etelä-eurooppalaisillle Saksan ja Ranskan
      alistamana.Ei tämä ole uutta,vaan sitä se on ollut kautta historian.
      "Joten Hail Hitler,meil Mussoliin,Napoleonia ja Frangookaan unohtamatta.

    • Anonyymi

      Totuus euroopan unionin lopusta on nyt lähempänä kuin koskaan ennen,sen todistavat mm se että euroopan unioni joutuu ottamaan velkaa vapailta markkinoilta selvitäkseen,Myös se että euroopan unioni on kertonut nostavansa etenkin pieniä jäsenmaitaan koskevia jäsenmaksuja mm Suomi kuuluu näiden eu n ryöstöpoöitiikan uhrien joukkoon,Nyt me saimme nähdä Britannian viisauden kun se erosi euroopan unionista,Suomessa me joudumme katsoa kuinka typerät vihervasemmistolaiset jotka jaksavat alati puolustaa eun puppukoneistoa ovat valmiita lappamaan euhin velkarahaa! Suomen on nyt aika vihdoinkin erota eusta.

    • Anonyymi

      Kadehdin brittejä.

      • Anonyymi

        Kadehdi minua ! Vahva saksan talous pitää Euron vahvana ja minut ostovoimaisena
        aurinkorannalla ... Palmun alla ja on kesä sää aina.


    • Kadehdi minua ! Vahva saksan talous pitää Euron vahvana ja minut
      ostovoimaisena aurinkorannalla ... Palmun alla ja on kesä sää aina.

      Vahva euro ja hyvä olo. Se on hyvinvointiyhteiskunta ! Uskotko uskotko ?

      KADEHDI maksa veroa! nussx valtioa ja kadehdi minua !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe