Katkaista tää ryyppääminen.........
<3
:/
Pitäis nyt jotenkin............
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa tekisit uutterammin turhia aloituksia?
- Anonyymi
Sairasta
- Anonyymi
Mulle kelpaa rryypy seura!!????? mulla on paljon juotavaa mutta ei ketään kavereita jotka tykkäävät juoda!!!!
- Anonyymi
Sairasta...<3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairasta...<3
Niin on sairasta kun mun kaverit ei tykkää juoda!! tällä hetkellä voisin vaikka narkata!!!no ei ole pitkä matka tonne naapurin vessaan!!! siellä ainakin ymmärrystä on jos joku haluaa olla hetken aikaa miettimättä sydän suruja!!!!!itse en voisi kuvitella piikittää mutta naapurin neidille ei ole mitenkään ongelmia pistää minulle myös!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on sairasta kun mun kaverit ei tykkää juoda!! tällä hetkellä voisin vaikka narkata!!!no ei ole pitkä matka tonne naapurin vessaan!!! siellä ainakin ymmärrystä on jos joku haluaa olla hetken aikaa miettimättä sydän suruja!!!!!itse en voisi kuvitella piikittää mutta naapurin neidille ei ole mitenkään ongelmia pistää minulle myös!!!!
Sairasta
- Anonyymi
Teippaa suusi jesarilla ja sen jälkeen sahaa molemmat kätesi irti. Helppoa! Eikä maksa mitään!
- Anonyymi
Onko helppoo sahata toinen käsi ilman toista kättä, no ei hemmetissä ole!
- Anonyymi
Miten sitä kuivin suin jaksaa rakastella ja provoilla palstaa
- Anonyymi
Ironista että kun "riSto ryyppää niin palstalla ei oo mitään riston vammajuttuja mutta auta armias kun "riSto" on selvinpäin päivän tai kaksi kun kärsii krapulaa niin palsta täyttyy ripulista!
- Anonyymi
Mua vähä säälittääki tuo heppu.älkää nyt jokaiseen ilkeilkö. Kyllähän se välillä yrittää kilttiki olla. Laittaa niitä sydämmiä perään vaikka vi...ilette.Omat ongelmat hänelläki.
- Anonyymi
Pelkkää v1ttuiluahan tuo sen touhu on enimmäkseen menis hoitoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkää v1ttuiluahan tuo sen touhu on enimmäkseen menis hoitoon
Samaa mieltä ja jokainen ulinakin pelkkää skeidaa esm siihen nähden, että eksistentiaalisten valitusvirtten ja uhriutumisten jälkeen on hyvä heittää vaikkapa pari laitonta uhkausta, pedoprovo ja muuta kuonaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä ja jokainen ulinakin pelkkää skeidaa esm siihen nähden, että eksistentiaalisten valitusvirtten ja uhriutumisten jälkeen on hyvä heittää vaikkapa pari laitonta uhkausta, pedoprovo ja muuta kuonaa.
Aijaa. Kuis saa sitten palstalla olla? Onhan täällä säännöt..😳
- Anonyymi
No nuo sydämet perässä onkin se irvokkain juttu.... "Risto" lla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nuo sydämet perässä onkin se irvokkain juttu.... "Risto" lla.
Joo, hyi oksennus
- Anonyymi
Mikset mene katkolle? En tajua mikset myös päästä "Annesta" irti, näin niin kuin ajatuksen tasolla. Olet varmaan kehittänyt mielessäsi teorian, että "Anne" olisi vastaus ja keino kaikkiin ongelmiin, mutta tuskin olisi.
- Anonyymi
"Annea" ei ole olemassa niinkuin ei "Ristoakaan". Trollailee muitten nimissä ja kustannuksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Annea" ei ole olemassa niinkuin ei "Ristoakaan". Trollailee muitten nimissä ja kustannuksella.
Jos olisi minun rakkaani esimerkiksi tullut riippuvaiseksi jostain mistä tahansa!oli kyseessä sitten alkoholia tai huumeita niin kyllä minun rakkaani tietää että en häntä hylkää ikinä mistään asiasta päin vastoin mä tuen ja ymmärrän mutta en painosta! jos minun rakkaani olisi ottanut jotain niin silloin hänellä olisi siihen erittäin hyvä syy koska tunnen hänet erittäin hyvin tolta alueelta ja hän ei missään nimessä kevein perustein päihtyneenä olisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisi minun rakkaani esimerkiksi tullut riippuvaiseksi jostain mistä tahansa!oli kyseessä sitten alkoholia tai huumeita niin kyllä minun rakkaani tietää että en häntä hylkää ikinä mistään asiasta päin vastoin mä tuen ja ymmärrän mutta en painosta! jos minun rakkaani olisi ottanut jotain niin silloin hänellä olisi siihen erittäin hyvä syy koska tunnen hänet erittäin hyvin tolta alueelta ja hän ei missään nimessä kevein perustein päihtyneenä olisi
Ja hänen kohdallaan ei tulisi kysymykseen mikään katko!! mutta autan häntä kyllä lopettaa jos hän haluaa!! katko ei ketään auta jollei ihminen itse niin päätä!! Alkoholi riippuvuuden voi kotioloissa lopettaa ja siihen paras mahdollinen Tuki on minä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikeat henkilöt ovat. Satavarma tieto, mutta ei tuo Annen kaipaaminen kyllä Ristolle mitään hyvää tee. Eikä myöskään viina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikeat henkilöt ovat. Satavarma tieto, mutta ei tuo Annen kaipaaminen kyllä Ristolle mitään hyvää tee. Eikä myöskään viina.
Voitko sanoo että onko sinulla ton Riston kanssa joku suhdetta???en suutu rehellisestä vastauksesta Mutta olen kyllä kiinnittänyt huomiota että yöt kirjoitat Ristolle!!?? voisitko kertoa että onko sinulla jotain sellaista hänen kanssaan??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko sanoo että onko sinulla ton Riston kanssa joku suhdetta???en suutu rehellisestä vastauksesta Mutta olen kyllä kiinnittänyt huomiota että yöt kirjoitat Ristolle!!?? voisitko kertoa että onko sinulla jotain sellaista hänen kanssaan??
Kirjoituksesi perusteella suosittelen henkisen puolen avun hakemista.
- Anonyymi
Sun pitää tehä sellanen kotikaranteenivierotus, ruuat vaikka pariks viikkoo, ja sitte siellä kotona kärvistelet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041076
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581025Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103591Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528