Kynnysmattoanteeksipyyntö

Anonyymi

Eräs kristitty ihminen haukkui pataluhaksi muita.vieteisen SRK n uskovia ja arvosteli näitä kovasti. Puolustinn näitä haukuttuja vetosin haukkujan omiin virheisiin joista kertonut netissä.

Tästä tuli minuun kova syytetyn netissä ihmisen taholta. Hän uhkasi minua kunnianloukkaussyytteillä ja poliisilla. Löysin netistä ohjeet missä anteeksipyyntö sisältää

syvimmän katumuksen ja omien virheiden kertomisen
jopa asettumisen kynnysmatoksi
lupauksen ettei toistu
toisen äärimmäisen imartelun ja kehumisen ja etten ikinä pysty saavuttamaan hänen tasoaan

Tyyppi näytti olevan herkkä imartelulle. Hän julkaisi näyttävästi netissä anteeksipyyntö no ja antoi anteeksi.

olin helpottunut mutta jäi likainen olo kynnysmattoisuudesta ja yli imartelusta.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi alistut? Kaikenmaailman narskujen vietäväksi. Tyhjiä uhkauksia, jotka tulee jättää omaan arvottomuuteensa.

    • Anonyymi

      Isäni opetti minulle näin: ensimmäisellä kerralla anna poika anteeksi, käännä poskesi, mutta toisella lyö takaisin kymmenkertaisella voimalla, jotta toinen muistaa opetuksen koko elämänsä. Toiminut tähän mennessä 100%.

      • Anonyymi

        Jossain vaiheessa on tosiaan hyvä näyttää, että terästäkin löytyy. Mieluummin kuitenkin vain sanallisesti. Sen jälkeen saa yleensä elää rauhassa. Ikävä totuus nimittäin on, että kynnysmattojen yli kävellään. Luonnevikaiset ovat pohjimmiltaan heikkoja, eivätkä uskalla käydä vahvemmalta vaikuttavan kimppuun.


      • Voihan vitalis, että on tullut oltua tyhmä. Meinaan käänsin poskeni kolmen viikon ajan eräälle 'lyöjälle', vaikka minulla olisi raamia täräyttää takaisinkin. Ja ellei se käin lämäri tehoa, niin ainakin metrinen pyöreä ja lähes kuiva koivuhalko tehoaa. Meinaan sillä metrisellä pyöreällä koivuhalolla kun mäjäyttää ohimoon niin, että madot pölähtävät kuoren alta, niin siinä isompikin ukko ottaa hokit ojossa ja silimät ristissä lukua.. Van ensin se käin lämäri..


    • Anonyymi

      Jos tämä tapahtui netissä, niin miten hän olisi nostanut kunnianloukkausjutun. Nimimerkin kunniaa ei voi loukata. Kunnianloukkauksen täytyy kohdistua henkilöön nimeltä mainiten ja sen täytyy sisältää valheellista tietoa. Jos kommentoi nimimerkin nettikäytöstä tai vaikka nostaa esille nimimerkin itsensä kertoman asian, niin ei se ole kunnianloukkaus. Kommenteissa kannattaa tietenkin sanoa vain asioita, joiden takana on valmis seisomaan.

    • Anonyymi

      Meni tapahtumien kulku vähän yli hilseen 🤔

    • Anonyymi

      Mitäpä kristityt ymmärtäisivät. kristityt on pelkkiä lampaita

      • Anonyymi

        Katkera ilmaus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe