Kynnysmattoanteeksipyyntö

Anonyymi

Eräs kristitty ihminen haukkui pataluhaksi muita.vieteisen SRK n uskovia ja arvosteli näitä kovasti. Puolustinn näitä haukuttuja vetosin haukkujan omiin virheisiin joista kertonut netissä.

Tästä tuli minuun kova syytetyn netissä ihmisen taholta. Hän uhkasi minua kunnianloukkaussyytteillä ja poliisilla. Löysin netistä ohjeet missä anteeksipyyntö sisältää

syvimmän katumuksen ja omien virheiden kertomisen
jopa asettumisen kynnysmatoksi
lupauksen ettei toistu
toisen äärimmäisen imartelun ja kehumisen ja etten ikinä pysty saavuttamaan hänen tasoaan

Tyyppi näytti olevan herkkä imartelulle. Hän julkaisi näyttävästi netissä anteeksipyyntö no ja antoi anteeksi.

olin helpottunut mutta jäi likainen olo kynnysmattoisuudesta ja yli imartelusta.

8

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi alistut? Kaikenmaailman narskujen vietäväksi. Tyhjiä uhkauksia, jotka tulee jättää omaan arvottomuuteensa.

    • Anonyymi

      Isäni opetti minulle näin: ensimmäisellä kerralla anna poika anteeksi, käännä poskesi, mutta toisella lyö takaisin kymmenkertaisella voimalla, jotta toinen muistaa opetuksen koko elämänsä. Toiminut tähän mennessä 100%.

      • Anonyymi

        Jossain vaiheessa on tosiaan hyvä näyttää, että terästäkin löytyy. Mieluummin kuitenkin vain sanallisesti. Sen jälkeen saa yleensä elää rauhassa. Ikävä totuus nimittäin on, että kynnysmattojen yli kävellään. Luonnevikaiset ovat pohjimmiltaan heikkoja, eivätkä uskalla käydä vahvemmalta vaikuttavan kimppuun.


      • Voihan vitalis, että on tullut oltua tyhmä. Meinaan käänsin poskeni kolmen viikon ajan eräälle 'lyöjälle', vaikka minulla olisi raamia täräyttää takaisinkin. Ja ellei se käin lämäri tehoa, niin ainakin metrinen pyöreä ja lähes kuiva koivuhalko tehoaa. Meinaan sillä metrisellä pyöreällä koivuhalolla kun mäjäyttää ohimoon niin, että madot pölähtävät kuoren alta, niin siinä isompikin ukko ottaa hokit ojossa ja silimät ristissä lukua.. Van ensin se käin lämäri..


    • Anonyymi

      Jos tämä tapahtui netissä, niin miten hän olisi nostanut kunnianloukkausjutun. Nimimerkin kunniaa ei voi loukata. Kunnianloukkauksen täytyy kohdistua henkilöön nimeltä mainiten ja sen täytyy sisältää valheellista tietoa. Jos kommentoi nimimerkin nettikäytöstä tai vaikka nostaa esille nimimerkin itsensä kertoman asian, niin ei se ole kunnianloukkaus. Kommenteissa kannattaa tietenkin sanoa vain asioita, joiden takana on valmis seisomaan.

    • Anonyymi

      Meni tapahtumien kulku vähän yli hilseen 🤔

    • Anonyymi

      Mitäpä kristityt ymmärtäisivät. kristityt on pelkkiä lampaita

      • Anonyymi

        Katkera ilmaus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe