Eräs kristitty ihminen haukkui pataluhaksi muita.vieteisen SRK n uskovia ja arvosteli näitä kovasti. Puolustinn näitä haukuttuja vetosin haukkujan omiin virheisiin joista kertonut netissä.
Tästä tuli minuun kova syytetyn netissä ihmisen taholta. Hän uhkasi minua kunnianloukkaussyytteillä ja poliisilla. Löysin netistä ohjeet missä anteeksipyyntö sisältää
syvimmän katumuksen ja omien virheiden kertomisen
jopa asettumisen kynnysmatoksi
lupauksen ettei toistu
toisen äärimmäisen imartelun ja kehumisen ja etten ikinä pysty saavuttamaan hänen tasoaan
Tyyppi näytti olevan herkkä imartelulle. Hän julkaisi näyttävästi netissä anteeksipyyntö no ja antoi anteeksi.
olin helpottunut mutta jäi likainen olo kynnysmattoisuudesta ja yli imartelusta.
Kynnysmattoanteeksipyyntö
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi alistut? Kaikenmaailman narskujen vietäväksi. Tyhjiä uhkauksia, jotka tulee jättää omaan arvottomuuteensa.
- Anonyymi
Isäni opetti minulle näin: ensimmäisellä kerralla anna poika anteeksi, käännä poskesi, mutta toisella lyö takaisin kymmenkertaisella voimalla, jotta toinen muistaa opetuksen koko elämänsä. Toiminut tähän mennessä 100%.
- Anonyymi
Jossain vaiheessa on tosiaan hyvä näyttää, että terästäkin löytyy. Mieluummin kuitenkin vain sanallisesti. Sen jälkeen saa yleensä elää rauhassa. Ikävä totuus nimittäin on, että kynnysmattojen yli kävellään. Luonnevikaiset ovat pohjimmiltaan heikkoja, eivätkä uskalla käydä vahvemmalta vaikuttavan kimppuun.
Voihan vitalis, että on tullut oltua tyhmä. Meinaan käänsin poskeni kolmen viikon ajan eräälle 'lyöjälle', vaikka minulla olisi raamia täräyttää takaisinkin. Ja ellei se käin lämäri tehoa, niin ainakin metrinen pyöreä ja lähes kuiva koivuhalko tehoaa. Meinaan sillä metrisellä pyöreällä koivuhalolla kun mäjäyttää ohimoon niin, että madot pölähtävät kuoren alta, niin siinä isompikin ukko ottaa hokit ojossa ja silimät ristissä lukua.. Van ensin se käin lämäri..
- Anonyymi
Jos tämä tapahtui netissä, niin miten hän olisi nostanut kunnianloukkausjutun. Nimimerkin kunniaa ei voi loukata. Kunnianloukkauksen täytyy kohdistua henkilöön nimeltä mainiten ja sen täytyy sisältää valheellista tietoa. Jos kommentoi nimimerkin nettikäytöstä tai vaikka nostaa esille nimimerkin itsensä kertoman asian, niin ei se ole kunnianloukkaus. Kommenteissa kannattaa tietenkin sanoa vain asioita, joiden takana on valmis seisomaan.
- Anonyymi
Meni tapahtumien kulku vähän yli hilseen 🤔
- Anonyymi
Mitäpä kristityt ymmärtäisivät. kristityt on pelkkiä lampaita
- Anonyymi
Katkera ilmaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070