Kynnysmattoanteeksipyyntö

Anonyymi

Eräs kristitty ihminen haukkui pataluhaksi muita.vieteisen SRK n uskovia ja arvosteli näitä kovasti. Puolustinn näitä haukuttuja vetosin haukkujan omiin virheisiin joista kertonut netissä.

Tästä tuli minuun kova syytetyn netissä ihmisen taholta. Hän uhkasi minua kunnianloukkaussyytteillä ja poliisilla. Löysin netistä ohjeet missä anteeksipyyntö sisältää

syvimmän katumuksen ja omien virheiden kertomisen
jopa asettumisen kynnysmatoksi
lupauksen ettei toistu
toisen äärimmäisen imartelun ja kehumisen ja etten ikinä pysty saavuttamaan hänen tasoaan

Tyyppi näytti olevan herkkä imartelulle. Hän julkaisi näyttävästi netissä anteeksipyyntö no ja antoi anteeksi.

olin helpottunut mutta jäi likainen olo kynnysmattoisuudesta ja yli imartelusta.

8

56

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi alistut? Kaikenmaailman narskujen vietäväksi. Tyhjiä uhkauksia, jotka tulee jättää omaan arvottomuuteensa.

• Anonyymi

Isäni opetti minulle näin: ensimmäisellä kerralla anna poika anteeksi, käännä poskesi, mutta toisella lyö takaisin kymmenkertaisella voimalla, jotta toinen muistaa opetuksen koko elämänsä. Toiminut tähän mennessä 100%.

• Anonyymi

Jossain vaiheessa on tosiaan hyvä näyttää, että terästäkin löytyy. Mieluummin kuitenkin vain sanallisesti. Sen jälkeen saa yleensä elää rauhassa. Ikävä totuus nimittäin on, että kynnysmattojen yli kävellään. Luonnevikaiset ovat pohjimmiltaan heikkoja, eivätkä uskalla käydä vahvemmalta vaikuttavan kimppuun.

• Voihan vitalis, että on tullut oltua tyhmä. Meinaan käänsin poskeni kolmen viikon ajan eräälle 'lyöjälle', vaikka minulla olisi raamia täräyttää takaisinkin. Ja ellei se käin lämäri tehoa, niin ainakin metrinen pyöreä ja lähes kuiva koivuhalko tehoaa. Meinaan sillä metrisellä pyöreällä koivuhalolla kun mäjäyttää ohimoon niin, että madot pölähtävät kuoren alta, niin siinä isompikin ukko ottaa hokit ojossa ja silimät ristissä lukua.. Van ensin se käin lämäri..

• Anonyymi

Jos tämä tapahtui netissä, niin miten hän olisi nostanut kunnianloukkausjutun. Nimimerkin kunniaa ei voi loukata. Kunnianloukkauksen täytyy kohdistua henkilöön nimeltä mainiten ja sen täytyy sisältää valheellista tietoa. Jos kommentoi nimimerkin nettikäytöstä tai vaikka nostaa esille nimimerkin itsensä kertoman asian, niin ei se ole kunnianloukkaus. Kommenteissa kannattaa tietenkin sanoa vain asioita, joiden takana on valmis seisomaan.

• Anonyymi

Meni tapahtumien kulku vähän yli hilseen 🤔

• Anonyymi

Mitäpä kristityt ymmärtäisivät. kristityt on pelkkiä lampaita

• Anonyymi

Katkera ilmaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      58
      1656
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      365
      1162
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      137
      940
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      14
      774
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      622
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      598
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      558
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      45
      539
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      485
    Aihe