Kynnysmattoanteeksipyyntö

Anonyymi

Eräs kristitty ihminen haukkui pataluhaksi muita.vieteisen SRK n uskovia ja arvosteli näitä kovasti. Puolustinn näitä haukuttuja vetosin haukkujan omiin virheisiin joista kertonut netissä.

Tästä tuli minuun kova syytetyn netissä ihmisen taholta. Hän uhkasi minua kunnianloukkaussyytteillä ja poliisilla. Löysin netistä ohjeet missä anteeksipyyntö sisältää

syvimmän katumuksen ja omien virheiden kertomisen
jopa asettumisen kynnysmatoksi
lupauksen ettei toistu
toisen äärimmäisen imartelun ja kehumisen ja etten ikinä pysty saavuttamaan hänen tasoaan

Tyyppi näytti olevan herkkä imartelulle. Hän julkaisi näyttävästi netissä anteeksipyyntö no ja antoi anteeksi.

olin helpottunut mutta jäi likainen olo kynnysmattoisuudesta ja yli imartelusta.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi alistut? Kaikenmaailman narskujen vietäväksi. Tyhjiä uhkauksia, jotka tulee jättää omaan arvottomuuteensa.

• Anonyymi

Isäni opetti minulle näin: ensimmäisellä kerralla anna poika anteeksi, käännä poskesi, mutta toisella lyö takaisin kymmenkertaisella voimalla, jotta toinen muistaa opetuksen koko elämänsä. Toiminut tähän mennessä 100%.

• Anonyymi

Jossain vaiheessa on tosiaan hyvä näyttää, että terästäkin löytyy. Mieluummin kuitenkin vain sanallisesti. Sen jälkeen saa yleensä elää rauhassa. Ikävä totuus nimittäin on, että kynnysmattojen yli kävellään. Luonnevikaiset ovat pohjimmiltaan heikkoja, eivätkä uskalla käydä vahvemmalta vaikuttavan kimppuun.

• Voihan vitalis, että on tullut oltua tyhmä. Meinaan käänsin poskeni kolmen viikon ajan eräälle 'lyöjälle', vaikka minulla olisi raamia täräyttää takaisinkin. Ja ellei se käin lämäri tehoa, niin ainakin metrinen pyöreä ja lähes kuiva koivuhalko tehoaa. Meinaan sillä metrisellä pyöreällä koivuhalolla kun mäjäyttää ohimoon niin, että madot pölähtävät kuoren alta, niin siinä isompikin ukko ottaa hokit ojossa ja silimät ristissä lukua.. Van ensin se käin lämäri..

• Anonyymi

Jos tämä tapahtui netissä, niin miten hän olisi nostanut kunnianloukkausjutun. Nimimerkin kunniaa ei voi loukata. Kunnianloukkauksen täytyy kohdistua henkilöön nimeltä mainiten ja sen täytyy sisältää valheellista tietoa. Jos kommentoi nimimerkin nettikäytöstä tai vaikka nostaa esille nimimerkin itsensä kertoman asian, niin ei se ole kunnianloukkaus. Kommenteissa kannattaa tietenkin sanoa vain asioita, joiden takana on valmis seisomaan.

• Anonyymi

Meni tapahtumien kulku vähän yli hilseen 🤔

• Anonyymi

Mitäpä kristityt ymmärtäisivät. kristityt on pelkkiä lampaita

• Anonyymi

Katkera ilmaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      378
      8343
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      2726
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      980
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      978
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      866
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      843
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      822
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      796
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      752
    Aihe