Tulevaisuus on lisäksi tähän menneisyyteen liittyvä harha, joka vaikeuttaa meitä huomaamasta matalataajuisia värähtelyjä eli tämän taajuuskvadrantin tarjoamaa sekametelisoppaa. Oikeasti olemme Ikitursoa, Ajattelematonta G-koordinaattia, joka EI OLE, vaan ON. Ikuinen ZOT ... Myös me "hörhöt" olemme ajallisessa rajallisessa ajattomassa ZOT-hetkessä, sillä supermies on vain elokuvia ja Batman mielikuvia....se mitä jää jäljelle on ZOT! Samoin ennen iltakuutta kuin aamupäivän jälkeenkin; on vain ikuinen, ajaton G-koordinaatti!
On vain ZOT
13
119
Vastaukset
- Anonyymi
Ikäväsi taitaa olla kova.
- Anonyymi
Saatteko valtiolta hyvin tukirahoja.
- Anonyymi
Sossusta vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sossusta vähän.
Kannattaa merkata yhdistykseksi kuten Somaleillakin on lukuisia yhdistyksiä, valtio antaa toimintaan hyvät rahat.
- Anonyymi
Nuo, valaistuneet sielut...emmentaalista korkeammille tärähdystasoille irronneet...viisaudessaan ovat vaikeaselkoisia?
- Anonyymi
Ensivaikutelma voi pettää. Nukkavieru kovissa ryyppyputkissa kulahtanut sielu voi olla wanhan wiisas sielu, aikamme supersankari.
Tidi tidi tidi tidi bääääät määääään!
- Anonyymi
Se olikin Ming eikä Zorro, onneksi on google.
- Anonyymi
Mistä sikiö saa hopea lankaa ja muuta sielun kiinnitys tarviketta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sikiö saa hopea lankaa ja muuta sielun kiinnitys tarviketta?
Mää tiedän. Pienen pienet ötökät käy munimassa sikiön aivoihin. Kun munat kuoriutuu niin siitä jää vyyhti hopeista lankaa. Öiset villit unet johtuu sitten siitä kun kuoriutuneet ötökät jää höhöilemään päähän sielun kanssa ja vetelee sitä langasta kun ilmapalloo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää tiedän. Pienen pienet ötökät käy munimassa sikiön aivoihin. Kun munat kuoriutuu niin siitä jää vyyhti hopeista lankaa. Öiset villit unet johtuu sitten siitä kun kuoriutuneet ötökät jää höhöilemään päähän sielun kanssa ja vetelee sitä langasta kun ilmapalloo.
Ne on kuin hämähäkkejä , mutta kutovat hopealankaa.
- Anonyymi
ZOT on läsnä jokaisessa atomissa.
Vaikeasti ymmärrettävä filosofinen ZOT. Koko maailmanne muuttuu sen jälkeen. - Anonyymi
Mahtavaa että minä ajattelen aivan samalla tavalla!
- Anonyymi
zot zot olet tehnyt väärin .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882