Ammatinvalintana seksityö ?

Anonyymi

Avovaimo on kyllästynyt kaupan kassana olemiseen ja on suunnitellut pitkän aikaa seksityön aloittamista. Ulkoiset edellytykset ovat kunnossa, hoikka 166 / 55 kokoinen, ikää 35v., kaunis ja olemukseltaan hyvin miellyttävä. Hän kävi tutustumassa bestiksensä seksityöhön Saksassa ja oli siellä kokeillut tuota viikon verran. Ei kuulema ollut pöllömpää ja kauppakin kävi. Bestis osasi neuvoa, miten jutut pitää hoitaa. Tuo Saksan malli ei ole Suomessa mahdollista lain mukaan. Miten nuo lain edellyttämät jutut täällä oikeasti ovat ? Ja miten toiminta pitäisi järjestää ? Paikka, ilmoittelu, asiakasrekisterit, yhteydenpito, rahaliikenne jne. ? Osaako joku neuvoa ?

22

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuleeko anaaliyhdyntä ohjelmaan?

    • Anonyymi

      Yleinen bordelli ei ole Suomessa, mutta jotkut ottavat vastaan esim . Omena Hotellissa tai jossain asunossa.
      Jotkut hommavat korsetiti nahkasaappaat korkkarit mustat sukat sukkanauhat jne.
      ostavat rekvisiitta Kiinasta.
      Voisko olla joku huone missä vois ottaa vastaan missä maalauksia punanen valaistus
      leveä sänky.
      Venäjäläisillä on pitkä kultuuri ilotyttötoiminasta.

    • Kiinnostava juttu. Kysynkin sinun mielipidettä.
      Kumpi on parempi, että naisellasi on yksi tai useampi vaki asiakas joita hän tapaa vai että asiakkaat vaihtuvat eivätkä käy uudestaan?

    • Anonyymi

      Minä en tuosta aloittajasta tiedä, mutta tyttöystäväni on seksityöläinen. Ja hän tykkää enemmän noista vakituisista, huomattavasti vanhemmista "Varakkaista herrasmiehistä".

      • Anonyymi

        Kyllä noin on parempi. Itse aloitin alle 20 vuotiaana ja nuo silloin 50 vuotiaat miehet oli fiksuinta jengiä. Siinä joulkossa on vähemmän noita törkyjä. Ja myöskin perheelliset ovat asiallisin joukko tuossa ryhmässä.


    • Anonyymi

      Miten tuollaisen jutun voi yleensä täyspäinen nainen aloittaa. Ryhtyä huoraksi, hyi hitto !

      • Anonyymi

        Moraalinvartija, tuo seksipalstan suola.


    • Anonyymi

      Toiminimi tai osakeyhtiö ja toiminta kuitilla, niin ei tarvitse kuumotella.
      Asiakkaat varmaankin kannattaa haastatella ensin.
      Turvallisuus, terveys ja hygienia edellä kaikessa toiminnassa.

      Kun on virallista tulonhankkimista, niin työvälineitä voi vähentää verotuksessa.

      (En ole itse alalla, mutta aihe on sosiaali- ja terveysalan koulutuksen puolesta tuttu ja toki on tullut seurattua julkista keskustelua ihan vapaa-ajalla omasta aloitteestakin).

    • Anonyymi

      Miten tuollaisen voi yleensä aloittaa, vai ajaudutaanko siihen jollakin tapaa ? Esim. työttömäksi jouduttuaan. Paljonko arvelet tuossa seksityössä tienaavan ?

      • Anonyymi

        Olen ollut alalla 20 vuotta ja lopettanut. Ehkä 2 x kaupan kassan verran. Ahkera tietysti enemmän, mutta siinä on ongelmansa.


      • Anonyymi

        Mä aloitin koulun jälkeen... sattumalta oikeestaan. Olin poikaystäväni kanssa lomareisulla Keski-suomessa. Olimme vuokranneet mökin. Viereisessä huvilassa oli useamman miehen seurue koko viikonlopun. Mökin pihassa oli kalliita autoja Ruotsin ja Suomen rekistereissä. Tuollaisia ihan normaalin näköisiä miehiä. Joku noista autoista jäi kiinni hiekkaan ja kun meillä oli neliveto maasturi, poikaystäväni kanssa menimme hinaamaan sen ylös. Miehet pyysivät syömään ja menimme illalla. Syötiin ja juotiin, kaikki oli humalassa. Joku ehdotti minulle, että maksaisi 200 mk, jos antaisin naida. Tuo juttu meni huutokaupaksi, seuraava sanoi, että "Jag betalar " 500 mk. Siitä se sitten alkoi, minua naitiin useamman miehen toimesta ja poistuimme poikaystäväni kanssa aamuyöstä omalle mökillemme... ja minulla oli kahden kuukauden siivoajan palkka kädessä. Helppoa rahaa, tuntui silloin. Vuosia myöhemmin saldo oli kuitenkin jatkuvasti lähellä nollaa, mikä helposti tuli se myös helposti meni. Niin meni myös poikaystävä, no niitä löytää aina uusia :) Ystäviä minulla ei juurikaan ollut, paitsi noissa asiakkaissa. Nykyisin asun itseäni vanhemman miehen kanssa, hän tietää menneisyyteni, eikä välitä siitä. Ja töissä olen hoitoalalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä aloitin koulun jälkeen... sattumalta oikeestaan. Olin poikaystäväni kanssa lomareisulla Keski-suomessa. Olimme vuokranneet mökin. Viereisessä huvilassa oli useamman miehen seurue koko viikonlopun. Mökin pihassa oli kalliita autoja Ruotsin ja Suomen rekistereissä. Tuollaisia ihan normaalin näköisiä miehiä. Joku noista autoista jäi kiinni hiekkaan ja kun meillä oli neliveto maasturi, poikaystäväni kanssa menimme hinaamaan sen ylös. Miehet pyysivät syömään ja menimme illalla. Syötiin ja juotiin, kaikki oli humalassa. Joku ehdotti minulle, että maksaisi 200 mk, jos antaisin naida. Tuo juttu meni huutokaupaksi, seuraava sanoi, että "Jag betalar " 500 mk. Siitä se sitten alkoi, minua naitiin useamman miehen toimesta ja poistuimme poikaystäväni kanssa aamuyöstä omalle mökillemme... ja minulla oli kahden kuukauden siivoajan palkka kädessä. Helppoa rahaa, tuntui silloin. Vuosia myöhemmin saldo oli kuitenkin jatkuvasti lähellä nollaa, mikä helposti tuli se myös helposti meni. Niin meni myös poikaystävä, no niitä löytää aina uusia :) Ystäviä minulla ei juurikaan ollut, paitsi noissa asiakkaissa. Nykyisin asun itseäni vanhemman miehen kanssa, hän tietää menneisyyteni, eikä välitä siitä. Ja töissä olen hoitoalalla.

        Ei tuo kovin helppo rasti ole, siis aloittaa 30 vuotiaana. Tuon ikäisenä seksityö pitäisi jo voida lopettaa. Karmea totuus on, että hinta laskee iän myötä, niin kuin autonkin. Sillä erotuksella, että tosi vanhat autot maksavat paljon. 30 vuotiaan taksa on vain puolet siitä mitä tuollainen 20 vuotias ammattilainen saa. Ja tarjontaa on yllin kyllin, joten voi myös valikoida asiakkaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo kovin helppo rasti ole, siis aloittaa 30 vuotiaana. Tuon ikäisenä seksityö pitäisi jo voida lopettaa. Karmea totuus on, että hinta laskee iän myötä, niin kuin autonkin. Sillä erotuksella, että tosi vanhat autot maksavat paljon. 30 vuotiaan taksa on vain puolet siitä mitä tuollainen 20 vuotias ammattilainen saa. Ja tarjontaa on yllin kyllin, joten voi myös valikoida asiakkaat.

        500€ viikonloppu jos panna saa aina kun tekee mieli.
        Ja kulli on normaalia isompi myös paksumpi.
        Pano vain pilluun eikä mitään satuttamisia.


    • Anonyymi

      Ei kai siinä kun perustaa toiminimen ja laittaa siihen "konsultointi". Ja siten maksaa yhteiskunnan maksut niin ei kai se ketään sen enempää kiinnosta. Kertyy sitä eläkettäkin sitten.

      Todellakin, ikää alkaa olla jo aloittajaksi. Mutta sopiva luonne on se joka myy. Jos on pilke silmäkulmassa silloin kun on peräkammarin pojasta kyse, tai vääpelin ääni kun sitä tarvitaan, niin sellaiselle monitaiturille löytyy aina ostajia.

      Se että pyllistää tai heittäytyy selälleen sängylle pureskelemaan purkkaa, se ei myy. Ja sitten se taksapuoli. Oppi varmaan Saksasta mikä on käypä taksataso. Suomessa ei kannata koittaa "suomihintoja". Ei, ihmiset on tietoisia.

      • Anonyymi

        Oikea hinnoittelu on tärkeää. Paljon maksava asiakas on hyvin usein jollakin lailla perverssi, ja ole niiden kanssa sitten... Mä olen pyytänyt 100,- euroa tunnista. Sillä hinnalla saa paljon asiakkaita ja voi myös valita. Viisi tai kuusi asiakasta enintään päivässä. Yleensä vain kolme.


      • Anonyymi

        Mulla on IT-konsultointi, terveyden ja kauneudenhoito ja muu laillinen yritystoiminta. Olen ollut IT- alan konsulttina aikaisemmin, tein vain tuon lisäyksen ja se oli siinä. Asiakas saa sopivan kuitin. Ei ole ollut ongelmia verottajan, eikä poliisin kanssa. Taksa on tapauksen mukaan. Firman pikkujouluissa voi laskutettavaa kertyä paljonkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on IT-konsultointi, terveyden ja kauneudenhoito ja muu laillinen yritystoiminta. Olen ollut IT- alan konsulttina aikaisemmin, tein vain tuon lisäyksen ja se oli siinä. Asiakas saa sopivan kuitin. Ei ole ollut ongelmia verottajan, eikä poliisin kanssa. Taksa on tapauksen mukaan. Firman pikkujouluissa voi laskutettavaa kertyä paljonkin :)

        Niinhän ne jakorasia huorat tekee


      • Anonyymi

        Puhut itsestäsi jälleen kerran täyttä asiaa.Peilistäkö muuten näit ton.


    • Anonyymi

      Minulla on inhottava tilanne olen n.3v ollut ihan pelkästään seksityössä. Ja tapasin ihan miehen ja nyt seurustellaan mutmut en ole pystynyt kertomaan mitä teen työkseni luulee et olen ns. Normitöissä. Toisaalta en haluaisi lopettaakaan mut toisaalta pitäiskö kuitenkii kertoo. Nia23

    • Anonyymi

      "Seksityö" on laaja käsite. Tiedän "erään" seksityöläisen, johon asiakas ei koske kuin vahingossa.

    • Olen aviossa ja maksoin vuokraa alussa luonnossa.
      Maksan edelleen asunnon sängyssä vuokraisännälle hän käy 2 kertaa viikossa kuittaamassa vuokran.
      Sen lisäksi minulla on 6 vakituista asiakasta jotka käy osa joka viikko osa 1-2 kertaa kuussa.
      Minusta parhaita ovat vaki asiakkaat.

    • Anonyymi

      Olen ollut alalla 20 vuotta, nuorena kun aloitin. Tänä aikana työ on muuttunut paljon, enään ei riitä pelkkä pano yhden miehen kanssa. Usein poikaporukat haluaa panna kimpassa ja on kaikensorttisia perverssejä. Niistä kyllä saa paremman korvauksen, mutta kaikeen en suostu edes rahasta. Kannatta selvästi ilmoittaa mitkä jutut ei kerta kaikkiaan käy. Niitä ehdotuksia kyllä tulee laidasta laitaan. Ja nelikymppisenä kannattaa aloittaa jokin muu työ, vaikka se kaupan kassa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe