Olen seurannut huutokaupat.com:issa myytäviä laitteita jos ilmoituksessa että myyjällä on oikeus hyväksyä tai hylätä tarjous tai myyjä on laittanut hinta rajan joka ei näy ilmoituksessa niin myyjät käyttävät tuttuja tai tekaistuja profiileja hinnan nostoon , järestään kaikissa ilmoituksissa hinta pompsahtaa usealla tuhannella vaikka nostoja voisi tehdä esim.100 nostoilla , tätähän ei kukaan pysty todistamaan ja valvomaan. Täyttä sontaa koko huutokauppa sivusto
Ostan ennemmin laitteeni vaikka nettiautosta/motosta torista ym.
huutokaupat.com höpö kauppaa
Anonyymi
2
153
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä näin on feikki profiili tai kaveri hiilaa hinnan lähelle myytävää hintaa
Itse en ainakaan osta näkemättä / ilman takuuta mitään ,maksan ennemmin enempi kun saa jonkulaisen takuun - Anonyymi
Uskomattomia hintoja ihmiset maksavat yli 15 vuotiaista ja yli 300000 km ajetuista autoistakin näkemättä ja koeajematta. Eihän noilla ole kuin romuarvo. Omistamisesta ei tule kuin jatkuvia remonttilaskuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1771934Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694