Katselin hetken jotain täysistuntoa ja ihmettelin kansanedustajien käytöstä.Ministeri vastaa kysymykseen ja naama virneessä Petteri Orpo ja Ben Zyskovits huutelivat älyttömyyksiään hän puheensa päälle.
Olisi aika oppia käytöstapoja näillä kansanedustajilla. Orpo on kaikin puolin ylimielinen ja tyyli minä tiedän kaiken,tyhjänpuhuja.
Eduskunta millainen työpaikka
Anonyymi
2
90
Vastaukset
- Anonyymi
Totta puhut.Politiikka on pelkästään hallituksen ja opposition välistä suunsoittoa. Valta näitä herraskaisia edustajia kiinnostaa,ei suomalaisten hyvinvointi,ainoastaan tänne tulleiden elättien hyvinvointi on tärkeää.
- Anonyymi
Zyskovitsistä tulee mieleen ettei ne natsit sitten ihan kaikessa väärässä olleet..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584