Asiantuntija haluaisi muuttaa asenteet valkoposkihanhia kohtaan
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bb6a8bde-8071-47f4-9bec-4314e548976c
Ei ole mitään ongelmaa kun omistaa "hanhen aivoit" niin kuin tällä herra Vepsäläisellä!
12
182
Vastaukset
- Anonyymi
Joo kaikki hanhenvihaajat ensin terapiaan vihanhallinta kurssille, näille täytyy opettaa myötämielistä suhtautumista luontoon, varusmiehiä voitaisiin laittaa lennättämään droneja peltojen ympärillä, kyllä keinoja löytyy jos on halua.
- Anonyymi
suhtautuminen muuttuu, kunhan joku maksaa hanhien syömiset, sen suvaitsevammaksi, mita runsaampi korvaus
- Anonyymi
kakki???
- Anonyymi
Rottaongelmakin tulisi ratkaista tekemällä rotille "rottapelto"
- Anonyymi
**??i
- Anonyymi
Rottapeltoja, naakkapeltoja, hanhipeltoja. Ihmiset voivat hakea omat ruokansa kaupasta.
- Anonyymi
Joku tuli varmaan tahattomasti paljastaneeksi tämän "salaisuuden", eli vihreillä naisministereillä on linnun aivot ja ympäristöministerillä on hanhen aivot! Siitä johtuu hänen tolkuton hanhien puolustaminen, eli lajitoverista pidetään huolta, maksoi mitä tahansa
- Anonyymi
ei pietä
- Anonyymi
vitut
- Anonyymi
Kaverin jutut, kun kastemadolla.
- Anonyymi
Rotat, naakat, hanhet. Nykyajan Raamatun ajan vitsauksia ihmiskunnalle. Nälänhätää ja sairauksia tiedossa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2109093
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265678- 544720
- 924639
- 593639
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703360Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262886Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502752- 432651