Ateisti on hyvä ihminen.
Ateisti on korkeasti koulutettu ihminen ja tuntee luonnontieteet niin kuin omat taskunsa.
Ateisti on huumorintajuinen.
Ateisti ei usko Jumalaan tai jumaliin.
Ateisti on hyvännäköinen ja hänellä on vientiä vapaiden markkinoilla.
Ateisti on kaikkea sitä, mitä minä tahtoisin olla!
Muutama fakta ateisteista
6
174
Vastaukset 6
- Anonyymi
Mees ny trööttan vittuun.
Näin vannoutuneena ateistina voin sanoa totuutena sen, että yksikään ateisti ei ole ammattikoulun käynyt tai koulupudokas! Kaikki ateistit ovat ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneita luonnontieteilijöitä, joilta on odotettavissa Nobelin palkintoon oikeuttavia tutkimustuloksia.
On nimittäin havaittu, että ateistien esi-isät eivät olleet lihansyöjiä ja kannibaaleja, mutta teistien esi-isät olivat? Tästä on tulossa vertaisarvioitu tieteellinen julkaisu, joten pitäkää kädet kuumana näppäimistöllä: ateisti pettää aina, koska valehtelee!Ateistin kantamuodot on jäljitetty LUA:n asti. Kaikki ovat kasvissyöjiä! Teistit pitää tappaa sen vuoksi, että syövät lihaa vastoin luonnollista kehitystä, evoluutiota!
- Anonyymi
Näyttää olevan kretupelle trööttanilla taas pahanlaatuinen mania ja putki päällä. kun keskustelee itsensä kanssa. Luultavasti delirium tremens tai sitten vain muuten täysin psykoottinen säälittävä luuseri.
- Anonyymi
G4G luonnolliosestikin on kaikkea tuota. Epätoivoisesti yrittää saada huomiota osakseen.
- Anonyymi
Ateisteja on moneen lähtöön. Eiköhän suurin osa heistä ole ammatillisen koulutuksen saaneita duunareita tai työttömiä ja eläkeläisiä? Osa voi olla vielä koulussa tai koulupudokkaita. Ei ne mitään rakettitieteilijöitä ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741394
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391132Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i116789Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku20684S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant26649Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀37626Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁67607Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul26569Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52549Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk65538