Ateisti on hyvä ihminen.
Ateisti on korkeasti koulutettu ihminen ja tuntee luonnontieteet niin kuin omat taskunsa.
Ateisti on huumorintajuinen.
Ateisti ei usko Jumalaan tai jumaliin.
Ateisti on hyvännäköinen ja hänellä on vientiä vapaiden markkinoilla.
Ateisti on kaikkea sitä, mitä minä tahtoisin olla!
Muutama fakta ateisteista
6
82
Vastaukset
- Anonyymi
Mees ny trööttan vittuun.
Näin vannoutuneena ateistina voin sanoa totuutena sen, että yksikään ateisti ei ole ammattikoulun käynyt tai koulupudokas! Kaikki ateistit ovat ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneita luonnontieteilijöitä, joilta on odotettavissa Nobelin palkintoon oikeuttavia tutkimustuloksia.
On nimittäin havaittu, että ateistien esi-isät eivät olleet lihansyöjiä ja kannibaaleja, mutta teistien esi-isät olivat? Tästä on tulossa vertaisarvioitu tieteellinen julkaisu, joten pitäkää kädet kuumana näppäimistöllä: ateisti pettää aina, koska valehtelee!Ateistin kantamuodot on jäljitetty LUA:n asti. Kaikki ovat kasvissyöjiä! Teistit pitää tappaa sen vuoksi, että syövät lihaa vastoin luonnollista kehitystä, evoluutiota!
- Anonyymi
Näyttää olevan kretupelle trööttanilla taas pahanlaatuinen mania ja putki päällä. kun keskustelee itsensä kanssa. Luultavasti delirium tremens tai sitten vain muuten täysin psykoottinen säälittävä luuseri.
- Anonyymi
G4G luonnolliosestikin on kaikkea tuota. Epätoivoisesti yrittää saada huomiota osakseen.
- Anonyymi
Ateisteja on moneen lähtöön. Eiköhän suurin osa heistä ole ammatillisen koulutuksen saaneita duunareita tai työttömiä ja eläkeläisiä? Osa voi olla vielä koulussa tai koulupudokkaita. Ei ne mitään rakettitieteilijöitä ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312112Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601386Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171038- 49978
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15970- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814