Oon vanhempien varastoja tyhjentämässä, tarkoitus viedä kirpputorille tavaraa. Kertokaas kokeneet paljonko kristallimaljakoista kehtaa pyytää? Itsellä ei mitään hajua.
Kristallimaljakoiden pyyntihinnat?
4
194
Vastaukset
- Anonyymi
Valkovenäläinen 50 senttiä. Riihimäkeläinen 85 senttiä ja tsekkiläinen 1 euro.
- Anonyymi
Kyllä noilla lähtötiedoilla on vaikea antaa neuvoja. Ihan sama, jos aloittaja kysyisi täällä, että mitä vanhempien autotallista löytyvästä henkilöautosta kehtaisi pyytää ilman, että kertoo auton merkin, mallin, vuosimallin, ajokilometrit, jne. Kristallilasimassasta on valmistettu esim. Viipurin torilta vanhan Neuvotoliiton aikana ostettuja maljakoita, joista saa korkeintaan muutaman euron tai kympin mutta toisaalta myös tunnettujen suomalaisten muotoilijoiden taidelaseja, joista voi saada jopa tonneja.
- Anonyymi
Ja mitenhän mä kerron mitään tietoja kun_niitä_ei_ole. Oletatko sä että jokaisen kristallimaljakon mukana on tarra missä lukee valmistaja ja valmistusvuosi?
Vähän ontuva toi vertaus koska tuskin löydät yhtään autoa josta et saa merkkiä ja valmistajaa selville.
Kiitos tyhjästä kuitenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitenhän mä kerron mitään tietoja kun_niitä_ei_ole. Oletatko sä että jokaisen kristallimaljakon mukana on tarra missä lukee valmistaja ja valmistusvuosi?
Vähän ontuva toi vertaus koska tuskin löydät yhtään autoa josta et saa merkkiä ja valmistajaa selville.
Kiitos tyhjästä kuitenkin.Eli ihan turha odottaa mitään vastausta, kun kysymys on noin kehnoilla alkutiedoilla varustettu. Laita vaikka kuvallinen kysymys johonkin Facebookin lasiryhmään ja voit saada jotain tietoa kristalleistasi. Sitten voit niillä tiedoilla hakea hintatietoja ihab itse netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872062Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648