Silminnäkijöiden mukaan pihassa heilui verinen moottorisahamies. Poliisi ja amblulanssi paikalla. Poliisilta asias tiedusteltiin niin vaikenevat.
Tämä on erittäin otollinen asuinalue lapset saavat nähdä kaikkea tällaista. Nykyisiin aduntoihin on sijoitettu mielenterveyspotilaita, jotka polttavat asukkaiden ikkunoiden alla ja kaikki pihat on täynnä tumppeja. Sanotaan, että taivaassa kadut on kultaa Masalassa kusta ja paskaa. No kyllä tämä roskaaminen on uudella maalla kovin yleistä.
Masalan verinen moottorisahamies.
6
218
Vastaukset
- Anonyymi
Missäs päin massee tää keissi tapahtus?
- Anonyymi
Masalas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Masalas
Syksyyn mennessä asukkaiden joukkopako alkaa.
Tulee autio kylä. Mielisairaat ja piripäät on sijoitettu tänne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Masalas
Mut mis päi massee ! piennar kujas vai siel toises pleissis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut mis päi massee ! piennar kujas vai siel toises pleissis
Jossai sielä päin. Masalas eli jorvakse ja luoman välis
- Anonyymi
Entäs Gesterby? Ei ole enää sekään häävi paikka. Omituisia tapahtumia sielläkin. Liikkuuko siellä valepoliiseja. Sellaista olen ainakin kuullut. Eräs frendini sanoi nähneensä siellä mahdollisia valepoliiseja. olivat vaatteissa jotka muistuttavat poliisiuniformuja mutta selästä puuttui poliisilogo. Ei ollut varma onko poliiseilla aina se poliisiteksti selässä mutta kertoi ruvenneensa myöhemmin epäilemään valepoliiseiksi. Olivat retuuttaneet rapun edessä jotain nuorta kundia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585574KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1993645Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182448Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222385Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91288Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671078- 1021069
- 891051
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181032Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975