Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen huomauttaa, että sama tiedustelutieto on käytössään myös pääministerillä ja keskeisillä ministereillä, kuin Niinistölläkin. Ylipäällikkö on "kovinkin järjissään” niin uhkan vakavasti ottamisen kuin lapsista välittämisenkin kannalta. Presidentin kehotus ottaa turvallisuusuhka vakavasti on "painava ja tärkeä”.
Sotatieteiden tohtori: Sauli Niinistöltä tuli ”merkittävä” al-Hol-lausunto
Aihetta vuosia tutkineen dosentin mukaan jihadistisen liikehdinnän muodostama uhka on palaavan vierastaistelija- ja aktivistiliikehdinnän myötä konkretisoitumassa myös Suomessa ”ennenkokemattomalla tavalla”. ”Suojelupoliisi on esittänyt käsityksensä palaajiin liittyvistä turvariskeistä ja turvatoimista. Ne on syytä ottaa vakavasti”, Niinistö kommentoi.
Presidentti. Sauli Niinistön mukaan on syytä ottaa vakavasti riski siitä, että Suomeen al-Holin leiriltä palaavat naiset ja lapset ovat turvallisuusuhka. ”Huomionarvoista tässä on, että presidentillä on käytössään tiedustelujärjestelmän tuottama tieto”
Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen huomauttaa, että sama tiedustelutieto on käytössään myös pääministerillä ja keskeisillä ministereillä.
”Aivan varmasti näin on, siitä ei ole epäilystäkään. Keskusteluhan ei tietysti olekaan nollasummapeliä. Se, että ylipäällikkö korostaa lasten oikeuksien takaamisen lisäksi turvallisuusnäkökulmaa, on aihetta tutkivalle merkittävä seikka”.
Jihadistisen liikehdinnän muodostama uhka on siis palaavan vierastaistelija- ja aktivistiliikehdinnän myötä konkretisoitumassa myös Suomessa ennenkokemattomalla ja pahimmillaan vaikeasti ennakoitavalla tavalla. Toivonkin päättäjille viisautta tämän kehityksen edessä
Kysynkin oletteko keskustan -Niinistön linjalla vai P Haaviston ynnä vihervasemmsito
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kurdien hallitsemalla vanki ja pakolaisleirillä on kymmeniätuhansia ihmisiä.
Kurdit ovat ilmoittaneet täysin selkeästi, vankien kotimaiden on haettava vangit pois ja tuomittava myös. Kurdeilla ei ole oikeuslaitosta jotta voisivat siellä tutkia ja tuomita. Haaviston, meillä homoilla se parempi.
- Anonyymi
Nikkiryöstäjä Pankkopölhö. Tommia ei kyllä ole aikoihin näkynytkään, mutta varsinaista mauttomuutta Pankkopölhöltä esiintyä toisten kirjoittajien nimissä. Taidat itse olla varsinainen perätuupparien Napoleon, kun homot ja sankkireiät alinomaa mielessäsi ja siten kirjoituksissasi?
- Anonyymi
Etkö pidä homoista ?
- Anonyymi
Nikkiryöstäjä Pankkopölhö. Pidänhän minä, kun itsekkin sitä olen. Juuri tuolla sängyssä Börje ketarat pystyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nikkiryöstäjä Pankkopölhö. Pidänhän minä, kun itsekkin sitä olen. Juuri tuolla sängyssä Börje ketarat pystyssä.
Vai siellä Pankkolängvitsin rakas Börje on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1111658En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321092SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2001032Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7287908Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.35802Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33754- 37736
Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6721+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233713Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29693