Kannabis seulat

Anonyymi

Jos poikia mietityttää miten läskilläkin saa seulat puhtaaksi yhdessä päivässä niin tässä siitä infoa: elikkäs itse olen käynyt 3krt puolen vuoden päihdeseurannan ajokortin takia. Seuloissa olen käynyt joka viikko ja joka viikko olen poltellut kannabista ja vetänyt kokaiinia välillä viikonloppuisin ja joka kerta on ollut 2pv taukoa ennen seuloja kannabiksesta ja joka kerta olen laittanut hajuusteetonta saippuaa munan päähän ja reikään pienen tipan suoraan pumppu pullosta ja seulat aina yhtä puhtaat kuin jarimatti lattialatvalan ralli auto. Elikkäs saippualla saat sekoitettua seulaa niin paljon että voit olla ilman kuumotuksia seulaan vaikka olisit edellisenä päivänä poltellut tai paikuissa seulaan. Toinen hyvä on että vähän vesittää mutta ei liikaa vaan vähän ja se (saippua) on se juttu seuloihin millä saa homotkin puhtaaksi. Itse olen lihava ja aineenvaihdunta hidas ja minulla esim oli 8kk päivittäistä käryttelyä ja 2pv puhtaat seulat kun sai tipan saippuaa kuppiin. Kiitos ja kumarrus, läskin saa puhtaaksi.

16

4401

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saippua on tosiaan auttanut todella hyvin, eikä tarvii sitä kun ihan pienen verran!

• Anonyymi

Kyllä toimii!

• Anonyymi

Kyllä! Tuttua puuhaa ei huoleha seulat!!

• Anonyymi

Kokeilin saippuakikkaa monella eri testillä ja aina näytti negatiivista. Todellakin toimii!!

• Anonyymi

Voisin itse kokeilla. Kuulut kyl et auttais🤔

• Anonyymi

vanha kikka !

• Anonyymi

olen myös aikonut kokeilla.
      t-A rapun huume pirimies

• Anonyymi

vittu että seulat voi vituttaa😂 onneks sentäää jotaki konsteja löytyy ku savu palaa aika tiuhaa tahtii😬

• Anonyymi

Ei vaan taida tuolla liikentessä tuo oikein onnistua?
        Sielläpä muut näytteenotto paikat

• Anonyymi

Auttaako saippua muuhun kuin kannabiksen osalta seuloissa? Mietin vaan, että perustuuko se siihen rasvaliukoisuuteen vai hävittääkö se kaikki aineet seulasta?

• Anonyymi

ainakin rasvaliukoisuuteen todellakin auttaa. esim kaikki paamit on rasvaliukosia. esim alpratsolaami on vesiliukoinen ja häviää ihan muutamas päiväs muutenkin kehosta. kannatta tutkia mitä voit käyttää seulojen aikana esim. mitkä ovat vesi tai rasvaliukosia ja kumpaankin on omat konstinsa. mutta juup auttaa saippua juuti rasvaliukosiin tuotteisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ainakin rasvaliukoisuuteen todellakin auttaa. esim kaikki paamit on rasvaliukosia. esim alpratsolaami on vesiliukoinen ja häviää ihan muutamas päiväs muutenkin kehosta. kannatta tutkia mitä voit käyttää seulojen aikana esim. mitkä ovat vesi tai rasvaliukosia ja kumpaankin on omat konstinsa. mutta juup auttaa saippua juuti rasvaliukosiin tuotteisiin.

Ei ole alporotsalaami vesiliukoinen. Eikä muutkaan laamit. Loratsepaami on osittain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole alporotsalaami vesiliukoinen. Eikä muutkaan laamit. Loratsepaami on osittain.

säähä oot terävä jätkä ku et tiiä bentsoista mitään. iha käypä hoidossa lukee asia. alpratsolaami ja laamit on nimenomaa vesiliukosia bentsoja. alproa voi sentakia antaa raskaana olevallekkin kun ei imeydy äidin maitoon vesiliukoisuuden takia. lyö nyrkki pöytään ja juo kahvi mustana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

säähä oot terävä jätkä ku et tiiä bentsoista mitään. iha käypä hoidossa lukee asia. alpratsolaami ja laamit on nimenomaa vesiliukosia bentsoja. alproa voi sentakia antaa raskaana olevallekkin kun ei imeydy äidin maitoon vesiliukoisuuden takia. lyö nyrkki pöytään ja juo kahvi mustana.

joo tosiaan puhut totta. alpro on vesiliukoinen. kannattaa tosissaan kahtoa onko päihde vesi vai rasvaliukonen. kumpaankin on omat juttusa mut saippua saa ihmeitä aikaan😃

• Anonyymi

toimii!! sain 6kk seulat puhtaaks saippualla🤭

• Anonyymi

toimiii,, kaikki pelittää kuha vaa osaa laittaaa sen saippuan sinne kuppii😃

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      65
      788
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      158
      784
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      770
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      103
      750
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      708
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      677
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      647
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      592
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      582
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      35
      534
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      480
    13. 39
      465
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      455
    15. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      447
    16. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      437
    17. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      433
    18. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      429
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      418
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      407
    Aihe