VOVA verkkokauppa

Anonyymi

Onko kenelläkään kokemuksia kyseistä verkkokaupasta. Tilasin tammikuussa sieltä ja hmm 4kuukautta kestäny tavarat tulla kerkesin maksamaan ne :( sit tuli tuo hemmetin korona... jäiköhän tavarat saamatta olisi kiva tietää onko kukaan saanut sieltä tuotteitansa?

15

6118

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen tilaillut Vovasta moneen kertaan. Toimii musta ihan hyvin. Joskus tuli vääränkokoinen uimapuku, mutta lähetin siitä kuvan ja palauttivat rahat. Joitakin pieniä tavaroita on jäänyt tulematta.

      Ihan ok kamaa. Vaatteita lähinnä tilannut. Pientä kodin tavaraa. Toimitus ehkä kestää aika pitkään. Tuli jopa 50 kpl hengityssuojaimia, mitä en uskonut. Joissain tapauksissa jopa halvempi kuin Wish. Monia samoja tai samanlaisia tuotteita löytyy.

      • Anonyymi

        postiin vai ovelle toimitus ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        postiin vai ovelle toimitus ?

        Postiin, pienet tietysti mahtuu postilaatikosta.


    • Anonyymi

      toimittavatko postiin, vai vain ovelle ?

    • Anonyymi

      Kyllä. ÄLÄ OSTA SIELTÄ MITÄÄN!

      Kaikki sujuu alkuun kuin leikiten, kaikki pelaa. Sitten saat milloin kuluneita, milloin likaisia ja milloin viallisia tuotteita (väärän värisiä, tai heidän kokotaulukostaan esim. 2 nroa liian suuret kengät, vaikka tilasit ihan kokotaulukon mukaisesti oikein. He eivät ole mitanneet kenkiensä sisämittaa, vaan laittavat itse tuotteeseen koon ihan väärin, toisin kuin mitä heidän kokotaulukkonsa lupaa. Tuote on saattanut saada kolhuja kuljetuksessa, eikä toimi.).

      Saat lähettää samasta reklamaatiosta kuvia heidän sivuiltaan, josta ne "tippuvat" pois, vain teksti jää. Lähetät kuvia ja/tai videota kahteenkin eri vovan sähköpostiin samasta asiasta monta monta ja monta monta etc. kertaa ja aina hylky. He pompottelevat asiakasta mielin määrin.

      Onneksi tilasin Klarnan kautta, joten hyvitys on heidän kauttaan vielä mahdollinen.

      Minulta on vienyt tunteja valokuvaten ja videoiden epäkuranttia tavaraa ja lähettäen sähköpostia, kun ensin laitoin ne heidän sivujen kautta. Aina vastaus on: emme ole saaneet kuvia/videota (vaikka se on mennyt sekä sivuilta, että kahteen heidän eri sähköpostiinsa).

      Ei enää VOVAa kiitos! Siirryn muualle, missä palvelu pelaa. Vova ei tiedä mitä sana PALVELU tarkoittaa. Toki sinä palvelet heitä, niin kauan kuin jaksat!

    • Anonyymi

      https://www.vova.com/ kokemuksia, arvostelin yhdellä tähdellä. Ovat kai poistaneet kun en löydä arvostelua.

    • Anonyymi

      Olen tilannut ja saanut tavarat. Tolsinaan ei tule, silloin kannattaa pyytää rahat takaisin.
      Kyllä ovat palauttaneet. Tavarat halpoja jotkut huonoja. Huonolsta olen saanut palautuksen. Joskus joutuu selitteleen/ todistelemaan erinäisiä juttuja.

    • Anonyymi

      Mimulle tuli lasku teiltä. haluaisin kysy miksi olen saanu laskun jos en.en olesaanu pakettia.maksoin myös postimakspin 2.8 sentia haluaisin kysy mitä pitää tehdä mihin pitää olla yhdeyden?

    • Anonyymi

      Toimi joskus ok , viimeisin tilaus on ollut matkalla yli vuoden ja rahoja en ole saanut takaisin. Tilatut tavarat olivat siinä laivassa joka jäi jumiin kanavaan ja siinä välissä tuli tullimaksu uudistus kaikille paketeille. Koot ovat pieniä itse M koon paras tilata vähintään 3 XL sitte mahtuu. Ulkovaatteiden ompeleet kestää huonosti mm taskut

      • Anonyymi

        En saa toimimaan koko Vovaa enää...toimiiko muilla???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saa toimimaan koko Vovaa enää...toimiiko muilla???

        Tulee jatkuvasti teksti "päivitä sivu" ei internet yhteyttä"...wtf??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee jatkuvasti teksti "päivitä sivu" ei internet yhteyttä"...wtf??

        Samaa tekee mulla 🤔🤷🏻‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saa toimimaan koko Vovaa enää...toimiiko muilla???

        Luulen, että se on lopettanut. Facebook sivu on vielä?

        Harmi, siellä oli kivaa kamaa.


    • Anonyymi

      Vova kokemuksia, on toiminut aivan hyvin. Harvoin vain, noin 15 kertaa on ollut "halpa" jotta tilaisin. Esim. muualta tilannut yli 700 tilausta. Ja monesta yli 100.

      Aloittajan koronatilauksesta.
      Tilasin enkä myöskään saanut Ebay;stä. Pyysin rahat ja sain rahat helpolla kun seurannasta näkivät, tai parilla ei ollut seurantaa.
      Sitten kaikki tulivat syys-lokakuussa, sain tietysti ilmaiseksi, moni oli jo lopettanut koko myynnin.

    • Anonyymi

      Kannattaa Klarnan kautta hoitaa maksut. Itelläni on käynyt ihan samalla lailla. Klarnan kanssa hoitanut siitä, kun toimitus ei tule. Itselleni ei ole kun muistaakseni 1-2 kertaa käynyt, että tuote ei olisi tullut

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe