Olen duunari ja ulkona töissä, alaa en kerro. Ylioppilas. Yksinhuoltajaperheestä. Tunteja tuohon palkkaan tarvittiin 280. Yleensä teen neljän päivän viikkoja.
Rakastan työtäni enkä ikinä enää palaisi malliin 11 kuukautta töitä ja kuukausi lomaa. Eihän siinä kerkeäisi kokemaan mitään. Sukeltaja, laskuvarjohyppääjä, vuorikiipeilijä, reppureissaaja. Sitten on näitä vieläkin erikoisempia kokemuksia muttei niistä enempää ettei tunnisteta.
Tajuan kyllä ettei tämä terveellistä ole, mutta salilla tulee käytyä ja syön suhteellisen terveellisesti niin jaksaa paremmin. Töissä saa otettua tirsat silloin tällöin kun homma pelaa.
Asunnoton, työnantaja tarjoaa majoituksen arkisin ja jopa viikonloppuisin, jos samalla alueella pidempään. Muuten viikonloput menee kavereiden luona, milloin missäkin. Ei autoa, työnantaja tarjoaa työauton ja polttoaineet.
Periaatteessa rahat menee osakkeisiin, matkusteluun ja harrastuksiin. Elänkö jonkinlaista unelmaa vai kuolenko nuorena kun tulee noin paljon tunteja? Mitä ajattelette tilanteestani?
12000 euroa kuukaudessa. Puolivuotta vapaata. Asunnoton.
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313