Huomaa, että mielenterveyshuolto ei toimi, kun nämä vielä irrallaan tai hengissä olevat ääliöt vetävät pitkin kylätietä talla pohjassa romukasoillaan ja pitävät hirveää möykkää. Koettakaa nyt hakea apua ongelmiinne ajoissa. Äidin sylin tarve on valtava, kun tuollaisella möykällä haetaan huomiota. Tuohon saa mielenterveystoimistosta keskusteluapua, kun hoksaa pyytää!
Hakeutukaa hoitoon kaahailevat pakoputkiprutkuttajat
7
113
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ketään kiinnosta... mene töihin
- Anonyymi
saha ja sirkkelit eivät koronan takia juurikaan laula, on aikaa roikkua netissä...
- Anonyymi
Samaa voisi sanoa sinulle.
Vai ruokatunnillako naputtelet.
Vai vietätkö leppoisa ikuista lomaa äiteen paapottavana.
- Anonyymi
Taitaa olla niitä miehiä, jotka etsivät toista samanlaista prutkuttamaan omaa pakoputkea, jos ymmärrät, mitä tarkoitan...
- Anonyymi
Mietippä kaikkia maailman ongelmia...Narsismi ja seksiaddiktio:kaan ei ole yleisesti siedettyjä. Rakkaus/dettomuus ja monet muut asiat saa paljon aikaan ihmisessä. Kaikki ei ole hoidettavissa...
- Anonyymi
Kamalin yhdistelmä seksiaddikti narsisti. Onneksi niitä on kuitenkin vain yksi täälä karviassa
- Anonyymi
Ainoa jolle kelpaa kaikki raatokärpäset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471