Mitä kaikkea te ollette tehneet asunnon eteen?

Anonyymi

Maksoin vuokran luonnossa. Lukion aloittaessa poimin vuokraemännelle puolukoita. Toiselle ulkoilutin koiraa aamulla että itse sai nukkua pitkään. Joten kun uusi asunnonomistaja teki ehdotuksen maksusta muuten kuin rahasta olin kiinnostunut.

Mitä kaikkea te ollette tehneet asunnon eteen?

22

2007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käynyt oikeissa töissä. Oletko kuullut sellaisesta?

      • Anonyymi

        Tuo kuulostaa hyvältä idealta. Mistä niitä töitä saa?


    • Anonyymi

      Siivosin vuokra-emännän asunnon joka viikko.
      Nykyisen vuokra-isännän munaa imen säännöllisesti.
      Vuokra-isäntä nussii minua perseeseeni velton pippelini heiluessa.

    • Anonyymi

      En edes ajatellut sitä prostiduudioksi, olin maaseudulta muuttanut tyttö 15vHelsinkii.
      Aloitin Tradenomi opiskelun 3v.Rahani riitivät
      muutaman kuukauden vuokraa, pieni yksiö. Kävin ilta töissä kahvilassa tiskaamassa, että sain
      käyttö rahaa vaatteet ruoka meikit, saniteetti
      tarvikkeet. Vuokra isäntäni oli TAXI Mies en tiennyt monenko Auton yrittäjä oli, Miehen ikä
      Vähän päälle 30v.Vuokra yksiöstä oli 450mrk
      Vesi maksu 15mrk/kk.ja sähkömaksu.
      Tämä Mies esitti asiansa, suoraan että hyväksynkö vai en. Että tämä mies käy 2 iltana
      Viikossa luonani Vaati että ottaa pilluani
      PANEE NAI MINUA. Niin sillä vuokra kuitattu, ja
      Mies antaa minulle vielä käyttö rahaa 150mrk
      Kuukaudessa./Minä suostui tähän heti/tämä
      oli vielä sitä markka aikaa. Tämä Mies vannotti
      minua, jopa kuritti minua,Että sitten tyttö, pijät tästä kaikesta suusi kiinni, sinun Pillun takia ei halua mitään vaikeuksia, Repi hiuksista tukisti
      minua, pani ja tako nai jynkytti että Pillun Sattu teki kipeetä, PILLU OLI Kipee seuraavan päivän
      Kun oli NAINUT PANNUT minua. Minulla raha tilanne korjautuu heti välittömästi, enkä ajatellu
      mitään pahaa väärää, että PILLUA ANTAMALLA tämä asia korjattu. Kun olin 16-17v Tämä Taxi
      Mies esitti asian että jos haluan, tehdä rahaa
      Tämä lupasi että järjestää, TAXI MIEHIÄ, maksavat 50mrk.1h30min.Niin kerkiät hyvin,
      2tai 3.Miestä illassa ottaa jotka haluaa Nuorta Piiluas tulla PANEMAA NAIMAA.. Suostuin
      tähän pystyi Opiskelemaan ja minulle kertyi
      nyt sitten tosi hyvin ja paljon Rahaa/4-5 iltana
      Viikossa kävi Miehiä luonani PANEMASSA NAIMASSA. En varmasti tuntenut, Että olisin
      Paha tyttö olin jopa täysi tyytyväinen PILLUUNI
      ETTÄ SILLÄ SAN JA TEEN RAHAA. JA NYT aikaisena Naisena Rouvana varmasti tiedän
      Mitä Varten minulla on VITTU HAAROJENI VÄLISSÄ, MEKKONI ALLA. TÄMÄN MIESTÄ ROUVISTA NAISISTA VARMASTI MONET
      YMMÄRTÄÄ.

      • Anonyymi

        Ukkelin sekavia höpinöitä. Nyt ei ole kyllä lääkitys kohdollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukkelin sekavia höpinöitä. Nyt ei ole kyllä lääkitys kohdollaan.

        Kyllä tämä tarina on tosi.Omat lääkkeesi on jäänyt ottamatta, sekavia sinä olet täällä aina kirjoitellut.Otahan nyt lääkkeesi ja mene lepäilee.


    • Anonyymi

      Avioiduin 22 vuotiaana ja muutimme isompaan asuntoon.
      Vuokran sovin isännän kanssa että hän käy kerran viikossa kuittaamassa vukran.

      • Mitä miehesi, tiesikö hän sopimuksestasi vuokraisännän kanssa?


      • Anonyymi

        Vau. Löytyi siis ilmainen asunto luontaiseduilla.


    • Anonyymi

      Maksoin vuokran 8kk ajan antamalla persettä vuokraisännälle. Olin 21v ja vasta intistä päässyt, ja sain hyvän duunin kesäksi Turusta.
      3 ilmoitus tärppäsi. Vuokraisäntä oli ehkä 60v, mutta oikein asiallisessa fyysisessä kunnossa.
      Setti oli aina sama. Ensin poskeen. Sitten lattialla polvillaan takaapäin. Koko maksutapahtuma kesti 15 min. Minun piti olla hiljaa, hän kutsui homohuoraksi ja hinttilutkaksi. Ja laukesi sisään.

      Hyvä kesä.

    • Anonyymi

      Menin töihin. Siivosin.

    • Anonyymi

      Ostin 1970-luvun alussa Tampereen Hämeenpuisto 42:sta kaksion, hinta 50000 markkaa. Olin tehnyt tunnetulle liikemiehelle (edesmennyt) tilapäistöitä. Hän oli myyjänä, ehdotti kauppaa, ja takasi koko hinnan kattavan pankkilainan. Melkoinen onnenpotku vastavalmistuneelle maisteristytölle. Seksiä harrastin hänen kanssaan vain muutaman kerran. Sain kohtuullisen hyviä työpaikkoja ja pystyin suorittamaan velan maksisuunnitelman mukaisesti.

    • Anonyymi

      Tein terassin.

    • Anonyymi

      Joskus punkkasin tutun naapurin luona, joka oli 65v mies ja itse 35v mies tuolloin

      Ehdotti että voin pidempäänkin asustella, jos pääsee puuhastelemaan jalkoväliini ja aika monta kertaa sai olla alastomana jalat auki ja antaa hänen imeä ja runkkailla oma kalu aina loppuun asti

      Alkuun hävetti, mutta tuntui ihan hyvältäkin jossain suhteessa

    • Anonyymi

      En mitään, tosin ei ole koskaan mitään ehdotettukaan. Minusta kai näkee, että olen maksukykyinen ja raha-asiansa hyvin hoitava nainen.

    • Anonyymi

      Hitosti oon antanut pillua 12 neliöisessä alkeellisessa vuokra yksiössä asumisesta rikkaalle bisnesmiehelle, joka ei liiemmin köyhää ja heikosti pärjäävää naista sääli.

    • Anonyymi

      Olin opiskeluaikana tiukoilla kuten moni muukin.
      Sain vuokra asunnon ja vuokraisäntä kävi kerran viikossa panemassa korvaukseksi.
      Olin nuori tyttö 17v ja isäntä oli yli 65v ei hän pitkään ollut päälläni vaan tuli äkkiä ei koko käynti kestänyt kuin 15min kerrallaan.

    • Anonyymi

      Yhden opiskeluajan kesän asuin vuokralla eläkkeellä olevan naisen omakotitalon yläkerrassa. Jo ekalla viikolla hän "eksyi" pienessä maistissa kellarin suihkuun samaan aikaan ja vuokraehdot muuttuivat selänpesuun ja saunottamiseen sekä tietty nusuhommiin. Myöhemmin kuulin että etsi tarkoituksella opiskelijapoika vuokralaisiksi.

    • Anonyymi

      Opiskeluaikana kun olin 16-22v maksoin vuokrani 56-vuotiaalle miehelle kerran kahdessa viikossa noin puoli tuntia kerralla arki iltaisin ja jos oli useammin sain 150€ puoolesta tunnista.

    • Anonyymi

      Voinkai tämän täällä kertoa.
      Kun muutin kotoani yksin asumaan, minulla oli kyllä miesystävä.
      Raha oli tiukassa kun en heti töitäkään saanut, enkä viitsinyt miesystävältäni pyytää rahaa.
      Sain sitten ajatuksen että voisikohan seksin harrastamisella saada rahaa ja kun muutenkin tuli välillä käytyä baareissa niin päätin kokeilla.
      Se oli 90-luvun Kuopiossa ja olin silloin 18 vuotias.
      Hinnaksi asetin 500 markkaa.
      Muutama kuukausi meni niin että sain vierailta miehiltä seksiä 1-2 kertaa viikossa ja tienasin sen verran hyvin että rahaa jäi säästöönkin.
      Kuukausivuokra oli muistaakseni 1800 markkaa.
      Miesystävälle en tietenkään kertonut tienaamis keinoistani, eikä tiedä vieläkään.

    • Anonyymi

      Vajaa 10 vuotta sitten kun olin eronnut, asuin surkeassa vuokrakämpässä. Seurustelin sitten hyvätuloisen eronneen naisen kanssa ja panin ja annoin hänelle niin paljon seksiä että pyysi pian asumaan luokseen. Enkä maksanut muuta kuin panemalla. Varmaan tätä kesti n vuoden.
      Sitten pitää päästä vähän muuallekin touhuileen ja muutin omilleni. Ei mikään hieno lähtö.
      Parin vuoden kuluttua toistin taas saman kaavan vähän nuoremman naisen kanssa.
      Mutta ei nämä pitkään kestä.
      Sitten olikin jo rahaa hankkia oma asunto.

    • Anonyymi

      Asuin joskus opiskeluaikana vuokralla omakotitalon päädyssä olevassa, ilmeisesti alunperin palvelijan asunnossa.
      Pariskunnan mies kysyi jossain vaiheessa haluaisiko maksaa vuokran muutoin kuin rahalla. Kysyin mitä minun pitäisi tehdä. Itse luulin miehen haluavan seksiä ja mietin suostuvani, jos voin kuitata vuokran imemällä, mutta en anna panna perseeseen.
      Mies kuitenkin ehdotti, että kävisin kerran viikossa naimassa hänen vaimoaan joka oli 15 vuotta nuorempi miestään ja vielä halukas ja mies ei ollut enää aina kykenevä. Nainen oli timmissä kunnossa oleva vajaa 50 vuotias, joten sanoin voivani maksaa vuokran hänelle. Maksoin kolmen vuoden vuokrat panemalla kunnes muutin toiselle paikkakunnalle. Mies halusi välillä katsoa vuokran maksua. Koska seksi naisen kanssa oli myös minusta ihan ok seksiä, niin välillä kävin maksamassa myös ylimääräistä vuokraa. Vuokrista säästyneet rahat käytin sitten oman asunnon käsirahana.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe