Tärkeitä taitoja ministereille. Näiden osalta ei kouluttautuminen mene koskaan hukkaan.
Katri on nyt oppinut puhumaan, sitten kirjoituskurssille vaan. Hyvä ministeri syntyy siitä.
Kaikille ministereille pakollinen puhe ja kirjoituskurssi
Anonyymi
2
55
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Pekonen ja nämä vasemmistolaiset opi kansakoulu pohjalla mitään uutta. Heihin menee täysin hukkaan, kun Suomen kieli heillä vain puhekielenä.
Sinulla ei ole suomen kieli hallinnassa..
Ei ahkerinkaan Älypelin pelaaminen korvaa hyvää suomen kielen taitoa.
Taidat olla Pankkomajurin tasoinen suomen kielen taitaja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1622723
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152071En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va1861854Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4591699Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1221440En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981073- 9903
- 77899
Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113849Nyt on elämäni viimeinen viikko
Kysy mitä tahdot niin vastaan jos vastaan! Mitä haluat tietää? Naiselta.163831