Eduskunnan kyselytunti

Anonyymi

Kuinka voi jonkun ihmisen mieli olla niin vahva ja vakaa saatanan puolella ja kansan elämän tuhoamisen edistämisessä.

Herkemmän ihmisen mieli ei kestä tuollaista pahuutta. Mutta miten ihmeessä noiden saatanan palvelijoiden mieli kykenee olemaan niin vakaa ja vahva, pahuudessa???

17

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sateita lupailee illaksi ja koko yöksi, se tuleekin tarpeeseen.

      • Anonyymi

        Jumala vastaa rukouksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala vastaa rukouksiin.

        Ketjun aloittaja on itse belsebub, langennut.


    • Anonyymi

      EU on noiden saatanan palvojien USKONTO. Siksi ne kestää tuota pahuutta ja riistoa, se on heidän uskontonsa mukainen arvo ja synkronia.

      • Anonyymi

        Ny pitäs alkaan rahottaa näitä Euroopan konkurssimaita. Kattotaan ny kannetaanko veroa jotta noiden elintaso saadaan ylös.


    • Anonyymi

      Ministerin mielestä muovi pelastaa suomalaiset nälänhädältä.

      • Anonyymi

        Ei taida pelastaa ,mutta se pelastaisi jos suotaisiin riitävä sosiaaliturva ,vaan kun ei suoda . Se on suurempi huoli muiden toimeentulosta ja tulevaisuudesta.Omilta leikattaisiin mieluusti sekin vähäinen joka on ja joiltain leikataankin.

        https://ihmisoikeusliitto.fi/euroopan-neuvostolta-kritiikkia-suomen-perusturvan-liian-alhaisesta-tasosta/

        Täsä riisissä sitten korostuu toimeentulo,mutta kenen ? Yrittäjille kyllä annetaan ja työttömien toimeentuloruuvia sitten viritetäänkin kireemmälle.

        https://ihmisoikeusliitto.fi/oikeus-riittavaan-toimeentuloon-korostuu-koronakriisissa/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida pelastaa ,mutta se pelastaisi jos suotaisiin riitävä sosiaaliturva ,vaan kun ei suoda . Se on suurempi huoli muiden toimeentulosta ja tulevaisuudesta.Omilta leikattaisiin mieluusti sekin vähäinen joka on ja joiltain leikataankin.

        https://ihmisoikeusliitto.fi/euroopan-neuvostolta-kritiikkia-suomen-perusturvan-liian-alhaisesta-tasosta/

        Täsä riisissä sitten korostuu toimeentulo,mutta kenen ? Yrittäjille kyllä annetaan ja työttömien toimeentuloruuvia sitten viritetäänkin kireemmälle.

        https://ihmisoikeusliitto.fi/oikeus-riittavaan-toimeentuloon-korostuu-koronakriisissa/

        Tämän perusteella jopa pienemmän oikeustajun ihmiset ymmärtävät että Suomi on aivan järkyttävä kansaansa riistävä valtio. Ja nyt muutama pieni nainen on sen johdossa kärjistämässä aivan hirveää raakuutta. Kuinka raaka voi nainen olla.

        Naisen pahuushan joissakin tilanteissa voi ylittää jopa miehen pahuuden.


    • Anonyymi

      Pääministerin mielestä velkavankeus ei ole niin kamalaa jos raha ei mene YHDEN valtion pelastamiseen.

      Kuka siis pelastuu verenvuotavasta suomalaisen selkänahasta???

    • Anonyymi

      Pääministerin mielestä kun olemme kiinteässä liitossa EUhun nähden niin on meidän etujen mukaista maksaa muiden velkoja ja nääntyä itse riiston alla.

    • Anonyymi

      Kuinka sadistidiktaattoreita kohtaan voisi käyttäytyä arvokkaasti ??

      Verenvuodatuksen määrä ei liikuta sadistivalehtelija ministereitä mutta silti heitä kohtaan pitäisi käyttäytyä arvokkaasti. hah saa nähdä kuinka arvokkaasti itse käyttyätyvät kun joutuvat leipäjonoon kerjäämään. siis KUN joutuvat leipä jonoon kerjäämään.

    • Anonyymi

      Samanlaisia valheita julistettiin ministeriaitiosta edellisen 10 miljardin velanoton yhteydessä kun Suomi auttoi kreikkaa sillä summalla.

    • Anonyymi

      Miksi tuo kulmuni vilkuilee TVhen? Saako se kännykkään ohjeita kuinka vastata saatanan puolesta ?

      • Anonyymi

        Saatana onkin väkevämpi jumala kuin teidän puuseppänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana onkin väkevämpi jumala kuin teidän puuseppänne.

        Oikeastaan mä murehdin turhaan. Tämä tuho tulee suurimmin koskemaan juuri ahneita elitistejä itseään kun heidän taloutensa romahtaa totaalisesti.

        Eihän leipäjononasiakas järkyty jos ministeritkin joutuvat leipäjonoon vaan ministerit itse järkyttyvät joten turha tässä on meuhkata tämän enempää.


    • Anonyymi

      Mä muistan kuinka muinoin kauhisteltiin hallituksen verojen nostoa kotimaisissa ongelmissä. Mutta nyt kun näkee tämän oksennuksen määrän niin se oli pelkkä pieni mustetahra sivistyksen kankaassa.

    • Anonyymi

      Niin se vaan meni koronan piikkiin eduskunnan kysely tunnillakin italian ja muutamien muiden ennestään lähes konkurssi kypsä talouden pito.
      Tämä tukipaketti olisi ollut tulossa ilman koronaakin. Ilman koronaa sitä vaan olisi ollut erittäin vaikea perustella hyvin talouttaan hoitaneille maille. Korona tipahti sopivasti taivaalta apuun. Toki koronakin toi lisäkustannuksia mutta nyt menee kaikki koronan piilkiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2821
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe