Miten saan ohjattua postini uuteen myyrmannin palvelupisteeseenkun oma postista ei tätä paikkaa löyd

Anonyymi

Onko kellään toiminut omapostin udelleen ohjaus.
Mulla ei kertaakaan ole paketit kääntyneet ohattuun paikaan vaan ain a vanhaan paikaan.

Postikaan ei vastaa yhteydenottoihin

Kuka tietää

9

428

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietääkö kukkaan

• Anonyymi

Eikö mikäään kelpaa?

Postin automaatti, Lidl Isomyyri
        Liesitori 1 01604 VantaaSisääntulo aulassaAvoinna ma-la 8.00 - 21.00, su 10.00 - 20.00

Postin automaatti, R-kioski Myyrmäki
        Jönsaksentie 6 01604 VantaaKioskin asiakastilassaAvoinna ma-pe 6.30 - 21.00, la 8.00 - 21.00, su 9.00 - 21.00

YKSITYINEN, Postin automaatti, As Oy Myyrinaapa 4 D
        Myyrmäentie 4 01604 VantaaD-rappuAvoinna 24h

Postin automaatti, OmaPosti Kioski Myyrmanni
        Iskoskuja 3 01604 VantaaSisäänkäynti Paalutorin puolella katutaossaAvoinna ma-su 7.00 - 22.00Sisäänkäynti OmaPosti-kioskiin on suoraan ulkoa Paalutorin puolelta (ei kauppakeskuksen sisältä)

YKSITYINEN, Postin automaatti, As Oy Myyrinaapa 4 G
        Myyrmäentie 4 01604 VantaaG-rappuAvoinna 24h

• Anonyymi

Eikö mikäään kelpaa?

Postin automaatti, Lidl Isomyyri
        Liesitori 1 01604 VantaaSisääntulo aulassaAvoinna ma-la 8.00 - 21.00, su 10.00 - 20.00

Postin automaatti, R-kioski Myyrmäki
        Jönsaksentie 6 01604 VantaaKioskin asiakastilassaAvoinna ma-pe 6.30 - 21.00, la 8.00 - 21.00, su 9.00 - 21.00

YKSITYINEN, Postin automaatti, As Oy Myyrinaapa 4 D
        Myyrmäentie 4 01604 VantaaD-rappuAvoinna 24h

Postin automaatti, OmaPosti Kioski Myyrmanni
        Iskoskuja 3 01604 VantaaSisäänkäynti Paalutorin puolella katutaossaAvoinna ma-su 7.00 - 22.00Sisäänkäynti OmaPosti-kioskiin on suoraan ulkoa Paalutorin puolelta (ei kauppakeskuksen sisältä)

YKSITYINEN, Postin automaatti, As Oy Myyrinaapa 4 G
        Myyrmäentie 4 01604 VantaaG-rappuAvoinna 24h

• Anonyymi

mä kans kuvittelin et hieno homma tollanen ja paskat se mitään toimi.. kunhan mainostavat muka kaikille ja olisko ehkä niin et joissain tapauksissa se sitten toimii ja vain niissä

• Anonyymi

Posti on aivan perseestä kotoisin nykyään, joten tuskin onnistuu mikhään!🤡🤡🤡🤡

• Anonyymi

Juurikin näin. Postin kulku tänä päivänä on ihan uskomattoman hidasta ja epävarmaa. En pysty ymmärtämään, miten tähän on tultu ja mistä oikein on kysymys?

• Anonyymi

Kumma juttu kun minulla on todella hyviä kokemuksia.

Opettelin laittamaan paketit diginä itse, voin viedä silloin kun haluan. Ja paketit tulee kaupassa olevaan lokerikkoon, mistä ne on ollut helppo noutaa ruokaostosten yhteydessä.

Ja kun ennen piti mennä erikseen Postiin ja jonottaa.

• Anonyymi

Ulkomaan tilaukset eivät tule SmartPostiin?

• Anonyymi

Onko ongelma ratkennut??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3245
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1289
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1215
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1001
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      998
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      181
      958
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      937
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      901
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      880
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      76
      807
    Aihe