Mikäs kiire tässä

😊👌🏃on valmiissa maailmassa. Tuo sanonta kannattaa välillä muistaa ja yrittää levätä tarpeeksi. Se koskee myös ihmissuhteita, joissa ei kannata liikaa kiirehtiä. Hiljaa hyvä tulee ha toiset tarvitsevat enemmän aikaa kuin toiset. 😊

Liikunnastakaan ei kannata tehdä itselleen liiallista pakkopullaa vaan kannattaa liikkua mieltymystensä mukaan sopivalla kuormituksella. Taas eilen kauppareissulla tyrkytettiin kuntosaliesitettä. Se ilmainen aamiainen salilla olisi ihan kiva, mutta vuosimaksu pelkästä aamiaisesta ihan liikaa!

Minun kuntosali tuhisee vielä lattialla sikeässä unessa, enkä millään hennoisi herätellä! Mieluummin viihdyn ulkona raittiissa ilmassa kuin hienhajuisessa sisätilassa jossa kuntolaitteetkin ovat edellisten käyttäjien hikivirtojen likaamia. Maaseudulla oli kaupassakin puhdustustarvikkeet ostoskärryjä varten. Na sai halutessaan itse pyyhkiä. Milloinkahan tänne kaupunkiin tulee moisia ylellisyyksiä? Saati puhdistussuihke kuntosaleihin 😅

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinulla on noita hymiöitä, oletko sama kuin johtajiin ja lääkäreihin rakastunut?

      • Anonyymi

        Ja mitähän yhteyttä luulet olevan hymiöillä suhteessa lääkäreihin:)


      • Minä laitan nykyisin kirjoituksen alkuun kolme hymiötä silloinkin, kun en ole jaksanut kirjautua tunnukselleni. Siitä on helppo erottaa minun tekeleet. Näitä ei tarvitse lukea, jos nämä ärsyttävät. En ole sama, joka on rakastunut johtajiin ja lääkäreihin. Olen kiinnostunut vain yhdestä miehestä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Minä laitan nykyisin kirjoituksen alkuun kolme hymiötä silloinkin, kun en ole jaksanut kirjautua tunnukselleni. Siitä on helppo erottaa minun tekeleet. Näitä ei tarvitse lukea, jos nämä ärsyttävät. En ole sama, joka on rakastunut johtajiin ja lääkäreihin. Olen kiinnostunut vain yhdestä miehestä.

        Mä laitan 😂😂😂😂😂😂 ja en ole rakastunut lääkäreihin ja johtajiin, sanoin vaan, että minuun ihastuvat miehet on aina lääkäreitä tai johtajia 🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      En tiedä. Kirjoituksilla vaan.

    • Anonyymi

      Rikkailla on oma kuntosali kotona. Ei tarvii mennä toisten hien joukkoon.

      • Koiran pitäminen ei ole kallista. Euro/pari menee sen ruokaan päivässä. Jotkut tilaa kuntolaitteita Kiinasta, kun niissä ei ole postimaksua riesana. Kuntopyörän kanssa kannattaa olla varovainen, kun kiinalainen pyörä on mitoitettu kiinalaisten mittojen mukaan ja sopii täällä korkeintaan lapsille.


    • Anonyymi

      Onko sinulla oma kuntosali? Jos sen kokee tarpeelliseksi sellaisen voi hankkia pienelläkin rahalla.

      Kuntosali on ihan hyödyllistä materiaa, moni muu ei niinkään. Raha ja materia ei ole onnellisuuden tae. Kohtuullisuus kaikessa on hyvä.

      • Anonyymi

        Kohtuullisuus kaikessa rajoittaa kaikkea sitä mihin ihminen on luotu, ihminen luotu kehittämään uutta ja kokeilemaan uusia asioita, ei pysymään paikoillaan ja ihmettelemään sitä samaa kohtuullisuutta, joka ei koskaan vie ihmistä suuntaan eikä toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtuullisuus kaikessa rajoittaa kaikkea sitä mihin ihminen on luotu, ihminen luotu kehittämään uutta ja kokeilemaan uusia asioita, ei pysymään paikoillaan ja ihmettelemään sitä samaa kohtuullisuutta, joka ei koskaan vie ihmistä suuntaan eikä toiseen.

        Peukut


      • Mun kuntosali on toi koira. Sen kanssa liikun senverran kuin koen tarpeelliseksi itselleni. Satoi tai paistoi.


    • Anonyymi

      Tarkoitin kohtuullisuudella lähinnä materian määrää. Kun on avoin asioille ja utelias uusille jutuille elämästä tulee monimuotoisempaa. Rajat rajoittavat, mutta psyykeelle on parempi tietynlainen tasapaino. Ei voi rynnätä suinpäin minne tahansa.

      Mieli pyrkii tasapainottelemaan ja järki tuo tylsimys ohjaa tekemisiä.

      • Anonyymi

        Mielipide kysymys... omasta mielestäni aivojen pitää työskennellä täysillä saavuttaakseen elämässä jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielipide kysymys... omasta mielestäni aivojen pitää työskennellä täysillä saavuttaakseen elämässä jotain.

        Jos ihminen ei enää hahmota mitään, ei pysy perässä missään, eikä kykene loogiseen ajatteluun tasapainon takia, niin on turha yleensä edes elää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielipide kysymys... omasta mielestäni aivojen pitää työskennellä täysillä saavuttaakseen elämässä jotain.

        Aivojen maksimaalista työskentelykykyä rytmittävät lepohetket ihn niinkuin liikunnassakin. Liiallinen kuntoilu johtaa ns. ylikuntoon ja liiallinen aivojen rasitus stressiin ja burn outtiin. Jossakin vaiheessa sinnikkäinkin ylisuoriutuja huomaa sen mikä on lopullinen päämäärä ihmisellä (2m laatikko). Ja joku fiksu voi älytä senkin, että onko sinne pakko kiirehtiä rasittamalla itseään liikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen ei enää hahmota mitään, ei pysy perässä missään, eikä kykene loogiseen ajatteluun tasapainon takia, niin on turha yleensä edes elää.

        Kaikilla ihmisillä on oikeus elää oman elämänsä mittainen ja laatuinen elämä. Kaikkia ihmisiä tarvitaan ja kaikki ovat yhtä arvokkaita. Jos kaikki olisivat ylisuoriutujia, akateemisesti koulutettuja ym. niin kuka huolehtisi yhteiskunan puhtaanapidosta tai jostakin yksitoikkoisesta logistiikasta ym.


    • Anonyymi

      13.28

      Olet oikeassa.
      🏃‍♀️👌

      • Anonyymi

        10.44 itseasiassa.🏃‍♀️


    • Anonyymi

      Äää... meinasin vaihtaa sellaseen kerrostaloon huhtkuussa asuun jossa olis oma kuntosali ollut kellarikerroksessa!

      Mut sit selvis et tääl ei oo hometta niin ei tarttenu vaihtaa. Unelma asuntohan se kun ihan uusi. Olisin päässyt vasta rakennettuun. Mut valittiinkin jo asukkaaks sinne. Mut päätin etten vaihda kun ei pakko. Se oli 5 neliöö pienempi joka oli miinus puoli. Myöskin 40 euroa kalliimpi vuokraltaan.

      • Anonyymi

        Seuraa markkinoita 👍🏃‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraa markkinoita 👍🏃‍♀️

        Jos olisi ollut saman kokoinen kuin tämä niin olisin vaihtanu asuntoa. Se 5 neliöö on paljon yksiössä ja mulla on kuitenkin kaksion huonekalut nytkin yksiöön ahdettuna.

        Toisaalta hyvä etten vaihtanu sillä koronan pahin vaihe iski huhtikuulle ja tulot laski ja palvelut meni etään tai katkolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi ollut saman kokoinen kuin tämä niin olisin vaihtanu asuntoa. Se 5 neliöö on paljon yksiössä ja mulla on kuitenkin kaksion huonekalut nytkin yksiöön ahdettuna.

        Toisaalta hyvä etten vaihtanu sillä koronan pahin vaihe iski huhtikuulle ja tulot laski ja palvelut meni etään tai katkolle.

        Kannattaakin ajatella että teit oikean ratkaisun. Ihan aina valinnat eivät ole ihan helppoja 🏃‍♀️


      • Eli olisit joutunut maksamaan 40 euroa tavallaan kuntosalista. Ihan hyvä, ettei ole hometta niin ei ole tarvetta muuttaa jos asunto muuten on sopiva.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Eli olisit joutunut maksamaan 40 euroa tavallaan kuntosalista. Ihan hyvä, ettei ole hometta niin ei ole tarvetta muuttaa jos asunto muuten on sopiva.

        Niin. Ehdin kuitenkin jo vähän innostua ja yritin pohjapiirustuksen avulla mittailla et mahtuuko mun tavarat sinne. Muuttopäivä olisi ollut 1.4 eli juuri koronan pahimpaan hetkeen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1680
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1067
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      870
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      630
    Aihe