Minulla oli sientä ison varpaan toisen laidan alla koko matkalta.
Hioin sen niin ohueksi että se huokoinen aluskerros tuli näkyviin.
Minulla oli vanha pullo kaliumpermanganaattia varastossa, en tiedä myydäänkö sitä apteekissa nykyään. Sivelin sitä paksulti sairaan kynnenpuoliskon päälle ja annoin imeytyä sisään. Nyt muutaman viikon päästä vaikuttaa siltä että sieni olisi hävinnyt.
Jos nyt uskaltaa vielä tulla, niin annan uuden käsittelyn.
Tämä parin prosentin liuos poistaa sienen myös nivuksista kerta sivelyllä, mutta värjää vaatteita.
Sieni kynnestä katosi kerta heitolla!
Anonyymi
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184251Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421891- 771495
- 1591463
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91284Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 106747
- 10741
- 27711