Meillä on molemmilla vähän muumeja hukassa, niitä etsimään?
Lähdetäänkö nainen muumimaailmaan kohta?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei löydy, kokeilin jo
- Anonyymi
Mielellään lähtisin hänen kanssaan😂😂 vaikka siellä jo useasti käynyt. Varmaan on hukassa ainakin mulla😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Vain jos olet mun Nuuskamuikkunen.
T: Pikkumyy- Anonyymi
Olisi kiva olla sillai Pikkumyyn kanssa.
- Anonyymi
Mene ihan itseksesi vaan. Minä en lähde mihinkään sellaisen kanssa, joka väittää että mulla on muumit hukassa. Jos minun hän näin ajattelisi, niin saisi korjata ajatuksensa.
- Anonyymi
Etköhän mene sinne ihan yksin.
- Anonyymi
Muuten kyllä mutta taitaa muumit jäädä löytämättä ja tilalle tulla sieltä Korona. Eiköhän odotella vielä hetki ja etsitä niitä muumeja toisiamme?
- Anonyymi
Minulla on ainakin muumit hukassa. Yritän niitä löytää itsekseni. Pää on saatava kuntoon. En ymmärrä itseäni mutta eteenpäin on mentävä. Meistä ei taida tulla kavereitakaan. Ymmärrän sen ja olen valmis jättämään sinut kokonaan rauhaan.
- Anonyymi
Lähdetään vaan.
- Anonyymi
Olen siellä jo. 😉
- Anonyymi
Minulla ei ole mikään hukassa...
- Anonyymi
No on kyllä
Hukassa .
Vuan lähteepä tuo tämäkin perjantai -ilta juomalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1843673Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301162
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481109- 501020
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914