Että ujot, toisiinsa ihastuneet voisivat lähettää selvän kiinnostus ja tapaamisehdotus viestin toiselle jotain kuvaketta käyttämällä.
Minä ainakin käyttäisin sitä heti.
Tuntuu pahalta sydämessä, kun on ihastunut eräseen naiseen
mutta juttu ei etene mihinkään.
Alan jo kohta menettää toivoni.
Facebook messngerin voisi kehittää sellaiseksi
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin , mutta jotkut ihmiset vaan ei ole facebookissa omalla nimellään. Ei voi laittaa viestiä. Laittaisin , jos hällä olisi selkeä tunnistettava fb-profiili . Mutta ei ole
- Anonyymi
Miten ne sitten uskaltaa tapaamiseen mennä jos edes ei uskalla ehdottaa sitä kohtaamatta toista?
- Anonyymi
Et taida oikein ymmärtää aloituksen pointtia.
- Anonyymi
Jos juttu ei etene niin silloin se ei ole sinulle tarkoitettu.
- Anonyymi
Lähetä viestiä.
- Anonyymi
Miten odotat jutun etenevän? Ja oletko tehnyt siirtosi?
- Anonyymi
Ei hyvä idea, sitten kaikki ei halutut ihailijat alkaisi lähettelemään niitä.
- Anonyymi
Etkö sä voi yhtä lailla kirjoittaa hänelle sitä kun kiinnostusta ja tapaamisehdotusta? Ja löytyyhän sieltä tarroja joissa sydämiä kaikilla saatesanoilla, tai etsi kuva Googlesta ja lähetä.
Tosin luulen että jos siellä olis se sun mainitsema painike, et varmaan uskaltais sitäkään lähettää. - Anonyymi
💡☀ 😊 😊 🕛 -> ☕🍦?
- Anonyymi
Tämä oli paras pitkään aikaan täällä kurjassa internetin luolassa nimeltään suomi24!👍Kiitti vinkistä! Tätä voisi jopa käyttää.
T:jokuvierestä
- Anonyymi
Entäs jos ei käytä fb messengeriä? Tai koko facee?
- Anonyymi
koko internetin kuvamateriaali käytössä
Luulisi sopiva kuva löytyvän.
se tekee myöskin viestistä persoonallisemman.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223054EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041299
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661027Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1341018- 60957
- 41757
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta119713