yhtä väkivaltaista poliittista suuntausta kuin kommunismi ja sen kevytversio vasemmistolaisuus? Itse en keksi. Tuo idelogia on vaarallisin muoto mitä voi olla. Tappaminen ja väkivalta, autojen ja näyteikkunoiden rikkominen, ohkailu ja kiristys ja kaikin puolin ala-arvoinen käytös. Se on vasemmistolaisuuden tunnusmerkki. Niin ja tietysti luotaan työntävä ulkoinen olemus.
Onkohan koko maailmassa
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Virkavalta on olemassa juuri tuollaisia epäihmisiä varten. Hoitakoon homman.
- Anonyymi
Neuvostoliitto oli kommunismin ruumiillistuma ja heidän rauhantahtonsa kelpasi hyvin meidänkin vasemmistolle ay-liike mukaanluettuna!
- Anonyymi
Suomikin pääsi nauttimaan neukkulan rauhantahdosta 40 luvulla ja isovihan aikana.
- Anonyymi
Kyllä pelkäävät. Ei Suomessa mikään kommunismi ole ees mahdollista. Silti eivät saa unta öisin.
- Anonyymi
No eipä taida olla. Islam on moninverroin pahempi mutta se ei olekaan poliittinen suuntaus vaan sairas uskonto, väkivallan kultti.
- Anonyymi
Natsismi. Heillä oli vain 12 vuotta aikaa niin jäi saldo pieneksi, häviäjiä kun ovat.
- Anonyymi
Stalinin vainoissa kuoli huomattavan paljon enemmän ihmisiä kuin natsismin seurauksena. Eli kommunismi vetää pidemmän korren tässäkin lajissa.
Anonyymi kirjoitti:
Stalinin vainoissa kuoli huomattavan paljon enemmän ihmisiä kuin natsismin seurauksena. Eli kommunismi vetää pidemmän korren tässäkin lajissa.
Saattaa olla että sekoitat aatteen ja psykopaattisen diktaattorin. Olisiko Stalin tappanut vähemmän oikeistolaisena?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä natsismi tapatti suhteellisesti vähintään yhä paljon toiminnalliseen aikaansa nähden.
- Anonyymi
Esbo79 kirjoitti:
Saattaa olla että sekoitat aatteen ja psykopaattisen diktaattorin. Olisiko Stalin tappanut vähemmän oikeistolaisena?
Venäjällä yhä palvotaan Stalinia. Kyllä siellä koko kansa on diktaattorinsa tukena, niin Stalinin kuin Putininkin. Eikä soraääniä sallita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312122Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101798Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601396Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171048- 581015
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15980- 70832
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42824