Vanha Volvo merkkasi reviirinsä, öljy oli halvinta Teboilin mineraaliöljyä. Vaidoin öljyt, en raskinut heittää pois sitä kanisterin pohjalla ollutta litraa Teboilia. Kaadoin sen koneeseen ja loput Valvolinen täyssynteettistä Blend. Ihmetytti itsekin, öljyvuodot loppuivat siihen. Seuraavan öljynvaihdon aikaan meidän kylältä ei saanut Valvolinen täyssynteettistä, joten laitoin vastaavaa mineraaliöljyä. Öljyvuodot alkoivat uudestaan
Vaikuttikohan tuo sekoitus vai Valvolinen lisäaineet öljyvuodon loppumiseen?
Kahdenlaista öljyä moottorissa.
Anonyymi
3
116
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro nyt ensin mitkä öljyt oli kyseessä. Teboililla useampi mineraali ja Valvolinella varmaan kymmeniä synthetic blend öljyjä. Kerro tarkat tuotenimet, viskositeetit ja API/ACEA luokitukset.
- Anonyymi
Katsoin Valvolinen sivuja tarkemmin. Punapurkkiset ovat niitä vanhaan autoon tarkoitettuja, pitäisi elvyttää tiivisteitä. Viimeksi se toimi.
- Anonyymi
Viskositeetit mieluusti samat, mineraalit ja synteettiset erikseen.
Kyl ne koneessa sekoittuu.
Vanhassa romussa ei niin metrilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519