Onton maapallon ns. terrastraalitasoille sielu ei pääse mistä tahansa, vaan ainoastaan ns. S-portaalien kautta. Olen kehittämässä laitetta, jolla niitten sijainti tulee mahdolliseksi paikantaa. Jos ja kun tämä onnistuu, niin pian älypuhelimeen voi ladata sovelluksen, joka kertoo lähimmän S-portaalin sijainnin.
S-portaalien paikannuslaite työn alla
5
81
Vastaukset
- Anonyymi
öööö, mutta... eihän sielu voi älypuhelinta ja sovellusta käyttää...?
- Anonyymi
Kyllä astraali sielu voi ilmestyä nukkuessasi kannattaa heittää ristit romukoppaan ja vaihtaa tilalle kunnon foliot. Sinä vääräuskoinen jeesustelija olet väärällä tiellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä astraali sielu voi ilmestyä nukkuessasi kannattaa heittää ristit romukoppaan ja vaihtaa tilalle kunnon foliot. Sinä vääräuskoinen jeesustelija olet väärällä tiellä.
Tällä ei ole mitään tekemistä sovelluksen käytön kanssa, johon sielu ei pysty.
- Anonyymi
Minulla on päässä reikä syntymämerkki.
- Anonyymi
Oletko ajatellut täyttää sen foliolla niin papit evät saa osuuttaan sielustasi.
Myös jeesus kääri jalkansa folioon puhuessaan jumalan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215774- 601937
- 251369
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2271193- 741115
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531067Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️661029Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431026- 501002
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58975