Eilen olisi ollut joku erikois zoom-kokous. Suoraan Betelistä kai. Tulikohan siinä mitään uutta? Ei jaksanut liittyä kokoukseen. Join kaljaa ja tumputin.
Erikoispuhe
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Erikoistapahtumat ovat todistajissa aina pettymys. Lopulta se hehkutettu asia on ihan tavallista, ei erikoista.
- Anonyymi
Minulla ensimmäisiä mielen avautumisen merkkejä oli juuri tämä. Aloin kysyä itseltäni, miksi pitää sanoa:" erikoisesitelmä tai erikois-" sitä ja tätä, vaikka siinä ei ollut mitään erikoista.
Sitten pisti silmääni kommenteissa puheet " loppu tulee just" ja konventin loppupuheessa kuitenkin kerrottiin seuraavan kesän konventin aika. "Sama paikka kun nyt."
Näin vuodesta toiseen.
Tästä alkoi vähitellen huomata:" Minua on petetty". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ensimmäisiä mielen avautumisen merkkejä oli juuri tämä. Aloin kysyä itseltäni, miksi pitää sanoa:" erikoisesitelmä tai erikois-" sitä ja tätä, vaikka siinä ei ollut mitään erikoista.
Sitten pisti silmääni kommenteissa puheet " loppu tulee just" ja konventin loppupuheessa kuitenkin kerrottiin seuraavan kesän konventin aika. "Sama paikka kun nyt."
Näin vuodesta toiseen.
Tästä alkoi vähitellen huomata:" Minua on petetty".Sama paikka kun nyt."
Näin vuodesta toiseen.
Niinpä. On ollut aiemmin juttua, että järjestö on tehnyt suunnitelmia pitkälle tulevaisuuteen. Ei ne usko itsekään kovin vakavasti loppuun. Ja miksi uskoa? Eihän loppu joka perustuu pelkkiin uskonnollisiin puheisiin ole mikään todellinen asia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama paikka kun nyt."
Näin vuodesta toiseen.
Niinpä. On ollut aiemmin juttua, että järjestö on tehnyt suunnitelmia pitkälle tulevaisuuteen. Ei ne usko itsekään kovin vakavasti loppuun. Ja miksi uskoa? Eihän loppu joka perustuu pelkkiin uskonnollisiin puheisiin ole mikään todellinen asia.Näin on konvat suuniteltu pitkälle 1999 kun oli
Konvat suuniteltu 2014 joo loppu lähellä minulle tämän kertoja jätti jt .
- Anonyymi
Ihan oikein teit. Varmasti sait siitä enemmän hyvää oloa ja rentoutumista kuin Jt kokouksesta. Turha syyllisyys ja velvollisuus kannattaa unohtaa.
- Anonyymi
Nimenomaan, paljon tyytyväisempi on kunnei ole tuolla korostamillansa niin kovin. Nykyään kun on zoom kokous, niin mä laitan itteni sinne, mutta käyn kaupassa ym. Vaikka leikkaan nurmikon... Pointti tässä on se, että voi elää vapaasti, ei tarvi olla kokouksissa muutakuin nimellisesti, en oo ainoo, yhä useampi on zoom kokouksesta pois tai pitää videokuvan pois päältä, silloin siinä näkyy vaan semmone hahmo. Voi sitte tehä kaikkee kivaa ja normaalia, eikä tarvi kuunnella sitä samaa tylsää jankutusta!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan, paljon tyytyväisempi on kunnei ole tuolla korostamillansa niin kovin. Nykyään kun on zoom kokous, niin mä laitan itteni sinne, mutta käyn kaupassa ym. Vaikka leikkaan nurmikon... Pointti tässä on se, että voi elää vapaasti, ei tarvi olla kokouksissa muutakuin nimellisesti, en oo ainoo, yhä useampi on zoom kokouksesta pois tai pitää videokuvan pois päältä, silloin siinä näkyy vaan semmone hahmo. Voi sitte tehä kaikkee kivaa ja normaalia, eikä tarvi kuunnella sitä samaa tylsää jankutusta!!!
Minä ole käynyt saunassa kokouksen aikana.
- Anonyymi
Nythän sinä olet ymmärtänyt ihan väärin. Ei zoomkokoukset Betelistä tule vaan seurakunnista. Jatka rauhassa valitsemallasi tiellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298