Kertokaa teidän herpes oireista

Anonyymi

Kertokaa millaisia oireita herpes teille aiheuttaa? Pelkään että minulla on ollut se jo pitkään, mutta en ole tajunnut sitä, koska näkyviä rupia en ole nähnyt. Muunlaisia oireita on kyllä ollut.

13

76

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millasia oireita ollut sit?

      • Anonyymi

        Nyt vitsin murjasit ei sulla ole ollut edes aivoja jotka mätänisi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulla (nainen) ehti olla hsv2 luultavasti vuosia ennen kuin tajusin ja varmistin testillä. Oireili silloin tällöin alapään kutinana, nyt on ilmeisesti viime aikoina immuniteetissa/stressitasossa/hormonitasossa muuttunut jotain kun on alkanut oireilla klassisina rakkuloina pakarassa. Olen ollut samassa parisuhteessa 15 vuotta, ja olen melkoisen varma että tartunta on vanha, joko tämän suhteen alkuajoilta tai vielä vanhempi.

      • Anonyymi

        Tuo onkin ihmeellistä, kun se alkaa oirehtia vasta vuosien päästä. Itse kans olin saanu tartunnan n. 8 v sitten ennen kuin eka oireet ilmaantui (rakkulat iholla). Stressistä se ei voi johtua, tuossa välissä oli paljon suurempia stressin aiheita, eikä silloin mitäänb oireita.


    • Anonyymi

      Minulla hsv-2 aiheuttaa 2-3 kertaa vuodessa pienen rykelmän rakkuloita tai pelkkää ihon punoitusta. Joskus tosi harvoin päänsärkyä ja väymystä. Henkinen kipu on suurempi mutta kaikkeen tottuu eikä kyseessä ole tappava tauti. Tartunta on minulla ollut jo yli 20v, diagnoosin sain viitisen vuotta sitten. Silloinen naisystäväni ei hyväksynyt sairauttani eikä koskenut minuun kuin vaatteet päällä. Toki ymmärrettävää häneltä. Silti hänen ilkeät kommentit satuttivat monta kertaa ja päättyihän se suhde sitten seksittömyyteen. Ainakin viisi vuotta olen ollut ilman seksiä koska seksi on minulle paljon enemmän kuin pelkkää panemista. Jokaiselle on kyllä olemassa joku, siihen uskon. Sitä en tiedä kohtaanko minä hänet koskaan, vai olenko kenties kohdannut jo :). Kaunista kesää jokaiselle!

      • Itseasiassa jo jonkin aikaa on tiedetty herpeksen yhteys alzheimerin taudin kehittymiseen vanhemmalla iällä. Se mikä näkyy päälleppäin ja mikä tapahtuu pinnan alla on kaksi eri asiaa.

        Vähän sama kuin se, että jotkut kuvittelevat, että tämän uuden covid 19 viruksen voisi sairastaa ilman pitkäaikais seuraamuksia siitä toipuen kuten flunssasta. Kyllä se pysyvät jälkensä jättää.

        Herpestä sairastavat joutavatkin elää ilman seksiä etteivät vain levitä tautiaan eteenpäin.
        Käytännössä voit harrastaa seksiä vain toisen vastaavaa sairautta kantavan kanssa. Mikään kondomi ei suojaa luotettavasti herpekseltä. Tahallaan tautia levittävät pitäisi saattaa rikosoikeudelliseen vastuuseen aivan samoin kuin hiv:tä tartuttavatkin laitetaan vastuuseen.
        Ne on samalla tavalla erilaisin oirein ihmisen elämän tuhoavia sairauksia.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Itseasiassa jo jonkin aikaa on tiedetty herpeksen yhteys alzheimerin taudin kehittymiseen vanhemmalla iällä. Se mikä näkyy päälleppäin ja mikä tapahtuu pinnan alla on kaksi eri asiaa.

        Vähän sama kuin se, että jotkut kuvittelevat, että tämän uuden covid 19 viruksen voisi sairastaa ilman pitkäaikais seuraamuksia siitä toipuen kuten flunssasta. Kyllä se pysyvät jälkensä jättää.

        Herpestä sairastavat joutavatkin elää ilman seksiä etteivät vain levitä tautiaan eteenpäin.
        Käytännössä voit harrastaa seksiä vain toisen vastaavaa sairautta kantavan kanssa. Mikään kondomi ei suojaa luotettavasti herpekseltä. Tahallaan tautia levittävät pitäisi saattaa rikosoikeudelliseen vastuuseen aivan samoin kuin hiv:tä tartuttavatkin laitetaan vastuuseen.
        Ne on samalla tavalla erilaisin oirein ihmisen elämän tuhoavia sairauksia.

        Olet varmasti oikeassa, en sitä kiistä. Pakko kuitenkin kommentoida että mitä sitten jos herpes osuukin omalle kohdalle ennestään terveelle ihmiselle? Mitä jos esim. herpestä inhoava entinen naisystäväni saakin tartunnan joltain luotettavana pitämältään? Kaikkia asioita ei vaan voi hallita, asioita tapahtuu. Herpestä kantaa kuitenkin lähes jokainen ihminen, vain pienellä osalla se aiheuttaa näkyviä oireita. Miksi meitä rehellisiä, jo lyötyjä, lyödään usein niin kovaa? Siksikö että olemme rehellisiä ja kannamme vastuun toisesta kertomalla sairaudestamme. Kenenkään ei pidä harrastaa seksiä jos ei halua. Mutta inhimillinen ja ymmärtävä suhtautuminen, jos toinen kertoo todella kipeästä asiasta, olisi jo paljon. Minulle on suoraan sanottu mm.että olet kävelevä pommi, kannat tappavaa tautia, oliko sen arvoista seksiä että kannatti hankkia tuo tauti, et olisi saanut hankkia lapsia koskaan jne. Ehkä näin on, ehkä ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmasti oikeassa, en sitä kiistä. Pakko kuitenkin kommentoida että mitä sitten jos herpes osuukin omalle kohdalle ennestään terveelle ihmiselle? Mitä jos esim. herpestä inhoava entinen naisystäväni saakin tartunnan joltain luotettavana pitämältään? Kaikkia asioita ei vaan voi hallita, asioita tapahtuu. Herpestä kantaa kuitenkin lähes jokainen ihminen, vain pienellä osalla se aiheuttaa näkyviä oireita. Miksi meitä rehellisiä, jo lyötyjä, lyödään usein niin kovaa? Siksikö että olemme rehellisiä ja kannamme vastuun toisesta kertomalla sairaudestamme. Kenenkään ei pidä harrastaa seksiä jos ei halua. Mutta inhimillinen ja ymmärtävä suhtautuminen, jos toinen kertoo todella kipeästä asiasta, olisi jo paljon. Minulle on suoraan sanottu mm.että olet kävelevä pommi, kannat tappavaa tautia, oliko sen arvoista seksiä että kannatti hankkia tuo tauti, et olisi saanut hankkia lapsia koskaan jne. Ehkä näin on, ehkä ei.

        Sinä olet elämässäsi "mässäillyt" huolettomasti seksin suhteen kenen tahansa kanssa ja saat nyt maksaa siitä hintaa kantamasi sairauden muodossa.

        Onhan minullakin rajoitteita elämässä seksin suhteen kun voin harrastaa seksiä vain ja ainoastaan neitseellisten naisten kanssa. Se on minun koodini elämässä ja se on pitänyt minut terveenä lukemattomista viruksista ja taudeista mitä te ihmiset kannatte.

        Sitä voi valita terveyden tai sitten "mässäilyn" Kaikella on kuitenkin elämässä hintansa!


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Sinä olet elämässäsi "mässäillyt" huolettomasti seksin suhteen kenen tahansa kanssa ja saat nyt maksaa siitä hintaa kantamasi sairauden muodossa.

        Onhan minullakin rajoitteita elämässä seksin suhteen kun voin harrastaa seksiä vain ja ainoastaan neitseellisten naisten kanssa. Se on minun koodini elämässä ja se on pitänyt minut terveenä lukemattomista viruksista ja taudeista mitä te ihmiset kannatte.

        Sitä voi valita terveyden tai sitten "mässäilyn" Kaikella on kuitenkin elämässä hintansa!

        Ei taudin saamiseen tarvita kuin yksi henkilö, jos hänellä sattuu olemaan herpes. Ja tämä henkilö on aivan hyvin voinut itsekin olla vain yhden kanssa jne. Lisäksi hän on voinut käydä sukupuolitautitesteissä edellisen jälkeen, mutta kun herpestä ei ainakaan julkisella puolella testata, niin voi olla täysin tietämätön kantamastaan viruksesta, jos se ei ole oireillut. Eli mikä sitten on "kenen kanssa tahansa"?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei taudin saamiseen tarvita kuin yksi henkilö, jos hänellä sattuu olemaan herpes. Ja tämä henkilö on aivan hyvin voinut itsekin olla vain yhden kanssa jne. Lisäksi hän on voinut käydä sukupuolitautitesteissä edellisen jälkeen, mutta kun herpestä ei ainakaan julkisella puolella testata, niin voi olla täysin tietämätön kantamastaan viruksesta, jos se ei ole oireillut. Eli mikä sitten on "kenen kanssa tahansa"?

        Näimpä.. Minä tarkoitin sillä "kenen tahansa kanssa" juurikin sitä, että mennään panemaan saastuneen yksilön kanssa. Ja näitä on peräti 85% maailman väestöstä. Se ei ole edes venäläistä rulettia, koska siinä(v.ruletissa) on 1/6 mahdollisuus osumaan, mutta näiden tautien kohdalla 85 ihmistä sadasta kantaa tautia. Se taudin saaminen on enemmänkin itsestäänselvyys tavan ihmisten joukossa. Ei tarvitse olla jakorasia, ei tarvitse olla huora..Riittää kun valitset yhden kerran väärän ihmisen. = Lähes kaikki ovat vääriä.

        Siksi minä elän oman koodini mukaisesti. Se on ainoa keino välttyä näiltä hirveiltä parantumattomilta sairauksilta.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Näimpä.. Minä tarkoitin sillä "kenen tahansa kanssa" juurikin sitä, että mennään panemaan saastuneen yksilön kanssa. Ja näitä on peräti 85% maailman väestöstä. Se ei ole edes venäläistä rulettia, koska siinä(v.ruletissa) on 1/6 mahdollisuus osumaan, mutta näiden tautien kohdalla 85 ihmistä sadasta kantaa tautia. Se taudin saaminen on enemmänkin itsestäänselvyys tavan ihmisten joukossa. Ei tarvitse olla jakorasia, ei tarvitse olla huora..Riittää kun valitset yhden kerran väärän ihmisen. = Lähes kaikki ovat vääriä.

        Siksi minä elän oman koodini mukaisesti. Se on ainoa keino välttyä näiltä hirveiltä parantumattomilta sairauksilta.

        Ei helvetti. Menisitte ihmiset asiantuntevan ja ammattilaisen lääkärin puheille niin selviää kyllä kaikki ja saatte tarvittavaa JA OIKEAA tietoa ja apua sekä hoitoakin ettei tarvi täällä udella valehdella ja uskoa kaikkia valheita muutenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei helvetti. Menisitte ihmiset asiantuntevan ja ammattilaisen lääkärin puheille niin selviää kyllä kaikki ja saatte tarvittavaa JA OIKEAA tietoa ja apua sekä hoitoakin ettei tarvi täällä udella valehdella ja uskoa kaikkia valheita muutenkaan.

        Minulla on oikea tieto ja fakta on se, että näihin viruksiin ei ole parannuskeinoa..Oireita voidaan hoitaa joo vaihtelevalla menestyksellä, mutta ne virukset ei katoa minnekkään kun ne kerran hankit.
        Hpv: n aiheuttamaa syöpää voidaan hoitaa joo. Kaikki ei kuole, osa kuolee. Esim. Kohdunkaulansyöpä on naisten toiseksi yleisin syöpä. Pään alueen syövät, peräsuolen syövät jne. Hpv: n aiheuttamia.
        Kasvohalvaukset, aivoinfarktit, dementia, alzheimer voidaan liittää usein herpekseen..Nämä taudit on paljon muutakin kuin karvastelevia näppyjä genitaaleissa. Myös pinnan alla tapahtuu asioita.
        Lääketiede on täysin voimaton ja nostanut kädet pystyyn aikaa sitten. Nämä on niin laajalti levinneitä, että ei näistä ihmisiä juuri varoitella. Se olisi toivotonta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe