Pilaten samalla poliittisen tulevaisuutensa. Saa nähdä löytyykö. Vanhasella vähiten menetettävää?
Keskustassa etsitään vastuunkantajaa joka ottaa vastuun pelastuspaketin hyväksymisestä
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhanen laittaa Marinin ojennukseen.
- Anonyymi
Vesa Vihriälä tai Väyrynen valitaan seuraavaksi valtionvarainministeriksi.
- Anonyymi
Ei taida puolueesta löytyä henkilöä joka pääsee sylkykupiksi. Moni on jo kieltäytynyt. Puoluee kuitenkin kannattaa paketin hyväksymistä.
- Anonyymi
Kannattaa se pesti hyvällä rahalla ottaa. EK ohjeistaa kaiken, ei tarvitse itse osata mitään. Senkun alkaa rahasta syntipukiksi.
- Anonyymi
Lintilä on itsestäänselvyys, se on ollut kepulien tiedossa koko viikonlopun, jatkoaika tarvittiin juonitteluun ja sossujen kannatuksesta kadehtimiseen.
- Anonyymi
Ehdotan että tämä on skandaali , ja toiseksi: mitä nyt teemme?
- Anonyymi
Nyt tarvitaan ministeri joka hyväksyy suomalaisten verojen siirron etelän hyväksi. Saako siitä palkkioviran?
- Anonyymi
Suomelle olisi parempi että lähtisivät hallituksesta.
Vanhanen ei tunnetusti pysty päättämään mitään missään mistään. Ei sitäkään lähteäkö valtiovarainministeriksi vaiko eikö.
- Anonyymi
Vanhanen valittiin kusitolpaksi. Hän tulee vielä kalliiksi veronmaksajille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667