Suomeen sama systeemi kuin briteissä!

Anonyymi

Englannissa osassa bordelleissa työskentelee normaalit kotiäidit ja miehet tietää vaimojensa työ kuviot.
Siistii osa päivää olla huorana ja loput siveellisenä kotiäitinä.

8

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä ainakin viimeiksi käydessä. Komensin naisen syliini ratsastamaan ja kertomaan mitä tekee päivälliseksi perheelleen.
      -
      Pienestä lisä hinnasta sain katsoa valitsemani naisen puuhailua yhden tai kahden asiakkaan kanssa ennen minua. Vasta sittem nenin nauttimaan lämmitetystä lihasta.

• Anonyymi

Sinä se sitten olet idiootti tyhmimmätä päästä kukaan usko noita satujas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se sitten olet idiootti tyhmimmätä päästä kukaan usko noita satujas

Niinpä näytät olevan kun kirjoitustaitokin on vähän niin ja näin.

• Tyhmä tai ei. Rahaa on.

• Anonyymi

Saksassahan on laki että niin ja niin montaa ihmistä kohden pitää olla niin ja niin monta bordellia. Saman soisi toimivan Suomessakin.

Sielä perushinta tytöstä kuin naisestakin on 30e. Sitten suihinoto, 10e, pano 10e, persano 30e, nieleminen 10e jne. Hinnta kasvaa sen mukaan mitä haluat. Toinen nainen 30e jne. Aikarajaa ei ole kuten täälä pohjolassa.

Toisissa paikoissa voi ihan syödäkkin ja jos väsyttää, niin nukkua lepotuolissa uima-altaa äärellä tai sitten voi varata oman huoneen. Tuollaisessa paikassa viikko menee helposti ja aika rientää kuin siivillä. Välillä niissä poikkeilee oikeat prnotähdetkin keräämässä lisätienestiä.

Itse kuitenkin pidän noista vähän alta parikymppisistä tytöistä. Ne eivät ole vielä niin fakkiintuneita. Jaksavat jopa hymyillä välillä.

• Itse pidän niistä 30-vuotiaista. Tosikkoja ja vakavia. Ei mitään teeskentelyä.

• Anonyymi

Itse voisin suoda 24v vaimolleni työskennellä pordellissa.
      Minä olen vähän erilainen.
      Olen muun muassa kaverien kanssa pannut vaimoani kimpassa.
      Kun muutimme nykyiseen asuntoomme naapurin mies tuli auttamaan tavaroiden kanssa.
      Saimme tavarat sisään ja sängyn kasattua.
      Tarjosimme naapurille parit lasilliset alkon tuotteita ja vaimoni ehdotti jos testaamme sänkymme uudessa osoitteessa ja otamme naapurimme mukaan.
      Naapuri oli vallan hämmästynyt kun ehdotin mutta oli selvästi mielissään 24-vuotiaan naisen saamisesta käsittelyynsä .
      Ensi yö uudessa asunnossa ja uusi naapuri sai panna vaimoani heti.
      Nyt jatkossa useasti meillä jopa yötä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5172
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4607
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      103
      1392
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1350
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1014
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      885
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      833
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      799
    Aihe