Suomeen sama systeemi kuin briteissä!

Anonyymi

Englannissa osassa bordelleissa työskentelee normaalit kotiäidit ja miehet tietää vaimojensa työ kuviot.
Siistii osa päivää olla huorana ja loput siveellisenä kotiäitinä.

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä ainakin viimeiksi käydessä. Komensin naisen syliini ratsastamaan ja kertomaan mitä tekee päivälliseksi perheelleen.
      -
      Pienestä lisä hinnasta sain katsoa valitsemani naisen puuhailua yhden tai kahden asiakkaan kanssa ennen minua. Vasta sittem nenin nauttimaan lämmitetystä lihasta.

      • Anonyymi

        Sinä se sitten olet idiootti tyhmimmätä päästä kukaan usko noita satujas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se sitten olet idiootti tyhmimmätä päästä kukaan usko noita satujas

        Niinpä näytät olevan kun kirjoitustaitokin on vähän niin ja näin.


      • Tyhmä tai ei. Rahaa on.


    • Anonyymi

      Saksassahan on laki että niin ja niin montaa ihmistä kohden pitää olla niin ja niin monta bordellia. Saman soisi toimivan Suomessakin.

      Sielä perushinta tytöstä kuin naisestakin on 30e. Sitten suihinoto, 10e, pano 10e, persano 30e, nieleminen 10e jne. Hinnta kasvaa sen mukaan mitä haluat. Toinen nainen 30e jne. Aikarajaa ei ole kuten täälä pohjolassa.

      Toisissa paikoissa voi ihan syödäkkin ja jos väsyttää, niin nukkua lepotuolissa uima-altaa äärellä tai sitten voi varata oman huoneen. Tuollaisessa paikassa viikko menee helposti ja aika rientää kuin siivillä. Välillä niissä poikkeilee oikeat prnotähdetkin keräämässä lisätienestiä.

      Itse kuitenkin pidän noista vähän alta parikymppisistä tytöistä. Ne eivät ole vielä niin fakkiintuneita. Jaksavat jopa hymyillä välillä.

      • Itse pidän niistä 30-vuotiaista. Tosikkoja ja vakavia. Ei mitään teeskentelyä.


    • Anonyymi

      Itse voisin suoda 24v vaimolleni työskennellä pordellissa.
      Minä olen vähän erilainen.
      Olen muun muassa kaverien kanssa pannut vaimoani kimpassa.
      Kun muutimme nykyiseen asuntoomme naapurin mies tuli auttamaan tavaroiden kanssa.
      Saimme tavarat sisään ja sängyn kasattua.
      Tarjosimme naapurille parit lasilliset alkon tuotteita ja vaimoni ehdotti jos testaamme sänkymme uudessa osoitteessa ja otamme naapurimme mukaan.
      Naapuri oli vallan hämmästynyt kun ehdotin mutta oli selvästi mielissään 24-vuotiaan naisen saamisesta käsittelyynsä .
      Ensi yö uudessa asunnossa ja uusi naapuri sai panna vaimoani heti.
      Nyt jatkossa useasti meillä jopa yötä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe