LOPPU TULEE TARKKAAN KIRJATTUNA

Anonyymi

Apokryfinen Johanneksen Ilmestys:
Ja taas minä sanoin, "Herra, mitä sinä teet sen jälkeen?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes. Silloin ilmestyy se kieltäjä, ja hän, joka on asetettu erilleen pimeyteen, jota kutsutaan antikristukseksi." Ja taas minä sanoin, "Herra, paljasta minulle, millainen hän on." Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "hänen kasvojensa olemus on tumma, hänen päänsä hiukset ovat terävät kuin tikarit, hänen kulmakarvansa ovat kuin villieläimen, hänen oikea silmänsä on kuin tähti, joka nousee aamulla, ja toinen kuin leijonan. Hänen suunsa on noin kyynärän mittainen, hänen hampaansa ovat pitkät, hänen sormensa ovat kuin viikatteet, hänen jalanjälkensä on kahden vaaksan mittainen, ja hänen kasvoissaan on kirjoitus "antikristus". Hänet korotetaan taivaaseen saakka ja heitetään alas tuonelaan saakka, valheellisten näytösten kanssa. Ja silloin minä suljen taivaan, niin ettei se anna kosteutta maalle, ja minä kätken pilvet salaisiin paikkoihin, niin etteivät nekään anna kosteutta maalle, ja minä käsken tuulia, niin ettei tuuli puhalla maan päällä."
Ja taas minä kysyin, "Herra, kuinka monta vuotta hän tekee tätä maan päällä?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes; ne ajat tulevat olemaan kolme vuotta, ja minä teen ne kolme vuotta kuin kolmeksi kuukaudeksi, ja ne kolme kuukautta kuin kolmeksi viikoksi, ja ne kolme viikkoa kuin kolmeksi päiväksi, ja ne kolme päivää kuin kolmeksi tunniksi, ja ne kolme tuntia kuin kolmeksi sekunniksi, kuten profeetta David sanoi, "olet syössyt maahan hänen valtaistuimensa. Sinä olet lyhentänyt hänen nuoruutensa päivät, olet hänet häpeällä peittänyt" (Ps.89:44-45). Ja sitten minä lähetän Eenokin ja Elian tuomitsemaan hänet, ja he osoittavat hänen olevan valehtelija ja eksyttäjä, ja hän tappaa heidät alttarin äärellä, kuten se profeetta sanoi, "silloin he uhraavat härkiä sinun alttarillasi".
Ja taas minä sanoin, "Herra, entä mitä näiden jälkeen tapahtuu?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes. Silloin koko ihmiskunta kuolee, eikä koko maan päällä ole elävää ihmistä." Ja taas minä sanoin, "Herra, mitä sinä teet sen jälkeen?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes. Silloin minä lähetän minun enkelini, ja he ottavat ne oinaan sarvet. jotka ovat pilvissä odottamassa, ja Mikael ja Gabriel lähtevät taivaasta ja puhaltavat noihin sofareihin, niin kuin profeetta David kertoi, "sofarin äänellä" (Ps.98:6). Ja se sofarin ääni kuuluu maailman yhdestä äärestä toiseen, ja siitä sofarin äänestä horjuu koko maa, kuten profeetta kertoi, "noustaan linnun lauluun" (Saarn.12:4), joka tarkoittaa että sen enkelin äänestä nousee koko ihmiskunta.
Ja taas minä sanoin, "Herra, ne, jotka nousevat kuolleista, Adamista tähän päivään saakka, ja jotka kulkevat tuonelassa maailman alusta alkaen, ja jotka kuolevat viimeisinä aikoina – millaisina he nousevat?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes; koko ihmiskunta nousee ylös 30-vuotiaana." Ja taas minä sanoin, "Herra, he kuolevat miehenä ja naisena ja jotkut vanhana, toiset nuorena ja toiset vauvoina. Millaisina he nousevat siinä ylösnousemuksessa?" ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes. Aivan kuten ampiaiset ovat, eivätkä eroa toisistaan vaan ovat kaikki saman näköisiä ja samaa kokoa, samoin on myös jokainen ylösnousemuksessa. Ei ole kaunista, ei punahiuksista, ei tummaa, ei etiopialaista eikä erilaisia kasvoja, vaan kaikki nousevat yhden kaltaisina ja yhden kokoisina. Koko ihmiskunta nousee ilman ruumista, kuten minä sanoin, että "ylösnousemuksessa ei naida eikä mennä miehelle; vaan he ovat niinkuin enkelit taivaassa" (Matt.22:30).
Ja taas minä sanoin, "Herra, onko siinä maailmassa mahdollista tunnista toinen toisensa, veli veljensä, tai ystävä ystävänsä tai isä lapsensa. tai lapset vanhempansa?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, Johannes. Vanhurskaat kyllä tunnistavat, mutta syntiset eivät tunne ketään – ylösnousemuksessa he eivät tunnista toisiaan." Ja taas minä, Johannes, sanoin, "Herra, muistetaanko siinä ylösnousemuksessa sellaista, mitä on täällä, joko peltoja tai viinitarhoja, tai muita asioita täällä?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes. Profeetta David puhuu sanoen, "hän muistaa meidät tomuksi. Ihmisen elinpäivät ovat niinkuin ruoho, hän kukoistaa niinkuin kukkanen kedolla.
Ja taas minä sanoin, "Herra, ja mitä sinä teet sen jälkeen?" Ja minä kuulin äänen sanovan minulle, "kuule, vanhurskas Johannes. Silloin minä lähetän enkelini kaiken maan pinnalle, ja ne ottavat maasta kaiken arvollisen, ja kaiken kalliin, ja ne kunnioitettavat ja pyhät kuvat, ja loisteliaat ja kalliit

Neljä Ilmestyskirjaa löytyy:
https://www.bod.fi/kirjakauppa/catalogsearch/result/?q=Pyhän Maan Kristityt

4

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kun löytyy nimellä Apostolit ja Evankelistat

      • Anonyymi

        Kenen kirjasta tuo aloitus oli repäisty?


    • Anonyymi

      Se on tuon kokoelman Apostolit ja Evankelistat yksi apokryfeistä (Johanneksen apokryfinen ilmestys) Vielä selkeämpää ennustusta esim. Sibyllan profeitat sivustolta apokryfikirjat.com

    • Apogryfit kannattaa jättää vaikka takan sytykkeeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1451
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      41
      951
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      777
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe