Kun menen kauppaan niin miten löydän sellerin?
Olen selvillä että on juuri ja varsisellereitä. Kaupassa en kysy myyjältä asiasta ettei tietämättömyys paljastu.
En ole selleriä koskaan syönyt tai sitten olen kerran tai pari. Raparperiin voin sekoittaa muistikuvat.
Kun menee Prismaan niin missä siellä on varsisellereitä? Asiasta kysyminen on hankalaa paikanpäällä ja kysymys voi jäädä myyjän muistiin pitkäksi ajaksi. Porkkanoiden luona sitä ei ole.
Mitä muita tunnistettavia kasviksia on sellereiden lähellä?
Tässä syy miksi haluan selleriä varsiselleriä. Onko sitä ympäriu vuoden kaupassa?
https://www.iltalehti.fi/ravinto/a/f204e567-0893-4602-8839-931e7e3ef830
Jumala loi sellerin
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
1Moos.1:29 Ja Jumala sanoi: Katso, minä annan teille kaikkinaiset siementä tekevät ruohot, joita kasvaa kaikkialla maan päällä, ja kaikki puut, joissa on siementä tekevä hedelmä; olkoon ne teille ravinnoksi. 1Moos.9:3 Kaikki, mikä liikkuu ja elää, olkoon teille ravinnoksi; niinkuin minä olen antanut teille viheriäiset kasvit, niin minä annan teille myös tämän kaiken.
- Anonyymi
Ole kiitollinen, että voit mennä Prismaan ostoksille. Herralta tulee kaikki hyvä. Sekin, että hän antaa ruokaa - jopa pilkkaajilleen. Tai kyvyn päästä sinne Prismaan.
- Anonyymi
S-ryhmän herroille ja rouville kiitooksia, naimattomista puhumattakaan. Niillä erityisesti on meille jotain annettavaa.
- Anonyymi
Kysy lehtiselleriä. Jospa tuntisivat sen paremmin siellä sillä nimellä.
- Anonyymi
Onpa noita, kuten tellself ja himtellself ymym. Heitä selfiellä enskerralla.
- Anonyymi
Aloittajan kannattaa varmistaa peilin avulla, onko Jumala alkanut mahdollisesti kasvattamaan selleriä hänen päälaellaan!
Miksi Jumala ei luonut jäätelöä?
- Anonyymi
Jumala loi sellerin ja kaiken muunkin, mitä luomakunnassa on.
- Anonyymi
Satiaiset, skorpionit, syövän, taudit, torakat ja täit jne. jne.
Että kiitti vitusti vaan.
- Anonyymi
Voi hitsi 😥 tästä muistin että mun yrtit jäi yöksi ulos.
- Anonyymi
Katsopa kaalien lähettyviltä - lehtikaali, keräkaalit, parsakaali, varsiparsakaali jne. Ehkä Luojan luoma HeVi-osaston ihminen laittoi ne sinne?
Ja kyllä minä tiedän, miksi haluat varsiselleriä: se on ainoa ravintokasvi, jonka sulattelu kuluttaa enemmän energiaa kuin mitä se sisältää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110885- 408157
- 1235211
- 1433626
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353504- 333147
- 552499
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281776