Seuraavissa eduskuntavaaleissa tulee Tähtiliikkeelle näytön paikka! Jos nykyinen hallitus kaatuu, niin Tähtiliike voi olla eduskunnassa ennemmin, kun ollaan osattu odottaa! Jos hallitus jatkaa kauden loppuun saakka, niin silloin Tähtiliike tulee varmasti pääsemään läpi. Sen jälkeen noilotus on mennyttä aikaa!
Noilotus on saatava loppumaan!
3
117
Vastaukset
- Anonyymi
Tähtiliike voi nousta vielä Eduskuntaan, mutta vain, jos siniset tyrii uudemman kerran ja Keskusta putoaa eduskunnasta kokonaan pois. Tosin aika pieni todennäköisyys tämä. Suuremmalla todennäköisyydellä Tähtiliike pysyy jatkossakin eduskunnan ulkopuolella.
- Anonyymi
Olen enemmän huolissani ömpötyksestä kuin noilotuksesta. Myös äkellys on huolestuttavaa.
- Anonyymi
Totta puhut. Nämä kaikki ovat tosi huolestuttavia asioita ja vielä jos kaikki esiintyy yhtä aikaan, tilanne on äärimmäisen huolestuttava. Tähtiliike noilottaa, ömpöttää ja äkeltää yhtä aikaa! Mitään ei liene enää tehtävissä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352196
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31721
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562