Ilkka uutisoi näyttävästi, että laittomuuksia on tehty. Todennäköisesti koko Saarikenttä joudutaan kaivamaan pois pilaamasta Savpjoen kulttuurimaisemia. Vedon ottelut ovat jatkossa Lakeaharjulla.
Saarikentän silta puretaan
11
92
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta missäs ja koska ankurit aloittaa kautensa?
- Anonyymi
Oot kyllä laittanu liian vahvan supon tänä aamuna.
- Anonyymi
Alajärveläisiäkö ei muka kiinnosta Vimpelin asiat. Vimpelin palsta on täynnä alajärveläisten provoilua.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä näitä sekopää kirjoituksia joku muu vaivautuisi lukemaan?
- Anonyymi
No ei todellakaan ole alajärviset asialla täällä.! Ja otsikkoon liittyen, toivottavasti rumpuviritelmä nyt joudutaan purkamaan ja oikea silta takaisin!! Pilallehan tuo meni joka kannalta katsoen kun tuo rumpu siihen lyötiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan ole alajärviset asialla täällä.! Ja otsikkoon liittyen, toivottavasti rumpuviritelmä nyt joudutaan purkamaan ja oikea silta takaisin!! Pilallehan tuo meni joka kannalta katsoen kun tuo rumpu siihen lyötiin.
Tokko tuo lähtisi ihan lain vaatimuksesta tuo sillan poisto. Katsojaamäärät alkoi olla niin järkyttäviä että työntekijöitäkin tarvittiin Saarikentälle enempi kuin Ankkurien peleissä oli yleisöä. Viranomaisilla on yleensä sanansa sanottavana näissä suurissa yleisötapahtumissa.
- Anonyymi
Aina ollaan totuudessa kun kuntaliitosvouhottajat alkaa tämän massapostauksen.
- Anonyymi
Tuota ihmettelen kovasti
kun täällä ollaan kiinostuneita alajärven taloudesta ja alijäämistä, meidän oma kunnantalous on peräti 1,2 milj pakkasella ,ja entistäkin aljäämää on jonkin verran aikaisemmilta vuosilta.
miten tämä on mahdollista? - Anonyymi
Aina ollaan totuudessa kun kuntaliitosvouhottajat alkaa tämän massapostauksen. Vimpeli liitetään alajärven kaupunkiin onneksi kaikki VIMPELILÄISET KANNATTAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina ollaan totuudessa kun kuntaliitosvouhottajat alkaa tämän massapostauksen. Vimpeli liitetään alajärven kaupunkiin onneksi kaikki VIMPELILÄISET KANNATTAA
Ihan mahtavaa ompa sitä odotettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mahtavaa ompa sitä odotettu
Tuo silan purku minua huolettaa . mitenkäs TRUMP pääsee saarikentälle tänäkesänä. Kannattaa laittaa leveä lankku joen yli , ja kaidepuuksi vaikka vanha leipäorsi oikeallepuolelle titenkin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321