Pyhä Ristinmerkki kateissa

Anonyymi

Sen vaan sanon että ainakin mutta erityisesti tämän päivän maailmassa on evankeliumin aarre niin peitelty maailmassa massiivisella eksytysten tulvalla ja loputtomilla katalilla valheilla ihmisten toimesta joita pahat henget ohjaavat ja joiden orjia he ovat. Helpompi on heiväsuovasta löytää neula kuin löytää puhtaasti saarnattu Jumalan sana tämän päivän maailmasta. Jopa kristillisyyden nimellä kulkevat niin lukemattomat sekoitukset ja eksytykset ettei nimellisen kristikunnankaan piiristä tahdo löytää niitä joilla olisi edes vilpitön aikomus säilyttää Jumalan sanan, kuin aniharvoja.

Luulisi paljaalla synnin pimetämällä ihmisjärjellä ajatellen olevan jo täydellisesti mahdotonta että tällaisessa maailmassa voisi olla totta uskontunnustuksen kohta: "minä uskon pyhän yhteisen seurakunnan". Mutta tämä ei ole lainkaan näkemisen asia vaan uskomisen! Se on uskottava jos mieli olla kristitty.

On kyllä meren hiekan tai taivaan tähtien lailla, keneltäkään kuolevaiselta lukematon määrä niitä jotka kulkevat kristityn nimellä, mutta eivät ole.

Oikein sanoo Raaamattu:

" niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan, ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa; kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään." (Room. 3: 10-12)

"kelvottomiksi käyneet" ! Voi ihmiskuntaa! Voi meitä!

16

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa sekavaa tekstiä.

    • Anonyymi

      Antifantti, jeesus ja pyhä ase voi jeesuksen vittu.

    • Anonyymi

      Avopotilaat heräävät kesän tullessa lääketokkuroistaan pitkin palstaa.

    • "... puhtaasti saarnattu Jumalan sana ..."

      Minkälainen saarna tuo olisi?

      • Anonyymi

        No siinäpä sinulle miettimistä!


    • Anonyymi

      Olisipa mukava nähdä, että minkälaiseksi Jumalan sana muuttuisi, jos lopetettaisiin jatkuva Paavalin tekstien lainaaminen.

      • Anonyymi

        Ei sitä tarvitse kaukaa etsiä. Menet vain kotikirkkoosi kuuntelemaan naispappia. Ne ainakin tapaavat jättää varsinkin sen osan Jumalan sanasta pois jota Paavali on julistanut.

        Mutta jos Jumalan sanaa muutetaan (niinkuin naispapit tekevät) -ei se enää ole Jumalan sanaa!

        Ethän sinä sano presidentinkään sanaksi sitä jonka presidentti ensin antoi mutta joku paukapää muutti ja rupesi julistamaan "presidentin sanana".


    • Tuo tekstihän tarkoittaa juurikin sitä, ettei ole ketään. Ei niitä parempimmiksi uskoviksi tunteviakaan, eli hekin ovat väärässä..

      • Anonyymi

        Eihän siinä sanota että kaikki ovat väärässä vaan että kaikki ovat synnin sikaisemia syntessään ja koko elämänsäkin jolleivät saa uskon lahjan kautta näköään.

        Luehan uudestaan, ajatuksen kanssa. Terv. ketjun aloittaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä sanota että kaikki ovat väärässä vaan että kaikki ovat synnin sikaisemia syntessään ja koko elämänsäkin jolleivät saa uskon lahjan kautta näköään.

        Luehan uudestaan, ajatuksen kanssa. Terv. ketjun aloittaja

        Kyllä tuossa nimenomaan sanotaan, että kaikki ovat kelvottomia.

        " niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan, ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa; kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään." (Room. 3: 10-12)"


      • Anonyymi
        TolkunIhminen kirjoitti:

        Kyllä tuossa nimenomaan sanotaan, että kaikki ovat kelvottomia.

        " niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan, ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa; kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään." (Room. 3: 10-12)"

        Sinä et nyt näytä haluavan ymmärtää vaan väitellä. Ei maksa vaivaa ruveta "keskustelemaan näsäviisastelijoiden kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et nyt näytä haluavan ymmärtää vaan väitellä. Ei maksa vaivaa ruveta "keskustelemaan näsäviisastelijoiden kanssa.

        Ei kyllä tuossa noin luki kuten hyvin tiedät kun itse siihen laitoit.

        Ymmärrystä ei ole se, että otat jonkun Raamatun kohdan ja alat mielessäsi näkemään sen siten kuten tässä kohtaa, että tuossa tarkoitetaan, että osa on ihan kelvottomia mutta sitten on se "parempi porukka"

        Tuossa kohdassa nimenomaan tehdään hyvin selväksi, että olemme KAIKKI kelvottomia.


      • Anonyymi
        TolkunIhminen kirjoitti:

        Ei kyllä tuossa noin luki kuten hyvin tiedät kun itse siihen laitoit.

        Ymmärrystä ei ole se, että otat jonkun Raamatun kohdan ja alat mielessäsi näkemään sen siten kuten tässä kohtaa, että tuossa tarkoitetaan, että osa on ihan kelvottomia mutta sitten on se "parempi porukka"

        Tuossa kohdassa nimenomaan tehdään hyvin selväksi, että olemme KAIKKI kelvottomia.

        No sinä nyt tuskin olet oikea ihminen esittämään arvioita noista asioista. Ethän sinä ole edes uskovainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sinä nyt tuskin olet oikea ihminen esittämään arvioita noista asioista. Ethän sinä ole edes uskovainen.

        Millä oikeudella tuon esitit ja minut punnitsit ?


      • Anonyymi
        TolkunIhminen kirjoitti:

        Millä oikeudella tuon esitit ja minut punnitsit ?

        Kirjoitustesi perusteella. Siinähän se on kaikkien luettavissa!


      • Anonyymi
        TolkunIhminen kirjoitti:

        Millä oikeudella tuon esitit ja minut punnitsit ?

        ..."Millä oikeudella tuon esitit ja minut punnitsit ?"...


        On aina yhtä koomista, melkein surkuhupaisaa kun uskosta osaton pilkkaaja "loukkantuu verisesti" kun häntä muistutetaan ettei ole edes uskovainen! Suorastaan KIIHOTTUU... ;-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe