Palme/Ruotsi
Olihan varsinaista tarinaa.
Maailman kallein rikostutkinta päättyi päin mäntyä
12
65
Vastaukset
- Anonyymi
Samoja piirteitä kuin JFK/Oswaldissa....mikään ei konkreettisesti yhdistä murhaan. On aihetodisteita mutta ei varmaa tietoa...
- Anonyymi
Älä höpötä. Asia on todistettu moneen kertaan. Luoti joka tappoi Kennedyn oli ammuttu juuri sillä kiväärillä josta löytyi Osvaldin sormenjäljet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä. Asia on todistettu moneen kertaan. Luoti joka tappoi Kennedyn oli ammuttu juuri sillä kiväärillä josta löytyi Osvaldin sormenjäljet.
Oswald ei ollut siellä ikunalla edes silloin. Lounaalla. Nitraattitesti negatiivinen, (Tottakai siitä Oswaldin sormenjäljet löytyi - sehän oli hänen oma kiväärinsä!!! )
Jos Oswad olisi suunnitellut murhan, olisiko ILMAN hanskoja ampunut, täh..?
Eikä sieltä ylhäältä ammutut luodit olisi aiheuttaneet mitenkään JFK:lle tuollaisia vammoja.
Miksi Oswald meni teatteriin, jos oli tappaja? Olisi luullut pakenevan jo kaukana..
Ja olisi luullut, että hän ylpeilisi teollaan - mutta kiisti ...syytön?
- Anonyymi
Venäjällä ei ketään murhata vaan Putinin vastustajat tekevät itsemurhia ampumalla itseään niskaan.
- Anonyymi
Ainut hyvä asia on se että tekijä olisi ihan ruotsalainen.
Olisi ollut aika soppa jos osalliset olisivat ulkomailta.
Mutta silloin näyttö pitää olla timantin kovaa.
Nyt jo nuokin asiat jättivät liikaa ilmaan mielestäni näyttö puolta.- Anonyymi
Ruotsi ei saa syyttää finnjäveleitä,,,voi!
- Anonyymi
..Oliko Palmen murhaaja lomilla ollut amerikkalainen POLIISI. Hän näki, että Palme meni pikkuisen punaisia päälle liikennevaloissa, hänellä hirtti kotimaan tunteet päälle ja tappoi taskussaan olevalla coltilla Palmen!..hoksasi kauhukseen, että Palme ei olutkaan mustamies ja ryntäsi Arlandaan.Meni sittemmin Mineapolikseen töihin..
- Anonyymi
Ylen "reportterithan" tuon selvittivät jo seuraavana aamuna.Syyllinen on kuuluisa äärioikeisto,paitsi että todisteet ja ampuja ovat hukassa mut kyl sen on pakko olla äärioikeisto.
- Anonyymi
Kirjoittaako tälle palstalle näitä juttuja itse palstanvalvoja kun jokainen kirjoitus poistetaan jotka on aloitusta vastaan? Alkaa tuntumaan siltä.
- Anonyymi
Olen huomannut ihan saman ilmiön.
- Anonyymi
Onneksi paha sai taas palkkansa tässäkin tapauksessa. Eli punikkeja äänestävät hurrit saivat maksaa varmasti satoja miljoonia keissin kuluista
- Anonyymi
Jäi ikuisesti selvittämättä. Mutta lopetetaan, vaikka murharikos ei vanhene koskaan. Ruotsalaista tehokasta poliisitutkimusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa933631Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292393Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422049Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34901- 44831
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30810Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61795Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5779- 40707
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87686