Naiset karkkoavat persuista

Anonyymi

50

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi totuutta ei saa kertoa?

• Anonyymi

Totuus kirpaisee suvakkia jalkovälistä asti, myös Hanna Kososta! Totuuden sanominen on nykyään rikos! Valhe ja väärätieto hyveitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuus kirpaisee suvakkia jalkovälistä asti, myös Hanna Kososta! Totuuden sanominen on nykyään rikos! Valhe ja väärätieto hyveitä!

Kepu tulee päiväpäivältä agressiivisemmaksi kun kannatus laskee, viha kohdistuu äänet heiltä vieneiltä Perussuomalaisilta! Konna Hasonen opetus ja aivopesuministeriviinakanisteri! kepulainen veivaaja!

• Anonyymi

Miksi miehet lähtevät vihreistä?

• Anonyymi

Ovatko kaikki persut homoja, kun noin vihaavat naisia?

• Anonyymi

Vai muslimeja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai muslimeja?

Persut ihailevat naisia alistavia muslimeja.

• Anonyymi

En ole karkkoamassa persuista ja olen nainen . Persut sanovat tällaista kaksi lasta synnyttämättä henkilöä naiseksi. En tiedä miksi friikiksi nimiteltäisiin vihreissä piireissä.

• Anonyymi

Synnyttänyttä piti olla

• Anonyymi

Oikeat naiset lähtevät.

• Anonyymi

Samoin täällä! En ole lähdössä minnekään perussuomalaisista ja mitä pahemmaksi vihervasemmistohallitus Suomen tilanteen ajaa, sitä tömäkämmin olen persu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeat naiset lähtevät.

Sellaiset "oikeat naiset" joiden Adam's apple on suurempi kuin useimmilla miehillä?

• Ihan varmasti jokaisella naisella, joka haluaa edelleen kannattaa Perussuomalaisia, on siihen oikeus. Kun Suomen Perusta nyt kuitenkin kiistämättä tuon kiinnostuksen kohteena olevan teoksen kustansi ja julkaisi, niin herättikö se sinussa mitään ajatuksia? Mitä mieltä olet esimerkiksi väitteestä, että naisen ei onkin salattu suostumus seksiin? Jos mies pahoinpitelee naisen, kumman käytöksessä ongelma piilee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin täällä! En ole lähdössä minnekään perussuomalaisista ja mitä pahemmaksi vihervasemmistohallitus Suomen tilanteen ajaa, sitä tömäkämmin olen persu.

Tokihan saat olla perussumalaisen puolueen jäsen, mutta mitä olet mieltä tuosta Hankamäen ajatuksesta, että naisen pitää olla säiliö miehen siittiöille, halusi nainen niitä tai ei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tokihan saat olla perussumalaisen puolueen jäsen, mutta mitä olet mieltä tuosta Hankamäen ajatuksesta, että naisen pitää olla säiliö miehen siittiöille, halusi nainen niitä tai ei?

Onko Hankamäen kirjanen yhtä kuin perussuomalainen puolue?

• Anonyymi

Voi kun nuokin miehet olisivat joskus saaneet naista, niin ei olisi tarvinnut kirjoittaa tuollaista soopaa.

Mitäs jos Jukka Hankamäki ja kumppanit maksaisivat potut pottuina ja yrittäisivät "seksiä pidättämällä luoda itselleen seksuaalista lisäarvoa"? Voisi joutua odottelemaan aika kauan ennenkuin Hankamäki-puutteessa riutuvat naiset tunnustaisivat katuvaisena hänen olevan oikeassa? Mutta aina kannattaa yrittää - eiks je?

• Anonyymi

PS on kalapuikkoviiksisten mahakkaiden vanhojen äijien puolue.

• Anonyymi

Minulla ei ole viiksiä, olen solakka, en ole vanha, enkä ole mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole viiksiä, olen solakka, en ole vanha, enkä ole mies.

Tuskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin.

Toistan: minulla ei ole viiksiä, olen solakka, en ole vanha, enkä ole mies. Mutta minulla on upea aviomies, kaksi lasta, kiinnostava työ, asun pks ja kannatan perussuomalaista politiikkaa, koska perussuomalainen puolue haluaa edistää työntekoa ja yrittämistä ja sillä tavoin Suomen talouden vahvistumista ja kilpailukykyä.

• Anonyymi

Vahvat naiset ei lähde PeurusSuomalaisista. Totuus ei karkota heitä puolueesta.

Vain vihervasemmisto vouhottaa ja älämölöttää huomiota kerjätäkseen.

• Anonyymi

Totta mooses Anderssonin ministeriö tutkii - mutta ei omiaan.

Tutkisi nyt ensin vaikka Haaviston ja Lintilän kupruja.

• Anonyymi

Toiveajattelua.

• Anonyymi

Halla-aho ja Tavio jo selittelevät. Se ei vaan auta, koska Hankamäki on kuin Turtiainen uusi hölmöily on jo tulossa.

• Anonyymi

Voi taivas miten onnetonta selittelyä persuilta taas kerran. Puoluejohto oli mukana kirjan esittelytilaisuudessa ja nyt yhtäkkiä ne ei tiedäkään mitä siinä kirjassa muka oli. Ei voi kuin huutonauraa näiden touhuja.

• Anonyymi

No sieltähän se heti tulikin esille. Itse tohtoriko siellä raivoaa?

• Anonyymi

"Näiden"? Oletko skitso?

• Anonyymi

Tuohan on ilmiselvää paskanpuhumista ministeriltä, kun selvästi tikulla kaivellen koitetaan kieltää todenpuhuminen. Eikö niitä jo ala hävettää !

• Anonyymi

Ei naiset viihdy kalapuikkoviiksiukkojen seurassa jotka aliarvioivat naisia.

• Anonyymi

Tarkoitatko kalapuikkoviiksiukoilla Harakkaa ja Skinnaria, Haavistoa jne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko kalapuikkoviiksiukoilla Harakkaa ja Skinnaria, Haavistoa jne?

En vaan mahakkaita persuäijiä.

• Anonyymi

Persujen hommat alkaakin sitten olla taputeltu valmiiksi. Mitään järkevää tai rakentavaa niiltä ei ole kuultu. Törttöily vain lisääntyy kun kannatuksen romahtaessa.

• Anonyymi

Kike elomaa sanoo saaneensa kovan ryöpyn viestejä asiasta. Taitaa viimeisetkin naiskannattajat jo nostaa kytkintä.

• Anonyymi

Purista silmäsi kiinni, laita kädet ristiin ja toivo kovemmin :)

• Anonyymi

Hankamäen ympäriltä saattaa joku lähteäkin, mutta kysykää vaikka Teuvolta niin naisia riittää.

• Anonyymi

Onko antanut kämmenille oikein nimetkin?

• Anonyymi

Kyllä lähtee kaikki järkeään käyttävät miehetkin.

• Anonyymi

Jep.

• Anonyymi

Kädet ristiin, simmut tiukasti kiinni ja rukoilemaan, niin ehkä toiveesi toteutuu. Heitä vielä kolikko toivomuskaivoon.

• Anonyymi

Huivipää Hankamäki ei pääse lähellekään naista.

• Anonyymi

Moniko pyhää raivoa kihisevä femakko on kirjan lukenut? Tässä tuntuu olevan sama ilmiö kuin Salman Rushdien kirjan aiheuttamat muslimimellakat.

• Anonyymi

Olette Hankamäen puolustelijat siis sitä mieltä, että kaikki paha maailmassa ja Suomessa on naisten syy? Kuten, jos aikuinen mies houkuttelee lapsen seksuaaliseen suhteeseen;, niin se on naisten syy, kun se mies ei ole saanut seksiä? Minusta tuollainen on yksinkertaisesti sairasta!

• Anonyymi

En voi tietää mitä Hankamäki väittää kun kirjaa ei mistään saa. Oletko itse jo kirjan lukenut?

• Anonyymi

Puheet on puheita mutta maahantupanneet muslimit tekivät, eivät puhuneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi tietää mitä Hankamäki väittää kun kirjaa ei mistään saa. Oletko itse jo kirjan lukenut?

Ei vihervasemmisto tule lukemaan siitä koskaan muuta kuin itseään kiihottavat valmiiksi boldatut kohdat jotka nekin luetaan raivon vallassa.

• Anonyymi

Jos joku nainen vieläkin aikoo äänestää persuja niin ei voi ainakaan myöhemmin sanoa ettei tiennyt heittävänsä samalla pois oikeutensa määrätä itsestään ja kehostaan.

• Anonyymi

HÖPÖ HÖPÖ!

Kyllä nyt menee punausvassa puurot ja vellit sekaisin *naur!

• Anonyymi

Usko nyt jo, emme me ole minnekään kaikkoamassa :)

• Veikkaan, että osa on, osa ei. Jos sinä aiot jäädä, niin et toki ole kenellekään siitä selitystä velkaa, mutta kiinnostaisi silti tietää, miksi? Millä tavoin näet tämän kirjatilanteen?

• Anonyymi

Sanoo persuäijä joka trollaa palstalla kellon ympäri.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1318
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      160
      1260
    3. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      56
      1173
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1125
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      104
      1091
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      58
      887
    7. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      873
    8. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      76
      812
    9. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      51
      807
    10. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      795
    Aihe