En ainakaan minä, kiduttaa minua suurimman osan päivästä...
Kuka rakastaa Jumalaa?
15
64
Vastaukset
- Anonyymi
Vaadi korvauksia.
- Anonyymi
> kiduttaa minua suurimman osan päivästä...
Miten?- Anonyymi
Varmasti niitä teidän jeesustelemien huippuyksilöiden tuloksia ja minä saatana elätän tällaiset no en todellakaan.
- Anonyymi
Job.9:22 Yhdentekevää kaikki; sentähden minä sanon: hän lopettaa niin syyttömän kuin syylisenkin. Saarn.9:2.
- Anonyymi
Eli jumalaa ei ole sillä kaikki kuollaan kuten eläimet ja niin kuoli myös jeesus.
- Anonyymi
KR 1933/-38, Room. 2:9-16
Tuska ja ahdistus jokaisen ihmisen sielulle,
joka pahaa tekee,
juutalaisen ensin, sitten
myös kreikkalaisen;
mutta kirkkaus
ja kunnia
ja rauha jokaiselle,
joka tekee sitä,
mikä hyvä on,
juutalaiselle ensin,
sitten myös kreikkalaiselle!
Sillä Jumala ei katso henkilöön.
Sillä kaikki,
jotka ilman lakia ovat syntiä tehneet,
ne myös ilman lakia hukkuvat,
ja kaikki,
jotka lain alaisina ovat syntiä tehneet,
ne lain mukaan tuomitaan;
sillä eivät lain kuulijat ole vanhurskaita Jumalan edessä,
vaan lain noudattajat vanhurskautetaan.
Sillä kun pakanat,
joilla ei lakia ole,
luonnostansa tekevät,
mitä laki vaatii,
niin he,
vaikka heillä ei lakia ole,
ovat itse itsellensä laki
ja osoittavat,
että lain teot ovat kirjoitetut heidän sydämiinsä,
kun heidän omatuntonsa myötä-todistaa
ja heidän ajatuksensa keskenään syyttävät
tai myös puolustavat heitä -
sinä päivänä,
jona Jumala on tuomitseva ihmisten salaisuudet Kristuksen Jeesuksen kautta, minun evankeliumini mukaan.
Jaakobin kirje:
1:13 Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa.- Anonyymi
Jumalan seuraajat polttavat roviolla ja leikkaavat päitä irti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Noin toimivat eivät ole Jumalan seuraajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Noin toimivat eivät ole Jumalan seuraajia.
Johtuuko siitä hyväksynnästänne eli kun tarpeeksi korkealla pitää kattoa niin sairaimmat sieltä nousee valtaan.
Me ateistit ei mielipuolia hyväksytä ja anneta anteeksi tekoja niin eivät lisäänny ja ota valtaa.
Jeesustelija jalostaa kaikkea paskaa anteeksiannollaan ja lopuksi paska ottaa vallan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuuko siitä hyväksynnästänne eli kun tarpeeksi korkealla pitää kattoa niin sairaimmat sieltä nousee valtaan.
Me ateistit ei mielipuolia hyväksytä ja anneta anteeksi tekoja niin eivät lisäänny ja ota valtaa.
Jeesustelija jalostaa kaikkea paskaa anteeksiannollaan ja lopuksi paska ottaa vallan.Seuraan Jumalaa Twitterissä, olen myös Hänen Face book seuraanjsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesustelija jalostaa kaikkea paskaa anteeksiannollaan ja lopuksi paska ottaa vallan."Johtuuko siitä hyväksynnästänne eli kun tarpeeksi korkealla pitää kattoa niin sairaimmat sieltä nousee valtaan.
Jeesustelija jalostaa kaikkea paskaa anteeksiannollaan ja lopuksi paska ottaa vallan."
Ateistisen neukkulan johtaja Staalin oli juuri tuo mielipuoli despootti, jonka ateistit nostivat valtaan. Eikä todellakaan hän antanut armoa edes omalle pojallensa. Jeesuksen uskovat papit murhattiin ja kirkoista tehtiin kapakoita, varastoja, käymälöitä ja joitakin poltettiin.
Jeesukseen uskovat joutuivat vankileirien saaristoon pakko työvoimaksi, muummoassa
metsätöihin, kaivoksille, vankiloihin jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jumalan seuraajat polttavat roviolla ja leikkaavat päitä irti."
Johanneksen evankeliumi: 16:2b ja nyt on tullut aika:
ja tulee aika,
jolloin jokainen,
joka tappaa teitä,
luulee tekevänsä uhripalveluksen Jumalalle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jumalan seuraajat polttavat roviolla ja leikkaavat päitä irti."
Johanneksen evankeliumi: 16:2b ja nyt on tullut aika:
ja tulee aika,
jolloin jokainen,
joka tappaa teitä,
luulee tekevänsä uhripalveluksen JumalalleAivan erään uskonnon edustajat tekevät juuri noin kalifaateissaan.
KR 1933/-38, Joh. 16:2 Jeesus sanoi,näin opetuslapsilleen:
He erottavat teidät synagoogasta;
ja tulee aika,
jolloin jokainen,
joka tappaa teitä,
luulee tekevänsä uhripalveluksen Jumalalle
Biblia (1776), Joh. 16:2
He panevat teitä pannaan.
Ja aika tulee,
että jokainen,
joka teidät tappaa,
se luulee tekevänsä Jumalalle palveluksen
Sinun oma syntisyyteisi kidutta,jumala ei ole pahan kiusattavissa,eikä jumala ketään kiusaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379